Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru parinti privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI

IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

1. Sexul

€       Masculin

€       Feminin

 

2. Studiile efectuate

a)      Şcoala primară

b)      Şcoala gimnazială

c)      Liceu

d)      Studii superioare

 

3. Profesia:............................................................

 

4. Mediul de provenienţă:

€       Urban

€       Rural

 

5. Starea civilă:

€       Căsătorit

€       Necăsătorit

 

6. Familie monoparentală ( dacă este cazul) datorată:

a)      Decesului

b)      Divorţului

c)      Necăsătoriei

 

II. Climatul familial

 

7. Vă întrebaţi în fiecare zi copilul despre ce s-a întâmplat la şcoală?

a)      Întotdeauna

b)      De cele mai multe ori

c)      Rareori

d)      Niciodata

 

8. Se întămplă des ca atitudinea dumneavoastra faţă de copil să nu fie în concordanţă cu cea a dirigintelui?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

 

9. Este necesar să insiste copilul dumneavoatră pentru ca să participaţi la şedinţele cu părinţii?

€       Da

€       Nu

€       Uneori

 

10. Ţineţi cont de părerile şi sfaturile profesorului diriginte?

            a) Întotdeauna

b)  De cele mai multe ori

c)             Rareori

d)            Niciodată

 

III.

11. Cum consideraţi colaborarea dvs. cu şcoala?

a)      Foarte bună

b)      Bună

c)      Satisfacatoare

d)      Nesatisfacatoare

 

 

12. Cât de des vizitaţi şcoala copilului dvs?

a)      Lunar

b)      O dată pe trimestru

c)      O dată pe semestru

d)      De câteva ori pe parcursul anilor de şcoală ai copilului

 

13. Când vizitaţi şcoala copilului dumneavoastră?                 

a)      Când sunteţi invitat la scoală

b)      Când aveţi anumite plângeri/ nemulţumiri

c)      Prin participare voluntară la proiectele şcolare

d)      Alte situaţii (vă rugăm să le menţionaţi)

e)      Zilnic prin intermediul internetului

 

 

14. Cum păstraţi legătura cu dirigintele copilului?

a)      Prin participarea la obişnuitele şedinţe cu părinţii

b)      Prin intermediul telefonului

c)      Prin bilete

d)      Prin intâlniri propuse de diriginte

 

15. Consideraţi că acordaţi timp suficient şi atenţie suficientă problemelor şcolare ale copilului?

€       Da

€       Nu

 Daca raspunsul dumneavoastra este ‘Nu’ va rugam raspundeti la intrebarea urmatoare: 

16.Care este motivul pentru care acordaţi atât de puţin timp discutării problemelor şcolare cu copilul dumneavoastră?

a)      Presiunea activităţii profesionale şi a îndatoririlor

b)      Slujba dumneavoastră : a) într-un alt oras ;      b) in străinătate

c)      Alte priorităţi ale vieţii de familie

d)      Copilul dumneavoastră nu este încantat de astfel de discuţii

 

17. Consideraţi că lipsa succesului şcolar al copilului se datorează :

 

 

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici în mare, nici în mică măsură

În mică  măsură

 

În foarte mică măsură sau deloc

a) Incompetenţei unora dintre profesori

 

 

 

 

 

b) Cererilor exagerate din partea unor profesori

 

 

 

 

 

c) Lipsei unei evaluări ritmice

 

 

 

 

 

d) Lipsei de interes din partea copilului

 

 

 

 

 

e) Copilul nu se simte încrezator in forţele proprii

 

 

 

 

 

f) Lipsei planurilor de viitor

 

 

 

 

 

g) Copilul nu este fericit la şcoală

 

 

 

 

 

h) Inconsecvenţei în controlarea programului copilului de către părinţi

 

 

 

 

 

i)Altele..................................

 

 

18. Vă rugăm să vă exprimaţi acordul în ceea ce priveşte regulile şi regulamentul şcolar :

a)      Sunt total de acord cu regulamentul şcolar

b)      În general sunt de acord

c)      Nu sunt de acord cu regulamentul şcolar

 

19. Cum apreciaţi contribuţia şcolii la succesul personal şi profesional al copilului dumneavoastră?

a)      Foarte bune ambele pentru pregatirea şcolară şi educaţie

b)      Foarte bună pentru instruirea şcolară dar săracă faţă de educaţia şcolară

c)      Bună

d)      Satisfăcătoare

e)      Alte situaţii (vă rugăm să le precizaţi).....................................................

 

20. Consideraţi că i-aţi oferit copilului dumneavoastră o bună educaţie în familie cu privire la:

1. comportament civilizat              a) da                b) nu

2. formare intelectuală                              a)da                 b) nu

3. dezvoltare morală                                a)da                 b) nu

4. responsabilitate generală                      a)da                 b)nu

 

21. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumim.

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:45
 

Revista cu ISSN

De ce imi plange ziua ce a trecut

DE CE ÎMI PLÂNGE ZIUA CE-A TRECUT?    de Ştefan Lucian MUREŞANU                 Fulgi mari se jucaseră în văzduh, bătând în geamurile prăfuite ale camerei mele de lucru, toată ziua. Rece şi transpirată...

Read more

Traducteurs independants

~*`^`ТRАDUϹТЕURЅ ΙΝDЕРЕΝDАΝТЅo o Prof. Negru Simona-Solomia Liceul Teoretic ,,Eftimie Murgu ,, Bozovici, Caraș-Severin     Lе traduсtеur otransроsе un otехtе d'unе lanɡuе à unе autrе. oΙl dоit oà la fоis rеsресtеr la fоrmе еt...

Read more

Mostre de unitati SF intercurriculare

PARTEA VI Mostre de unităţi SF intercurriculare   Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul...

Read more

Sarbatoare a iubirii la romani dragobete…

SĂRBĂTOARE A IUBIRII LA ROMÂNI, DRAGOBETELE   dr. Ştefan Lucian MUREŞANU             Motto: Dragobete blând şi darnic, / Se-nfăşoară ca năvalnic, / Patimi vechi le reaprinde, / Dragostea în plasă prinde. (Viorica Pop)   Cuvinte...

Read more

Planificare model pentru matematica inva…

Planificare model pentru matematica invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model...

Read more

Principii de formare interculturala a ca…

PRINCIPII DE FORMARE INTERCULTURALĂ A CADRELOR DIDACTICE                                                          Prof. Popescu Mihaela, Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj      Societatea actuală impune formarea cadrelor didactice şi din perspectivă interculturală. În acest sens, Camilieri distinge o...

Read more

Dezvoltarea limbajului la copilul presco…

DEZVOLTAREA LIMBAJULUI LA COPILUL PREŞCOLAR   Prof. psihopedagog Martinconi Noemi, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa" Timişoara   Lucrarea de faţă îsi propune sã prezinte importanta limbajului, atenţionându-ne asupra rolului limbajului asupra personalităţii copilului, limbajul...

Read more

Proiect educational Mihai Eminescu

                                                           PROIECT EDUCAȚIONAL                                                                              Sava Ștefania, limba și literatura română                                                                           Școala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoșani   La jumătatea primei lunii a fiecărui an se sărbătorește ziua poetului național, Mihai Eminescu....

Read more