Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Raport scris final al inspectiei scolare generale model
Vineri, 31 August 2012 00:00

  ANEXA Nr. 3
  la regulament

 

RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE

 

- model -

 

   1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................

   2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................

   3. Echipa de inspectie:

Coordonatorul echipei de inspectie ..............................................................................................................................

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Numele si prenumele inspectorului

Aria tematica/Domeniul inspectat

Disciplina/Aria curriculara inspectata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4. Obiectivele inspectiei:

   5. Descrierea sintetica a contextului in care functioneaza institutia de educatie (demografic, geografic, economic, social, cultural etc.):

   6. Date generale statistice privind unitatea de invatamant preuniversitar:

   7. Activitatile desfasurate pe parcursul inspectiei:

   8. Constatari/Aprecieri si recomandari pentru fiecare arie tematica/domeniu:

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat

Constatari/Aprecieri

Recomandari

 

1

2

3

4

 

1.

Managementul scolar, managementul calitatii, dezvoltarea institutionala, eficienta atragerii si folosirii resurselor (umane, financiare, materiale si informationale), respectarea legislatiei in vigoare si a regulamentelor
Calificativul acordat:

 

 

 

2.

Modul de aplicare a curriculumului national, dezvoltarea si aplicarea curriculumului la decizia scolii/in dezvoltare locala si calitatea activitatilor extracurriculare realizate de personalul didactic si unele categorii de personal didactic auxiliar
Calificativul acordat:

 

 

 

3.

Activitatea personalului didactic (proiectare, predare- invatare, evaluare, reglare/remediere, diferentiere a demersului educational)
Calificativul acordat:

 

 

 

4.

Nivelul performantelor realizate de elevi in invatare, raportat la standardele educationale nationale (curriculare si de evaluare)
Calificativul acordat:

 

 

 

5.

Modul in care unitatea de invatamant sprijina si incurajeaza dezvoltarea personala a elevilor si motivatia acestora in invatare (consiliere, orientare scolara, asistenta individualizata) respectand principiile educatiei incluzive si asigurarea egalitatii de sanse
Calificativul acordat:

 

 

 

6.

Relatiile unitatii de invatamant cu parintii si cu comunitatea locala
Calificativul acordat:

 

 

 

7.

Atitudinea elevilor fata de educatia pe care le-o furnizeaza unitatea de invatamant
Calificativul acordat:

 

 

 

 

   NOTA:Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare arie tematica/domeniu se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar.

 

   9. Constatari/aprecieri si recomandari pentru fiecare disciplina inspectata:

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Disciplina si calificativul acordat

Constatari/Aprecieri

Recomandari

 

 

Aria Curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................

 

 

 

 

Aria curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................

 

 

 

Inspector coordonator
Numele si prenumele ................

Semnatura .............

 

Data:

 

   NOTA: Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare disciplina se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din cadrul fisei de observare a lectiei.

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Enseigner et apprendre le francais a tra…

ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU   Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timişoara   En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la...

Read more

Importanta creativitatii in dezvoltarea …

IMPORTANŢA STIMULĂRII CREATIVITĂŢII ÎN DEZVOLTAREA COPILULUI   Marinescu Larisa Eromanga, Profesor Psihopedagog, Centrul de Pedagogie Curativă HD - locaţia Lupeni, Judeţul Hunedoara     Creativitatea poate fi definită ca trăsătură complexă a personalităţii umane, constând...

Read more

Tehnici si practici pozitive pentru dezv…

TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL Prof. înv. primar DOBREA MONICA ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU ,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare....

Read more

Prevenirea esecului scolar prin tratarea…

PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR PRIN TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR   Înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Vidra   Pentru asigurarea succesului în învăţare pentru toţi elevii, este necesară o educaţie diferenţiată, ceea ce presupune crearea situaţiilor...

Read more

Educatia si softul educational

EDUCAŢIA ŞI SOFTUL EDUCAŢIONAL             Profesor Păduraru Constantin Eugen Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău            Rezumat:          Articolul de specialitate propus prezintă impactul deosebit pe care îl are softul...

Read more

La protection de l environnement est not…

LA PROTECTION DE L’ENVIRONNEMENT EST NOTRE RESPONSABILITÉ A TOUS                                                           Prof. Mira Magdalena                                                     Liceul Tehn. Constantin Brâncuşi, Piteşti   « C'est une triste chose de songer que la nature parle et que le genre humain...

Read more

Comisii MECTS privind Legea Educatiei Na…

Atasam primele drafturi ale acestor metodologii privind legislatia secundara pentru implementarea Legii nr. 1/2011 – Legea Educatiei Nationale: 3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta       18. Metodologie de acordare a...

Read more

Stiluri educative familiale si reusita s…

STILURI EDUCATIVE FAMILIALE ŞI REUŞITA ŞCOLARĂ   Prof.  Perţa  Elena Şcoala Gimnazială Păstrăveni - Neamţ                  Ca şi în cazul dezvoltării cognitive, numeroase anchete indică o dependenţă a reuşitei  şcolare de un stil parental ...

Read more