Calendarul Evaluarilor Nationale la clasele II IV si VI in 2014 |
Scris de administrator
|
Duminică, 12 Ianuarie 2014 16:48 |
Calendarul Evaluarilor Nationale
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014
Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul scolar 2013-2014 la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a.
In anul scolar curent (2013-2014), aceste evaluari se vor desfasura, in doua sesiuni, in perioada 6 - 29 mai, dupa cum urmeaza:
· prima sesiune, in perioada 6 - 15 mai,
· a doua sesiune, in perioada 20 - 29 mai.
PRIMA SESIUNE are urmatorul calendar: - clasa a II-a (6 mai: Limba romana - scris si citit; 7 mai: Limba materna - scris si citit; 8 mai: Matematica) - clasa a IV-a (13 mai: Limba romana - Limba materna; 14 mai: Matematica) - clasa a VI-a (14 mai: Limba si comunicare; 15 mai: Matematica si stiinte) SESIUNEA A DOUA (pentru elevii care au absentat din motive intemeiate la prima sesiune) are urmatorul calendar: - clasa a II-a (20 mai: Limba romana - scris si citit; 21 mai: Limba materna - scris si citit; 22 mai: Matematica) - clasa a VI-a (27 mai: Limba si comunicare; 28 mai: Matematica si stiinte) - clasa a IV-a (28 mai: Limba romana - Limba materna; 29 mai: Matematica). Testele pentru EN 2014 sunt elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare, fiind formulate clar, precis si in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare pentru fiecare disciplina de studiu, astfel incat sa permita administrarea in cate doua secvente de evaluare. Pentru clasa a IV-a, testele vor avea un format asemanator cu cel al evaluarilor internationale administrate elevilor in varsta de 10-12 ani. Nivelul de dificultate al testelor va fi mediu. Rezultatele obtinute la EN-2014 nu se inregistreaza in catalogul clasei si sunt valorificate la nivelul unitatii de invatamant prin elaborarea planurilor individualizate de invatare, consemnarea in portofoliul educational al elevului, respectiv informarea parintilor/reprezentantilor legali ai elevului asupra stadiului formarii si dezvoltarii competentelor evaluate. Responsabilitatea administrarii la clasa a evaluarilor nationale apartine administratorului de test, care poate fi invatatorul/institutorul/profesorul de la clasa. Pe toata durata evaluarii, administratorul de test este asistat de un al doilea cadru didactic, care nu are ore la acea clasa, desemnat de presedintele comisiei de organizare si de administrare a EN-2014 din unitatea de invatamant. Cadrele didactice evaluatoare sunt selectate de la alte unitati scolare decat cele din care provin elevii ale caror teste sunt evaluate. Fiecare test este evaluat de catre doua cadre didactice, pentru fiecare disciplina in parte, pe baza Caietului cadrului didactic. Baremele de evaluare, precum si alte informatii referitoare la evaluare, sunt cuprinse in Caietul cadrului didactic. Evaluarea fiecarui test se face cu respectarea stricta a baremului si a precizarilor din Caietul cadrului didactic.
Descarca
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 14 Ianuarie 2014 16:58 |
Adaugă comentariu
|
VIVANT PROFESORES!
- Referat -
CUPRINS:
1-Argument
2-Obiective
3-Diseminarea proiectului
4-Model de orientare profesionala
5-Colaboratori
1. Argument
Referatul VIVANT PROFESORES propune revigorarea functiilor si valorilor atribuite foii matricole, la absolvirea liceului.
Noua versiune a foii matricole, se vrea un mini-ghid de orientare... Read more
BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT
PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească.
După Învierea Sa, imitând... Read more
COPIII DE AZI, PĂRINŢII DE MÂINE
- studiu -
prof.înv.preşcolar Cristina Antal
Şcoala Gimnazială "Sf. Ilie"
Topliţa, Harghita
Mass-media propagă uneori violenţa prin publicaţii, emisiuni şi filme care prezintă amănunţit situaţii violente,... Read more
Subiecte definitivat 2013
Afla care au fost subiectele de la examenul national de definitivare in invatamant 2013.
Read more
Responsabilul cu Formarea Continuă (RFC) - atribuţii
A. Informare
1. Cunoaşterea legislaţiei privind perfecţionarea şi formarea continuă a cadrelor didactice şi a cadrelor didactice auxiliare;
2. Asigură accesul la informaţie pentru tot personalul... Read more

METODE INTERACTIVE
ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA BIOLOGIE
DURNEA ANCUŢA-OANA
COLEGIUL NAŢIONAL „MOISE NICOARĂ” ARAD
Sinonime pentru Pentru învățământul modern metodele interactive constituie un instrument de organizare și conducere a activității... Read more
ALEGE ŞCOALA
PROIECT DE PREVENIRE A ABANDONULUI ŞCOLAR
Coordonator proiect,
Prof. Lepădatu Liliana
Şcoala Gimnazială Parava, Jud. Bacău
Elevii proveniţi din familii defavorizate, în pericol de abandon şcolar şi fără... Read more
INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENȚE
ÎN ȘCOALA ROMÂNEASCĂ, REALITATE SAU FICȚIUNE?
Prof. de psihopedagogie specială Martinconi Noemi,
Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă ,,Alexandru Roșca Lugoj”
Societatea este în continuă schimbare, totul evoluează într-un ritm mai... Read more
Calendarul olimpiadelor nationale scolare 2015
Vezi Calendarul olimpiadelor nationale scolare pentru anul scolar 2014-2015, respectiv:
Olimpiadele pe domenii/discipline de studiu;
Olimpiadele interdisciplinare si transdisciplinare.
Festivalul National de Arte pentru Liceeni - LicArt 2013
Festivalul National de Arte pentru Liceeni – LicArt, cel mai mare concurs pentru elevii din Romania, organizat de Clubul Noua ne pasa! si Ministerul…
UN ALT MOD DE ABORDARE A FIZICII
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
La nivelul fiecărei şcoli a apărut motivaţia implementării noilor tehnologii…
UTILIZAREA INSTRUMENTULUI FISHBONE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Instrumentul Fishbone permite realizarea de resurse educaționale interactive. În…
COMBATEREA VIOLENŢEI PROVOCATE
DE SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
prof. Cristina Stan
Şcoala Gimnazială “C. Giurescu” Chiojdu
Dorinţa unanimă a tuturor comunităţilor educative şi a tuturor ministerelor educaţiei din lumea întreagă este…
ANEXA NR. 2
PROGRAMA SCOLARA
Limba si literatura italiana materna
Clasa a X-a
NOTA DE PREZENTARE
Curriculumul de Limba si literatura italiana materna destinat studierii acestei discipline de catre elevii apartinand etniei… MESERIA DE DASCĂL – CONSIDERAŢII
Profesor Oana Alexe
G.P.P. nr. 15, Focşani
A fi educator este fără îndoială, meseria cea mai importantă şi nobilă a omenirii, pentru că are acces direct la sufletul… TIPURI DE INTELIGENŢE
Prof. Popp Loredana
Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara
Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple…
DIRECTOR, MANAGER, LIDER…
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari-Dâmboviţa
Articolul evidenţiază modul cum managerii pot influenţa performanţele unităţilor pe care le conduc, prin implicarea responsabilă a tuturor angajaţilor şi transformarea…
|