|
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47 |
Capitolul II. Membrii APR
- membri activi
- membri sustinãtori
- membri de onoare
- membri fondatori
Art. 9 Membrii activi (membrii APR)
-
La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
- Membrii activi au urmãtoarele drepturi:
· De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.
· Doar membrii APR pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.
· Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.
· Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.
- Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:
- Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;
- Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;
- Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;
- Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;
- Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;
· Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea Adunãrii Generale;
· La cerere.
Art. 10 Membrii sustinãtori
- La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
- Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.
Art. 11 Membrii de onoare
- Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
- Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.
Art. 12 Membrii fondatori
- Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
- Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
- Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.
- Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39 |
|
Planificare model pentru stiinte invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model... Read more
BUNĂTATEA TE FACE MAI PUTERNIC
Profesor, Camelia Butnărașu,
Liceul Teoretic Emil Racoviţa, Galați
O persoană bună! ?
„Bună ziua! Vă scriu în speranţa că sunt gospodari care pot... Read more
TIPURI DE COMUNICARE
Învăţător Oniciuc Eugen
Şcoala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoşani
Orice gest, orice privire a unei persoane comunică ceva. În demersul didactic desfăşurat la clasă... Read more
A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând... Read more
CITIŢI ASCULTÂND
Şandor Călin Ionel, prof. limba engleză
Lic. Teologic Penticostal + Col. Tehnic „Aurel Vlaicu” Baia Mare
Cărţile în general sunt prezente în viaţa fiecăruia la un moment sau altul. Cărţile audio... Read more
CONCEPTUL DE MANAGEMENT EDUCAȚIONAL
Prof. înv. primar Iliescu George-Lucian
Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni-Structura Oeştii-Pământeni
„Managementul educațional este știința și arta de a pregăti resursele... Read more
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
CURSUL DE FORMARE EJOURNALISM 2.0. - EDUCATIONAL COLLABORATION ACROSS BORDERS USING WEB BASED TOOLS,
THE „MIDNIGHT SUN” COURSE IN LAPLAND, FINLANDA
(relatarea unei participante)
Prof. limba şi... Read more
Dor de Eminescu
Coordonatori:
Profesor Borma Madalina
Profesor Lazar Mihaiela
Read more
PROGRAMĂ OPŢIONALĂ PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
EDUCAŢIE INTERCULTURALĂ
Prof. înv. primar Miron Simona Petronela
Şcoala Gimnazială Chicerea, Iaşi
Această propunere de programa şcolară pentru Educaţie interculturală reprezintă o ofertă curriculară centrală de…
FIŞA CADRU A POSTULUI - CADRU DIDACTIC
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
(educatoare, învăţători, profesori pentru învăţământ preşcolar/primar, profesor)
În temeiul Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul contractului individual…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PREŞCOLARULUI
PRIN METODA JOCULUI DIDACTIC
Profesor pentru învăţământul preşcolar Hreapcă Lenuţa - Mihaela
Şcoala Gimnazială Larga-Jijia, Movileni, Jud. Iaşi
Rezumat: Niciodată nu este prea târziu pentru cunoaşterea, stimularea, educarea şi dezvoltarea… STANDARDE PROFESIONALE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Prof. Achim Maria
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalau
MOTTO:
„Nu-i ÎNVEŢI pe copii
nici ceea ce ŞTII,
nici ceea ce VREI
ci ceea ce EŞTI.”
Prin natura umană, ne dorim…
THE MYTH OF FEMININE BEAUTY
IN VICTORIAN BRITISH NOVELS
Profesor Ştefănescu Adriana
Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
I chose to study the Victorian novels because I considered them the beginners in breaking…
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul…
ȘCOALA - FACTOR IMPORTANT AL DEZVOLTĂRII
CONȘTIINTEI ȘI CONDUITEI MORALE A ELEVILOR
Prof. înv. primar Vaida Ioana
Liceul Tehnologic Gâlgău
…
TRAVIATA – APOGEU AL TRILOGIEI
POPULARE VERDIENE
Prof. Gloria Ghidiceanu
Liceul Teoretic “Henri Coandã” – Craiova
Giuseppe Verdi este tipul de compozitor romantic specializat într-un anumit gen muzical – ca si Wagner –…
TRANSDISCIPLINARITATEA
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari
Articolul de faţă scoate în evidenţă abordarea integrată a curriculumului, punând accent pe transdisciplinaritate,…
|
|