Organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantului liceal de stat pentru anul 2011 2012 |
Marţi, 06 Martie 2012 00:00 |
ORDIN privind organizarea si desfasurarea
admiterii în învatamantul liceal de stat,
pentru anul scolar 2011-2012
În baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
În temeiul Hotararii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile ulterioare,
MINISTRUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
emite prezentul ordin:
Art.1. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare a admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012.
Metodologia este prezentata în Anexa I, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.2. Se aproba Calendarul admiterii în învatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2011-2012. Calendarul este prezentat în Anexa II, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.3. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probelor de aptitudini pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în liceele vocationale, prezentate în Anexa III, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.4. Se aproba Metodologia de organizare si desfasurare si structura probei de verificare a cunostinselor de limba moderna pentru admiterea în anul scolar 2011-2012 în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulatie interna_ionala, prezentate în Anexa IV, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art.5. Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al Romaniei, partea I.
Art.6. Directia Generala Educatie si Învatare pe Tot Parcursul Vietii, Directia Generala Învatamant în Limbile Minoritatilor, Relatia cu Parlamentul si Partenerii Sociali, Directia Generala Management, Resurse Umane si Retea Scolara, Directia Modernizarea Patrimoniului, Investitii si Informatizare, inspectoratele scolare judetene/al municipiului
Bucuresti, conducerile unitatilor de învatamant duc la îndeplinire
prezentul ordin.
MINISTRU,
Daniel Petru Funeriu
Bucuresti
Nr. 4802
Data: 31.08.2010
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 15 Mai 2012 19:27 |
Adaugă comentariu
|
Bacalaureat 2011: Metodologia examenului de bacalaureat 2011
ORDONANTA DE URGENTA nr. 73 din 30 iunie 2010 pentru modificarea Legii invatamantului nr. 84/1995
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 1 iulie... Read more
STUDIU – PRIVIND RELAŢIA DINTRE IMPLICAREA ELEVILOR ÎN ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ŞI COMPORTAMENTELE LOR AGRESIVE
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Acest studiu are la bază ideea... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
REPREZENTAREA ROMÂNIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI
· 2001 – participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Strasburg, Franţa;
· 2001 – iniţierea vizitelor de studiu şi experienţă... Read more
TIPURI DE INTELIGENŢE
Prof. Popp Loredana
Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara
Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple... Read more
ANALIZA PROIECTELOR EDUCAȚIONALE
Prof. ing. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Proiectul educațional este un ansamblu de activităţi corelate, organizate, ancorate în scopuri şi obiective bine delimitate, cu... Read more
METODE ACTIVE ŞI INTERACTIVE PENTRU evaluarea
continuă sau sumativă LA PREŞCOLARI
Profesor Pătrașcu Elena Crenguța
Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni – GPP Stîlpeni, jud. Argeș
Evaluarea este o componentă... Read more
Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
Read more
Calendar pentru examenul de Bacalaureat 2014
Iata calendarul pentru examentul de Bacalaureat 2014, sesiunea iunie-iulie 2014.
Read more
JOHN MAXWELL-O AUTORITATE ÎN DOMENIUL MANAGEMENTULUI ȘCOLAR PERFORMANT
Numele: FILDAN MIHAELA
Calitatea: PROFESOR LIMBA ROMÂNĂ
Instituția: LICEUL TEOLOGIC BAPTIST EMANUEL ORADEA
“Pentru a câştiga încrederea oamenilor, un lider trebuie sa aibă următoarele… STRATEGIES FOR SELF ASSESSMENT
Anca Lăptucă,
Colegiul Naţional "Mihai Viteazul", Ploieşti
Teacher and student self-assessment as a good educational tool
Self-assessment is probably an activity every thinking individual engages… Elemente ale organizării instruirii în gimnaziu
Modificarea principală propusă de forma actuală a curriculum-ului o reprezintă:
- trecerea de la centrarea învăţării pe obiective la centrarea învăţării pe dobândirea de competenţe;
- … LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du…
GEOGRAFI DE SEAMĂ DIN JUDEŢUL VRANCEA
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Ţinutul Vrancei este situat în partea de sud-est a României. Aceste ţinuturi şi-au adus contribuţia la înfrumuseţarea şi îmbogăţirea fondului… VIОLEΝŢA
DEFINIRE, CONCEPT, FORME
Boldașu Magdalena Maria,
prof.înv.primar, Școala Gimnazială Nr.1 Peștera
În ce рriveşte încercările de definire, analiză şi interрretare a agreѕivităţii de către ѕрecialişti, nu numai că nu… POEZII ȘI CÂNTECE FOLOSITE LA FESTIVITATEA
DE ABSOLVIRE A CLASELOR A VIII-A
Prof. Șomcutean Crina Ramona
Liceul Tehnologic Traian-Vuia Tăuții Măgherăuș, Maramureș
În acest articol doresc să fac…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a II-a
Vezi metodologia de organizare a evaluarii competentelor fundamentale la finalul clasei a II-a, publicata in Monitorul Oficial 44 din 21 ianuarie…
PREMISA ÎNVĂŢĂRII EXPERIENŢIALE ÎN FIZICĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești
Este o mare provocare a învăţământului, a educaţiei găsirea unui ”limbaj comun”, a unor metode…
|