Revista cu ISSN decembrie 2017
|
PARENTIGUL ȘI STILUL DE COMUNICARE LA ADOLESCENȚI
Măcăneață Anca Cristina
Psiholog școlar principal, C.J.R.A.E. Argeș/Liceul Tehnologic „Dacia” Pitești
Familia a fost şi reprezintă în continuare un mediu de formare atât a... Read more
ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL
Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”,
Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara
Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit... Read more
FORMAREA DE COMPETENŢE
PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ
Profesor, Popescu Marcela Paula
Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa
Cuprins:
1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire.... Read more
Materiale si resurse - Pedagogie si psihologie
Didactica psihologiei - Dorina Salavastru
Psihologie sociala - Adrian Neculau
Regulile metodei sociologice - Emile Durkheim
Sociologie generala - Petre Andrei
Stim sa ne crestem copiii?
Psihologia copilului
Cum... Read more
GAME - EMBEDDED CLASSES OF ENGLISH
AS A FOREIGN LANGUAGE
Prof. Simona Pisoi
Colegiu Naţional Carol I, Craiova
In the last few years, there has been an emphasis on the development of... Read more
CULTURA ORGANIZAȚIEI ȘCOLARE (STUDIU DE CAZ)
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Performanţele oricărei organizaţii depind, într-o mare măsură, de randamentul individual al membrilor... Read more
POLITICI EUROPENE PRIVIND ÎNVĂȚAREA PE TOT PARCURSUL VIEȚII
Prof. Alexandra Pepelea
Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi
În domeniul major al educației, Uniunea Europeană a înțeles că succesul înseamnă asumarea responsabilității... Read more
JOC ŞI JOACĂ ÎN LITERATURA ROMÂNĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Jocul şi joaca sunt teme foarte des întâlnite în viaţa... Read more
PRATIQUER L’EXPRESSION ORALE A L’AIDE DES PHOTOS
Lector Ilie MINESCU
Universitatea de Vest Timisoara
L’enseignant qui cherche à communiquer et à faire s’exprimer ses étudiants en regardant une photo… FIINŢA UMANĂ ÎNTRE COORDONATE ALE TIMPULUI
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Timpul, o necunoscută „concretă”a existenţei noastre, este una din marile probleme existenţiale ale omului. Fiinţa umană,… NOTES SUR LA PRAGMATIQUE
ILIE MINESCU
Universitatea de Vest din TIMISOARA
Le terme pragmatique est un terme difficile à définir à cause de ses origines divers. Ceci est souligné par Blanchet (1995 :12-13) de…
PROGRAMA ŞCOLARĂ ORGANIZATĂ MODULAR
Pro. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
În contextual noii reforme curriculare din România, intentionată ca o reforma care să răspundă nevoilor de…
ENERGIA, ÎNCOTRO?
Gălăţan Daniela,
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara
Este de aşteptat ca savanţii, laboratoarele lumii să-şi concentreze capacitatea de creaţie în direcţia aprofundării cunoaşterii şi a punerii în valoare a acelor…
JOC DIDACTIC
(PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979)
prof. Irina Ariton
Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești
Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane… JOCUL DE ROL
Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea
Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani
Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele…
TRANSDISCIPLINARITATEA
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari
Articolul de faţă scoate în evidenţă abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate,… PRINCIPIUL LUI DIRICHLET (PRINCIPIUL CUTIEI)
Prof. Hahui Maria
Şcoala nr. 25, Galaţi
Principiul cutiei: ,,dacă repartizăm n+1 obiecte în n cutii atunci cel puţin doua obiecte vor fi în aceeaşi cutie”. Justificare:…
|