Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice informatica si tehnologia informatiei |
Luni, 17 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 6
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplina Informatica si tehnologia informatiei
1. Realizarea practica a subiectelor inscrise pe biletul de examinare
2. Biletul de examinare va contine 5 subiecte care trateaza:
O aplicatie in mediul de programare Pascal sau C++ (cap. 2* al programei):
-Se vor testa abilitatile candidatului in utilizarea mediului de programare, depanarea programului/aplicatiei - 3 p.
O aplicatie de baze de date (cap. 6* al programei):
-Se vor verifica abilitatile candidatului in utilizarea unui sistem de gestiune a bazelor de date din programele scolare de liceu - 2 p.
Utilizarea unui sistem de operare (cap. 8* al programei):
-Se vor verifica abilitatile candidatului in utilizarea unui sistem de operare - 2 p.
Implementarea unei aplicatii de birotica (din cap. 9* al programei) - 1 p.
Utilizarea serviciilor retelei de internet (cap. 10* al programei):
-Se vor testa abilitatile candidatului in utilizarea serviciilor internet - 1p.
3. Realizarea practica a subiectelor inscrise pe biletul de examinare nu va depasi 60 de minute.
4. Evaluarea se face pe baza punctajelor mentionate mai sus. Se acorda 1 p. din oficiu.
NOTA:
Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Adaugă comentariu
|
THE ROLE OF SPECIALIZED DISCIPLINED IN THE TECHNICAL HIGHSCOOL EDUCATIONAL SYSTEM
PROFESOR JIANU CAMELIA
COLEGIUL TEHNIC REȘIȚA, CARAȘ-SEVERIN
The professional skills of a pupil are being assured through his/her complex and... Read more
Modificari privind normele metodologice
pentru stabilirea obligatiei didactice de predare
Vezi ordin nr. 6.370 din 6 decembrie 2012 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea obligatiei didactice de predare a personalului de... Read more
Rezultate titularizare 2012
Afla rezultatele de la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012 (rezultate titularizare 2012).
Read more
INCLUZIUNEA - O REALITATE?
ELEVII CU CES ŞI LECTURA
Prof. Cristina Hanţ,
Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, Arad
Rezumat:
Lucrarea are... Read more
STRATEGIES FOR SELF ASSESSMENT
Anca Lăptucă,
Colegiul Naţional "Mihai Viteazul", Ploieşti
Teacher and student self-assessment as a good educational tool
Self-assessment is probably an activity every thinking individual engages... Read more
A STUDY ABOUT JANE EYRE
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Charlotte Brontë (1816-1855) was born in Thornton, Yorkshire, England, the third of six children.... Read more
WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT?
Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach... Read more
NIVELURI ALE LIMBAJULUI ŞI CONCEPTUL DE COMPETENŢĂ LINGVISTICĂ
Profesor Andra Elena Diaconu
Profesor de limba și literatura română,
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Limba este un mijloc de comunicare între membrii... Read more
ANEXA Nr. 7
la regulament
Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
CHESTIONAR PENTRU ELEVI
- model -
Iti place cum se desfasoara orele de curs in scoala ta?
a)… EDUCATIA NONFORMALA
Educatia nonformala a fost definita de catre J. Kleis drept “orice activitate educationala, intentionata si sistematica, desfasurata de obicei in afara scolii traditionale, al carei continut este adaptat nevoilor individului …
Comisia metodica a ariei curriculare
consiliere si orientare, activitati educative
Afla care sunt documentele necesare pentru comisia metodica a dirigintilor / aria curriculara Consiliere si orientare, activitati educative.
COMPONENTA COMISIEI: dirigintii, profesorii psihopedagogi.
Documente…
METODA FLIPPED CLASSROOM ŞI INSTRUMENTELE TIC
Prof. Cecilia Nicolae,
Colegiul Tehnic, Buzău
„Flipped Classroom” este o metodă nouă de predare centrată pe elev şi care foloseşte instrumentele TIC. Sistemul actual… 4. Amfetamine
Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".
Preparate înregistrate de…
STUDIEREA ,,PAŞILOR” ÎN CONCEPEREA,
ELABORAREA, PERFECŢIONAREA ŞI EVALUAREA CERCETÃRII PEDAGOGICE, ŞTIINtIFICO-METODICE
Inst. Pãsat Mic Elena Corina
Şcoala cu clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Plecând de la ,,teoria”, ,,practica educationalã”, ,,inovatia procesului de învãtãmânt”,…
JOCURILE DIDACTICE
MIJLOC DE ACTIVIZARE A ELEVILOR DIN CLASELE I-IV ŞI
DE CULTIVARE A INTERESULUI PENTRU ACTIVITATEA DE ÎNVĂŢARE
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Jocul este o activitate primordială a copilului de vârstă… EREDITATEA
Ereditatea reprezinta insusirea fundamentala a materiei vii de a transmite, de la o generatie la alta, sub forma codului genetic, informatii / mesaje de specificitate care privesc specia, grupul de…
Evaluarea Nationala 2013
Matematica subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de corectare de la a doua proba de Evaluare Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013, respectiv Matematica.…
|