|
COMUNICARE ŞI DISCURS DIDACTIC
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Nimic nu poate fi cunoscut cu adevărat înainte de a trece în semne; nu există cunoaştere fără semne şi nici semne... Read more
CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE
Prof. Dinu Maria
Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj
Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de... Read more
Planificare model pentru limba italiana invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂŢI
ÎN ŞCOALA PUBLICĂ
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Dizabilitatea face parte din existenţa umană, fiind o latură a dimensiunii universale a umanităţii. Ea este cea mai... Read more
STUDIU- CREATIVITATE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE
prof. înv. primar Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Creativitatea copiilor se caracterizează, înainte de toate, prin aportul intelectual afectiv-motivațional pe care-l aduce subiectul în activitate,... Read more
Ordin privind modificarea anexei nr.1 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor masuri tranzitorii in sistemul national de invatamant
Read more
ATITUDINI ŞI BULLYING
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca
Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele... Read more
Planificare model pentru educatie fizica si sport invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari... Read more
CAPITOLUL I
Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei
unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA 1
Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar
Art. 1. -
Prezentul regulament reglementeaza… ÎNTRE POPULAR ŞI MODERN
- FĂT-FRUMOS DIN LACRIMĂ -
Ileana Faur, profesor, Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
Suntem fascinaţi încă din copilărie de lumea basmelor, a legendelor, a imaginaţiei,… STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI
Orice stiinta se constituie relativ lent, parcurcand 3-4 faze.
Faza prestiintifica se caracterizeaza prin faptul ca fenomenelor care impresioneaza sau uimesc li se dau explicatii mitico-religioase, fiind insotite…
Studiu de specialitate
Educaţia părinţilor – o necesitate
Profesor Pătrașcu Elena Crenguța
Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni – GPP Stîlpeni, jud. Argeș
Conceptul educației permanente este "în mod… 4. Amfetamine
Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".
Preparate înregistrate de… „POVESTEA FOII DE HÂRTIE”
(proiectul ce a reprezentat România...)
Prof. Ofelia Cornelia POPA
Şcoala Gimnazială Panticeu, judeţul Cluj
Rezumatul lucrării
Prin acest proiect interdisciplinar, derulat la nivelul Şcolii Gimnaziale Panticeu, am dorit să contribuim la… DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR DE SCRIERE
LA LIMBA ENGLEZĂ
Prof. Gâbu Maria Lorena
Școala “Alexandru Moruzi”, comuna Pechea, jud. Galaţi
Dezvoltarea abilităţilor de scriere în limba engleză constituie o parte importantă a muncii profesorului la… Cu ocazia Zilei Europene a Sigurantei Rutiere, în perioada 6-17 octombrie 2008 s-a desfãsurat proiectul educational „Educatie si circulatie”, organizat de Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu în parteneriat cu… Partea II
Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui
Ce este ştiinţifico-fantasticul?
O caracteristică definitorie a modului SF este fascinaţia pe care o reprezintă referitor la ştiinţă şi tehnologie. Literatura şi ştiinţa, sau ştiinţa…
|
Comentarii
vreau cele care sunt 100 variante...