Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Evaluarea Nationala 2014 la clasele a II-a a IV-a si a VI-a modele de test
Scris de administrator   
Vineri, 28 Martie 2014 19:39

Evaluarea Nationala 2014

la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test

Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a, in anul scolar 2013-2014.

Asa cum suntem obisnuiti, testele au fost elaborate de catre specialisti de la Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE). Variantele de subiecte le gasiti pe http://subiecte2014.edu.ro/2014/ . Fiecare test a fost elaborat astfel incat sa poata fi rezolvat in 25 de minute la clasa a II-a si in 60 de minute la clasele a IV-a si a VI-a. Elevii nu vor primi note sau calificative, rezultatele obtinute nu vor fi trecute in catalog, ci vor fi valorificate la nivelul unitatii de invatamant.

Aceste evaluari se vor desfasura in doua sesiune, ambele in luna mai 2014.

Prima sesiune (6-15 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 6 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 7 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 8 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 13 mai la limba romana si limba materna, iar pe 14 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 14 mai la limba si comunicare, iar pe 15 mai la matematica si stiinte.

A doua sesiune (20-29 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 20 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 21 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 22 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 28 mai la limba romana si limba materna, iar pe 29 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 27 mai la limba si comunicare, iar pe 28 mai la matematica si stiinte.

 

Comentarii 

 
-2 # ghencea 07-05-2014 16:34
si raspunsurile unde sunt?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # Adelisa :* 04-06-2014 14:18
La tine in cap! :D :lol:
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-3 # ghencea 07-05-2014 16:35
;)
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-2 # alexx 09-06-2014 08:10
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cooperarea dintre scoala si familie

COOPERAREA DINTRE ȘCOALĂ ȘI FAMILIE   Prof. Bobariu Liliana, Școala Gimnazială Vidra   Copilul este obiectul acțiunii educative exercitată de școală și familie. Relațiile interpersonale între educatori și părinți au un caracter social. Ele...

Read more

Proiecte si activitati educationale

Proiecte si activitati educationale

PROIECTE ŞI ACTIVITĂŢI EDUCAŢIONALE   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău   Sistemul educaţional din România este în plin proces de reformă. În ultimii ani, se pune tot mai mult accentul pe...

Read more

A invata si a intelege

                                                       A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE                                                                                                                                                Mureşan-Chira Gabriel                                                                                                                            Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca          Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând...

Read more

Planificare model pentru cunoasterea med…

Planificare model pentru cunoasterea mediului invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Metodologia reformei educatiei

METODOLOGIA REFORMEI EDUCAŢIEI Prof. Nae Mihaela Liceul Tehnologic “ Constantin Brâncuşi”, Piteşti “Cunoaşterea literaturii române reprezintă un proces didactic complex, eşalonat pe un întins parcurs temporal, bine organizat în virtutea unor...

Read more

Responsabilul cu Formarea Continua atrib…

Responsabilul cu Formarea Continuă (RFC) - atribuţii     A. Informare   1. Cunoaşterea legislaţiei privind perfecţionarea şi formarea continuă a cadrelor didactice şi a cadrelor didactice auxiliare; 2. Asigură accesul la informaţie pentru tot personalul...

Read more

Atitudini si bullying

                                                   ATITUDINI ŞI BULLYING                                                                                                                Mureşan - Chira Gabriel   Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca     Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele...

Read more

Planificare model pentru educatie tehnol…

Planificare model pentru educatie tehnologica invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more