Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Training profesori Junior Achievement Romania pentru ore altfel
Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:42

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”

 

Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la prima sesiune de training online live, oferită în direct de Junior Achievement România (JA). Tehnologia, o platformă de web conferencing folosită până acum doar în business, a permis conectarea cu costuri reduse a cadrelor didactice din 24 de judeţe, inclusiv din mediul rural, păstrând în acelaşi timp caracterul interactiv necesar pregătirii participanţilor.

 

Junior Achievement foloseşte pentru prima dată în pregătirea cadrelor didactice această tehnologie utilizată inclusiv de universităţi ca Harvard Business School, avantajele soluţiei fiind atât eficienţa crescută a costurilor cât şi accesul facil la traininguri live inclusiv pentru învăţători şi profesori din mediul rural.  

 

Trainingul a oferit învăţătorilor informaţii pentru implementarea modulelor JA la clasă, pachete educaţionale care pregătesc elevii pentru succes în economia de piaţă prin activităţi learning by doing desfăşurate în peste 950 de instituţii din România în anul şcolar 2011-2012.  Cei 85 de învăţători participanţi au primit explicaţii despre conţinutul programelor educaţionale JA pentru clasele I-IV (Noi înşine, Familia mea, Comunitatea noastră, Oraşul nostru, Economia ţării), despre ce presupune metodologia learning by doing şi recomandări pentru colaborarea cu consultantul voluntar (profesionist sau antreprenor din comunitate care doreşte să investească în educaţie prin participarea la o oră la clasă).

 

3.000 de cadre didactice vor beneficia de astfel de traininguri în cursul acestui an şcolar, acestea continuând cu sesiuni dedicate tuturor celorlalte programe JA.

 

*85 de profesori din 36 de localităţi şi oraşe (24 de judeţe): Băltăreţi, Beclean, Bobohalma, Botoşani, Braşov, Bucureşti, Caiuţi, Câmpulung, Caracal, Certeju de Sus, Chişineu-Criş, Constanţa, Craiova, Cugir, Deva, Dofteana, Drăgăşani, Iaşi, Întorsura Buzăului, Lugoj, Mateşti, Medgidia, Nicolae Bălcescu, Oradea, Piatra-Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Sărat, Roman, Săcele, Slatina, Suceava, Şura Mare, Târgu Mureş, Tecuci, Tinca, Valea Popii.

 

Despre Junior Achievement

Junior Achievement România, organizaţie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din 1.000 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. 

Pentru detalii accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:48
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Invatarea prin cooperare

INVATAREA PRIN COOPERARE                                                                                                                 Prof. Stan Cristina Scoala Gimnaziala Basca-Chiojdului, jud. Buzau   Una dintre temele abordate frecvent de catre teoreticienii si practicienii educatiei o reprezinta invatarea prin cooperare.            Propunem aceasta tema de reflectie ca...

Read more

Despre expresiile idiomatice III

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (III) Silvia Baltă, Profesor de limba franceză Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei...

Read more

Matematica obiect de studiu si competent…

MATEMATICA – OBIECT DE STUDIU ŞI COMPETENŢĂ CHEIE Prof. Badea Brigitte, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara, jud. Timiş Competenţa matematică este una dintre cele opt competenţe-cheie stabilite de Parlamentul European...

Read more

Relatia profesor profesor documentarist

RELAȚIA PROFESOR-PROFESOR DOCUMENTARIST Mesaroșiu Corina Georgiana, profesor de limba română- limba franceză, Școala Gimnazială Poplaca- județ Sibiu Prin intermediul acestui articol se dorește trasarea unor aspecte definitorii privind importanța...

Read more

Integrarea copiilor cu deficiente in sco…

INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENȚE ÎN ȘCOALA ROMÂNEASCĂ, REALITATE SAU FICȚIUNE?   Prof. de psihopedagogie specială Martinconi Noemi, Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă ,,Alexandru Roșca Lugoj”   Societatea este în continuă schimbare, totul evoluează într-un ritm mai...

Read more

Proba practica concurs ocuparea posturil…

   ANEXA Nr. 4   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate   EDUCATIE ARTISTICA SPECIALIZATA Specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si...

Read more

Rolul jocului lingvistic in dezvoltarea …

ROLUL JOCULUI LINGVISTIC ÎN DEZVOLTAREA LIMBAJULUI LA PREŞCOLARI   Profesor învăţământ preşcolar, Marin Georgiana Cocuta G.P.N Nr. 1 Pinochio                Vârsta preşcolară presupune lărgirea şi complicarea raporturilor dintre copil şi realitatea înconjurătoare. Această deschidere...

Read more