Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Metodologia de organizare si desfasurare concurs ocupare posturi didactice in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Marţi, 30 Octombrie 2012 00:00

Metodologia din 31 august 2012 (Metodologia din 2012)

 

Afla metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial 732 din 30 octombrie 2012 (M. Of. 732/2012).

 

CAPITOLUL I. Dispozitii generale

CAPITOLUL II. Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs

CAPITOLUL III. Comisiile de concurs

CAPITOLUL IV. Desfasurarea concursului

CAPITOLUL V. Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

CAPITOLUL VI. Dispozitii finale

ANEXA Nr. 1 la metodologie. Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

ANEXA Nr. 2 la metodologie. Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

ANEXA Nr. 3 la metodologie. Fisa de evaluarea lectiei, Inspectia speciala la clasa

ANEXA Nr. 4 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, educatie artistica specializata, specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si liceele de arta)

ANEXA Nr. 5 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

ANEXA Nr. 6 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplina Informatica si tehnologia informatiei

ANEXA Nr. 7 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

ANEXA Nr. 8 la metodologie. Proba metodico-practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare), disciplina Educatie fizica si sport

ANEXA Nr. 9 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design

ANEXA Nr. 10 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz

ANEXA Nr. 11 la metodologie. Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati

ANEXA Nr. 12 la metodologie. Specializari care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale

ANEXA Nr. 13 la metodologie. Norme privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 18:23
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Protocol de colaborare model

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL   Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

Read more

Tema pentru acasa

TEMA PENTRU ACASĂ  Profesor Ene Steluţa Şcoala ,,Miron Costin” Galaţi   Tema pentru acasă reprezintă o modalitate de exersare prin activitate individuală a deprinderilor dobândite în timpul lecţiei. Deoarece tema trebuie  să fie percepută...

Read more

Flori de primavara in legende - 2

Legenda cameliei   Legenda spune că trăia odată o fiică de împărat deosebit de frumoasă, dar deosebit de singură. Numele ei era Camelia. Mare parte a timpului şi-o petrecea vorbind cu florile....

Read more

Prezentare program erasmus+

PREZENTARE PROGRAM ERASMUS+ Prof. Tincescu Ana-Maria, Şcoala Măneşti, Dâmboviţa Activitatea de formare continuă s-a desfăşurat în Vasto, Italia în perioada 27 noiembrie – 2 decembrie 2017, în cadrul unui...

Read more

Presenting and practicing new vocabulary

Presenting and practicing new vocabulary

PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the...

Read more

Eminescu si aron pumnul

EMINESCU ŞI ARON PUMNUL Prof. Safta Mariana Alina Şcoala Gimnazială Tudor Vladimirescu, Târgovişte Aron Pumnul s-a născut la 27.XI.1818, la Cuciulata, judeţul Braşov şi a murit la 12./24.I.1866, la Cernăuţi....

Read more

Regulament de organizare si functionare …

Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din...

Read more

Softuri pentru harti mentale

SOFTURI PENTRU HĂRȚI MENTALE Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Acest articol prezintă noțiunea de hartă mentală, importanța utilizării acesteia în activitatea...

Read more