|
|
Calcul medie de admitere pentru invatamantul liceal 2014 |
Scris de administrator
|
Luni, 16 Septembrie 2013 10:16 |
Calcul medie de admitere pentru învăţământul liceal 2014
Iată cum se face calculul mediei de admitere utilizate pentru admiterea în învăţământul liceal pentru anul şcolar 2014-2015, menţionând anexa nr. 2 la ordinul MEN nr. 4925/ 29.08.2013, privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat, pentru anul şcolar 2014-2015.
1. Media de admitere, pe baza căreia se realizează înscrierea în clasa a IX-a a absolvenţilor învăţământului gimnazial, se calculează ca medie ponderată între media generală la evaluarea naţională susţinută de absolvenţii clasei a VIII-a, care are o pondere de 75% şi media generală de absolvire a claselor a V-a – a VIII-a, care are o pondere de 25% în calculul mediei de admitere.
2. Calculul mediei de admitere se face astfel:
MA=(ABS+3EN)/4
unde:
MA = media de admitere.
ABS = media generală de absolvire a claselor a V-a – a VIII-a;
EN = media generală obţinută la evaluarea naţională susţinută de absolvenţii clasei a VIII-a
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 21 Martie 2014 18:21 |
|
METODA FLIPPED CLASSROOM ŞI INSTRUMENTELE TIC
Prof. Cecilia Nicolae,
Colegiul Tehnic, Buzău
„Flipped Classroom” este o metodă nouă de predare centrată pe elev şi care foloseşte instrumentele TIC. Sistemul actual... Read more
GESTIONAREA SITUAȚIILOR DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ
Prof. Pavel-Surlaru Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Situaţia de criză educaţională poate fi definită ca un eveniment sau complex de evenimente... Read more
INCLUZIUNEA - O REALITATE?
ELEVII CU CES ŞI LECTURA
Prof. Cristina Hanţ,
Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn”, Arad
Rezumat:
Lucrarea are... Read more
Casa Corpului Didactic este unitate conexa a Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, care functioneaza in fiecare judet, respectiv in municipiul Bucuresti, in baza prevederilor art. 99 alin. (1) din... Read more
ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care... Read more
AMELIORAREA REZULTATELOR ŞCOLARE ŞI COMBATEREA MEDIOCRITĂŢII PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE EXTRACURRICULARE
Prof. Rusneac Anca-Gheorghina
Şcoala cu clasele I-VIII Şugag, Judeţul Alba
Lucrarea prezintă o modalitate de ameliorare a rezultatelor şcolare şi combaterea mediocrităţii prin... Read more
SFATURILE PREŢIOASE ALE ABSOLVENŢILOR
Fabian Iren Boglarka, profesor,
Liceul Teoretic ,,Arany Janos” Salonta
Dacă ar trebui să definesc aceste rânduri ca tipsau categorie de text, aş avea mari dificultăţi.
Totul... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru... Read more
STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI
Orice stiinta se constituie relativ lent, parcurcand 3-4 faze.
Faza prestiintifica se caracterizeaza prin faptul ca fenomenelor care impresioneaza sau uimesc li se dau explicatii mitico-religioase, fiind insotite…
THE ROLE OF SPECIALIZED DISCIPLINED IN THE TECHNICAL HIGHSCOOL EDUCATIONAL SYSTEM
PROFESOR JIANU CAMELIA
COLEGIUL TEHNIC REȘIȚA, CARAȘ-SEVERIN
The professional skills of a pupil are being assured through his/her complex and… RECUPERAREA RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au… COMMENT MOTIVER LES ELEVES
A APPRENDRE UNE LANGUE ETRANGERE?
Profesor: Popescu Mihaela
Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari
Le present étude a pour objectif principal de faire quelque considérations méthodologiques sur la motivation des élèves.…
Demersuri didactice eficiente
în desfăşurarea lecţiilor-metodele active
Prof. înv. primar MARC AURICA,
Școala Gimnazială Câmpeni, Jud. Alba
Datorită progresului tehnologic şi accesului sporit la cunoaştere… STUDIU PRIVIND EFECTELE NEGATIVE
ALE CALCULATORULUI ASUPRA COPIILOR
Prof. Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
În lumea occidentală, cercetătorii din domeniul educaţiei au constatat că acei copii…
PROIECTELE INTERNATIONALE iEARN –
O ALTA VIZIUNE ASUPRA LUMII
Mirela Munteanu, profesor limba engleza, Sc. Dan Barbilian, Constanta
Majoritatea programelor educationale de colaborare promovate de Comisia Europeana prin European Schoolnet (Comenius, e-Twinning,…
ALEGE ŞCOALA
PROIECT DE PREVENIRE A ABANDONULUI ŞCOLAR
Coordonator proiect,
Prof. Lepădatu Liliana
Şcoala Gimnazială Parava, Jud. Bacău
Elevii proveniţi din familii defavorizate, în pericol de abandon şcolar şi fără…
IMAGINEA SPAȚIULUI ÎN ROMANELE LUI MARIN PREDA ȘI ORHAN PAMUK
Prof. Grama Andreea – Alexandra
Școala Gimnazială Nr. 307, București
Lucrarea de față își propune o interpretare a spațiului în cadrul…
|
|