Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Oferta scolara pentru elevii din clasele primare
Marţi, 27 August 2013 10:43

 

Oferta scolara pentru elevii din clasele primare

 

Incepand cu anul scolar 2013-2014 in oferta scolara a elevilor din clasele primare au aparut disciplinele optionale „Filosofia pentru copii”, „Educatia pentru societate” si „Educatia financiara”.

Remus Pricopie, Ministrul Educatiei Nationale, a aprobat prin Ordin de Ministru implementarea programelor scolare pentru aceste discipline care fac parte din curriculum-ul la decizia scolii pentru invatamantul preuniversitar.

 

Disciplina „Educatie pentru societate” va fi studiata la clasa pregatitoare, clasa I si clasa a II-a. Poate fi studiata succesiv, intr-un singur an scolar sau pe parcursul a 2-3 ani. Elevii vor invata elemente de conduita moral-civica si modul in care se aplica acestea in contexte reale de viata.

 

Disciplina „Filosofie pentru copii” va fi studiata la clasa a III-a si/sau a IV-a. Elevii vor invata etapele pe care le implica rezolvarea unei probleme date, cum sa sustina un punct de vedere, dar si cum sa respecte punctele de vedere ale celuilalt.

 

Disciplina „Educatie financiara” va fi studiata la clasele a III-a si/sau a IV-a. Programa pentru „Educatie financiara” raspunde unei initiative dezvoltate de Comisia Europeana in toate statele membre ale UE si isi propune educarea consumatorului si dezvoltatea receptivitatii elevilor pentru domeniul financiar. Programa a fost elaborata in colaborare cu serviciul de educatie al Bancii Nationale Romane, care a pilotat cursurile pentru aceasta disciplina in mai multe unitati scolare, inca din anul 2010-2011.

 

Ultima actualizare în Marţi, 03 Septembrie 2013 20:45
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Planificare model pentru religie invatam…

Planificare model pentru religie invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale...

Read more

Test geografie clasa a IX-a

Test geografie – clasa a IX-a     I. Numiţi, reprezentaţi prin desen şi caracterizaţi tipurile de contacte dintre plăcile scoarţei terestre.                                                                                                                           16 puncte     II. Alegeţi varianta corectă:   1. Mărimea radiaţiei solare înregistrate...

Read more

Evaluarea competentelor la matematica in…

EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU Prof. Buzea Gabriela, Școala Gimnazială Nr. 56, București Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în...

Read more

Metodologia de organizare a evaluarii el…

Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a IV-a   Vezi Ordin nr. 6584/20.12.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si administrare a evaluarii elevilor la finalul clasei a IV-a.

Read more

Efectul diferitelor metode de fabricare …

  EFECTUL DIFERITELOR METODE DE FABRICARE A PÂINII ASUPRA CONŢINUTURILOR DE TIAMINĂ ŞI RIBOFLAVINĂ STUDIU DE SPECIALITATE                                                                                          Prof. ing. Daniela Surlaru                                                                            Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău   Abstract Pâinea de grâu integrală reprezintă o importantă...

Read more

Metodologia de organizare si desfasurare…

Functiile de indrumare si control din inspectoratele scolare se ocupa prin concurs organizat in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.  

Read more

Meseria de dascal consideratii

MESERIA DE DASCĂL – CONSIDERAŢII     Profesor Oana Alexe G.P.P. nr. 15, Focşani A fi educator este fără îndoială, meseria cea mai importantă şi nobilă a omenirii, pentru că are acces direct la sufletul...

Read more

Metodologie organiyare si functionare ce…

METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ     Capitol I Dispoziții generale Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă. Art. 2. Centrul...

Read more