Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Cod clasificare acte de violenta
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ

 

Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

 

 

Categorie

Tip

COD

1. Atac la persoană

1.      Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)

2.      Discriminare şi instigare la discriminare

3.      Insulte grave, repetate

4.      Ameninţări repetate, şantaj

5.      Înşelăciune

6.      Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare

7.      Instigare la violenţă

8.      Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)

9.      Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)

10.  Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)

11.  Violenţe fizice cu arme albe

12.  Violenţe fizice cu arme de foc

13.  Omor sau tentativă de omor

1.1.

 

 

1.2.

1.3.

1.4.

1.5.

1.6.

 

1.7.

1.8.

1.9.

 

 

1.10.

1.11.

1.12.

   1.13.

2. Atentat la securitatea unităţii şcolare

1.      Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii

2.      Alarmă falsă

3.      Incendiere şi tentativă de incendiere

4.      Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar

5.      Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar

2.1.

2.2.

2.3.

2.4.

2.5.

 

3. Atentat la bunuri

1.      Însuşirea bunului găsit

2.      Furt şi tentativă de furt, tâlhărie

3.      Distrugerea bunurilor unor persoane

4.      Distrugerea bunurilor şcolii

3.1.

3.2.

3.3.

3.4.

 

4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar

1.      Consum de alcool

2.      Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise

3.      Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise

4.      Automutilare

5.      Determinarea sau înlesnirea sinuciderii

6.      Suicid sau tentativă de suicid

7.      Altă categorie

4.1

4.2.

4.3.

4.4.

4.5.

4.6.

4.7.

 

 

Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Protocol de colaborare model

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL   Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

Read more

Intuitia in ciclul gimnazial

Intuitia in ciclul gimnazial

INTUIŢIA ÎN CICLUL GIMNAZIAL Andrei Roxana, profesor Grup Şcolar “Gheorghe Asachi”, Galaţi   Odată cu trecerea la gimnaziu, intuiţia evoluează către abstract, adică obiectele se pot înlocui cu desene sau scheme, materialul intuitiv venind...

Read more

Plan cadru pentru clasa pregatitoare ord…

Ordinul 5755 din 17 septembrie 2012 (Ordinul 5755/2012) Plan cadru pentru clasa pregatitoare   Afla ordinul privind aprobarea planurilor-cadru pentru invatamantul primar, ciclul achizitiilor fundamentale clasa pregatitoare, invatamant special, publicat in Monitorul Oficial...

Read more

Le cadre europeen commun de reference Hi…

LE CADRE EUROPÉEN COMMUN DE RÉFÉRENCE. HISTORIQUE, CARACTÉRISTIQUES, ENJEUX   Lector univ. ILIE MINESCU UNIVERSITATEA DE VEST TIMISOARA    1.1)            De quoi s’agit-il?           Il s’agit d’un texte adopté par l’Union Européenne qui sert désormais de référence aux...

Read more

Instruirea programata

INSTRUIREA PROGRAMATÃ   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Predarea-învãtarea constituie un flux continuu de informatii dirijat si controlat în permanentã prin intermediul unei conexiuni inverse. Datoritã acestui mecanism devine posibilã...

Read more

Comunicarea scoala familie comunitate in…

COMUNICAREA ŞCOALĂ-FAMILIE-COMUNITATE, ÎN CONTEXTUL DESCENTRALIZĂRII SISTEMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT   prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea     Scopul acestui articol este sublinierea unor probleme ce marchează mult “trâmbiţata” descentralizare a sistemului...

Read more

Evaluarea competentelor la matematica in…

EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU Prof. Buzea Gabriela, Școala Gimnazială Nr. 56, București Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în...

Read more

Johannes Brahms

JOHANNES BRAHMS (1833 – 1897) Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu Johannes Brahms este muzicianul german care, prin specificul artei sale, uneste cele douã mari...

Read more