Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie |
Scris de administrator
|
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35 |
Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie
Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14
Titlul Proiectului: Ştiinţifico-fantastic în educaţie
Acronimul proiectului: SciFiEd
Numărul proiectului: 527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP
Introducere PARTEA I
Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.
Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate.
Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.
Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:
De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.
De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.
De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.
De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.
De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.
De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.
Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:
INTRODUCERE
PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed
APENDIX
Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:
P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)
P2. Universitatea din Piteşti, RO
P3. County Meath VEC, IR
P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL
P5. INNOVADE LI LTD, CY
P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01 |
Adaugă comentariu
|
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE
Prof. Gălăţan Daniela
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Învăţământul este considerat ca un furnizor de servicii în care se includ învăţarea, evaluarea şi orientarea elevilor. În acest context,... Read more
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR
ÎN CADRUL DISCIPLINEI MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar “M. Eminescu” Jimbolia Timiş
1.1. Evaluarea activităţii didactice marchează calitatea operaţionalizării obiectivelor pe un an de... Read more
INTERVENȚIA PSIHOPEDAGOGICĂ
PE FOND INTELECTUAL PRECAR
Prof.educator Mureșan- Chira Gabriel
CRDEII Cluj- Napoca
Rezumat: Inteligența mediază organizarea formelor superioare de echilibru ale structurii... Read more
VALORIFICAREA TURISTICĂ A MONUMENTELOR COMEMORATIVE
STUDIU DE CAZ: MONUMENTUL ŞI CIMITIRUL EROILOR DE LA SIRIU
Profesor Moise Iuliana Daniela
Liceul cu Program Sportiv „Iolanda Balaş Şoter”, Buzău
Rezumat: Monumentele comemorative sunt încărcate de valoare... Read more

TURISMUL ROMÂNIEI PE REGIUNI DE DEZVOLTARE
Prof. Bozgan Adriana
Col. Tehnic “Regele Ferdinand I”, Timişoara
Necesitatea elaborării strategiei de ecoturism
Ariile naturale deţin atuuri importante pentru dezvoltarea activităţilor recreative, activităţi ce pot aduce venituri... Read more
Metodologia predarii disciplinei religie
in invatamantul preuniversitar
Vezi Ordinul M.E.C.S. nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.
Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 7-a
Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB
Art. 54. -
Managementul calitatii inspectiei scolare consta in crearea unor sisteme si... Read more
ANEXA Nr. 7
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare -... Read more
EDUCAȚIA ÎN SOCIETATEA GLOBALIZATÃ.
CONCEPTELE LIFELONG ȘI LIFEWIDE LEARNING
Alexandra Pepelea, profesor
Grup Școlar Tehnic de Transporturi Iași
Opțiunea pentru învãțarea pe tot parcursul vieții înseamnã, în societatea globalizatã de astãzi, acceptarea tuturor… CHILDREN IN THE FAIRY WORLD TALES
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala Cu Clasele I-VIII Sinandrei Timis
Proiectul eTWINNING COPIII ÎN LUMEA BASMELOR în care am fost cooptat de către colegii din Franţa…
JOCURILE DIDACTICE
MIJLOC DE ACTIVIZARE A ELEVILOR DIN CLASELE I-IV ŞI
DE CULTIVARE A INTERESULUI PENTRU ACTIVITATEA DE ÎNVĂŢARE
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Jocul este o activitate primordială a copilului de vârstă…
EDUCAŢIA EXCELENtEI
PENTRU O SOCIETATE CENTRATÃ PE COPIL
Prof. Popescu Ileana – Alina,
Şcoala „Arhitect T. T. Socolescu”, com Pãulesti, jud. Prahova
Societatea centratã pe copil? Educatia excelentei? Formulãri care apar… CURENTELE DE AVANGARDĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI TIMIŞ
Un modernism categoric, de frondă, alcătuind aşa-zisa mişcare de avangardă artistică, a fost promovat la reviste precum „Contimporanul” (1922-1732), ”Punct”… ACTIVITATEA NR. 2
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele V-VIII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. … ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL
Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”,
Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara
Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit… ŞCOLILE NAŢIONALE
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Paralel cu desfãsurarea curentului romantic în muzicã, în tãri ca Rusia, Polonia, Cehoslovacia, Spania, Ţãrile Scandinave etc., se afirmã o artã ce…
ANEXA Nr. 1
la metodologie
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:
Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)
|