Programa bacalaureat 2011 |
Sâmbătă, 09 Octombrie 2010 00:00 |
Programa bacalaureat 2011
Programa bacalaureat 2011
Programele pentru disciplinele examenului de bacalaureat 2011 (anexa 2 la Ordinul 4800/2010): romana, matematica, biologie, chimie, fizica, geografie, economie, filozofie, informatica, psihologie, logica si sociologie.
- Programa bacalaureat 2011 limba romana
- Programa bacalaureat 2011 matematica
- Programa bacalaureat 2011 istorie
- Programa bacalaureat 2011 biologie
- Programa bacalaureat 2011 chimie
- Programa bacalaureat 2011 fizica
- Programa bacalaureat 2011 economie
- Programa bacalaureat 2011 geografie
- Programa bacalaureat 2011 informatica
- Programa bacalaureat 2011 filosofie
- Programa bacalaureat 2011 sociologie
- Programa bacalaureat 2011 logica si argumentare
- Programa bacalaureat 2011 psihologie
- Programa bacalaureat 2011 evaluarea competentelor digitale
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:02 |
Adaugă comentariu
|
COMPETENŢA ŞI EFICIENŢA
PROFESIONALĂ ŞI PEDAGOGICĂ A PROFESORULUI DE MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
Articolul de specialitate propus urmăreşte să enumere principalele competenţe ale cadrului... Read more
Effects of Soft Drink Consumption on Nutrition and Health
Author: Mihail Robert - Theodoru
Teacher: Mînză Lidia
Institution: “Vasile Alecsandri” High School
The term soft drink refers to a beverage that does not contain... Read more
METODE DE PREDARE INTERACTIVE
Prof. înv. preşcolar LUCACI IOANA
Grădiniţa cu program prelungit nr. 24, Botoşani, jud. Botoşani
Metodele noi de predare – învătare prezintă un potenţial semnificativ pentru stimularea inovaţiei şi schimbării... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL I
ROLUL EDUCAŢIEI FIZICE ŞI SPORTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
Art.1. Educaţia fizică şi sportul sunt componente ale educaţiei globale, prin... Read more
STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a... Read more
STRUCTURA NOULUI AN ŞCOLAR 2014-2015
Ministerul Educației a anunțat structura noului an școlar 2014-2015. Acesta va începe pe 15 septembrie 2014 şi se va încheia pe 19 iunie 2015. Elevii din... Read more
Comisia metodica a ariei curriculare
consiliere si orientare, activitati educative
Afla care sunt documentele necesare pentru comisia metodica a dirigintilor / aria curriculara Consiliere si orientare, activitati educative.
COMPONENTA COMISIEI: dirigintii, profesorii psihopedagogi.
Documente... Read more
BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT
PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească.
După Învierea Sa, imitând... Read more
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica
modalitatea de admitere în clasa a IX-a
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a, pentru anul şcolar în curs,…
Grafic pregătire pentru gradul II UBB Cluj
Vezi Graficul desfăşurării pregătirilor pentru examenul de grad didactic II, sesiunea 2013 la DPPD - UBB Cluj (Departamentul Pentru Pregătirea Personalului Didactic - Universitatea…
CONTINUITATEA ACTIVITĂŢII INSTRUCTIV-EDUCATIVE
LA CLASELE A IV-A ŞI A V-A
Prof. Stan Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca Chiojdului
O problemă importantă în ceea ce priveşte continuitatea muncii instructiv-educative între clasa a IV-a şi…
LA FRANCOPHONIE AUJOURD’HUI
Elisabeta Gheorghe,
Liceul cu Program Sportiv Brăila
Enseigner la civilisation ce sera étudier les réalités du monde actuel. Apprendre une langue étrangère «c’est apprendre une culture nouvelle, des…
METODE ŞI PROCEDEE INTERACTIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CICLUL PRIMAR
Pricope Delia Loredana, profesor învăţământul primar,
Şcoala Gimnazială “Vasile Conta”, Iaşi
Metodele de învăţământ reprezintă căile de transformare în practică a…
AMELIORAREA REZULTATELOR ŞCOLARE ŞI COMBATEREA MEDIOCRITĂŢII PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE EXTRACURRICULARE
Prof. Rusneac Anca-Gheorghina
Şcoala cu clasele I-VIII Şugag, Judeţul Alba
Lucrarea prezintă o modalitate de ameliorare a rezultatelor şcolare şi combaterea mediocrităţii prin…
DEZVOLTAREA CAPACITĂȚII
DE AUTOEVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Ocaziile care i-au adus pe elevi în situația de a se…
CHESTIONARUL – UN INSTRUMENT DE RELEVANŢĂ A NECESITĂŢII IMPLEMENTĂRII UNUI PROIECT EDUCAŢIONAL
Prof. înv. primar Magdalena Moromete
Şcoala Gimnazială „Ion Minulescu” Piteşti
Rezumat: Interpretarea răspunsurilor din chestionarele aplicate elevilor, anterior demarării unui proiect,…
PROFESIUNEA DIDACTICĂ
DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ
Profesor DULCEAC DORINA,
Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava
REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,…
|