Sâmbătă, 16 Octombrie 2010 08:11 |
În baza prevederilor alin. (6) al Art. 57 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor din învăţământul preuniversitar, aprobat prin Ordinul M.Ed.C. nr. 4925/08.09.2005, disciplinele la care se susţin teze se stabilesc de către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:52 |
Adaugă comentariu
|
Legea 258/2007 privind practica elevilor si studentilor
Capitolul I - Dispozitii generale
Art. 1 Practica este activitatea desfasurata de elevi si studenti, in conformitate cu planul de invatamant, care are drept scop... Read more
CARNEA DE BOVINE-BENEFICII ADUSE SĂNĂTĂȚII CONSUMATORILOR
Prof. ing. Simion Dobrica
Liceul Tehnologic , , Costin Nenițescu”Buzău
Particularitățile digestiei... Read more
Selecţia cadrelor didactice în vederea constituirii
Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional
Etape:27 februarie - 12 martie 2012
Completarea formularului de selecţie online.
Raport număr candidaţi înscrişi în etapa de... Read more
ANEXA Nr. 2
la metodologie
Nr. ................/......................
Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Se certifica exactitatea datelor.
Presedintele comisiei de organizare si desfasurare
a concursului
.........................................
(numele si prenumele)
Viza... Read more
GENEZA UNOR FRAZEOLOGISME ROMÂNEŞTI
Lorincz Cristina
profesor Liceul de Arte Plastice, Braşov
Rezumat: Articolul prezintă geneza unor frazeologisme româneşti, pornind de la explicarea termenului, etimologie şi ajungând la exemplificarea unora. Articolul subliniază de... Read more
ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES
Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”,
Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi
L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une... Read more
FAMILIA: REFUGIU, ÎNCHISOARE SAU ŞCOALA A IUBIRII?
Profesor Şulic Adrian
Şcoala cu clasele I –VIII, Nr. 1, Dorohoi, Botoşani
,,Sentimentele de stimă pot apărea doar într-o atmosferă unde diferenţele între indivizi sunt apreciate,... Read more
UTILIZAREA FILMELOR ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE
Eva Fenechiu - profesor de istorie
Colegiul Tehnic Anghel Saligny, Cluj Napoca
Predarea şi învăţarea istoriei presupun eforturi mari uneori din... Read more
PĂDUREA – HABITATUL IZVORULUI DE VIAŢĂ
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Pădurea, izvor de viaţă începând de la strămoşii noştrii, reprezintă habitatul ori casa unde se nasc şi trăiesc animalele şi… ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL
Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”,
Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara
Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit…
Bacalaureat 2016
Vezi Ordinul MECS nr. 5080/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2016.
Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.… POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI
Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate…
FENOMENUL “BULLYING” ÎN MEDIUL ŞCOLAR - CAUZE, FORME, CONSECINŢE, MĂSURI ANTI-BULLYING
Prof. Florea Corina - Paula
Liceul Tehnologic „Nicolae Dumitrescu”, loc. Cumpăna, jud. Constanţa
Fenomenul “bullying” a depăşit, de… “FRUMUSEŢILE” SATULUI BORZA
Profesor Camelia Veronica Cosma
Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău
Satul Borza face parte din comuna Creaca, judeţul Sălaj. Această comună este aşezată în partea centrală a judeţului, ocupă partea… EDUCAŢIA ECOLOGICĂ LA CICLUL PRIMAR
Prof. Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud. Timiş
„Nu putem schimba pe alţii, dar dacă ne putem… Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central…
|