|
|
Cod clasificare acte de violenta |
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00 |
COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ
Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.
Categorie
|
Tip
|
COD
|
1. Atac la persoană
|
1. Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)
2. Discriminare şi instigare la discriminare
3. Insulte grave, repetate
4. Ameninţări repetate, şantaj
5. Înşelăciune
6. Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare
7. Instigare la violenţă
8. Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)
9. Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)
10. Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)
11. Violenţe fizice cu arme albe
12. Violenţe fizice cu arme de foc
13. Omor sau tentativă de omor
|
1.1.
1.2.
1.3.
1.4.
1.5.
1.6.
1.7.
1.8.
1.9.
1.10.
1.11.
1.12.
1.13.
|
2. Atentat la securitatea unităţii şcolare
|
1. Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii
2. Alarmă falsă
3. Incendiere şi tentativă de incendiere
4. Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar
5. Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar
|
2.1.
2.2.
2.3.
2.4.
2.5.
|
|
3. Atentat la bunuri
|
|
1. Însuşirea bunului găsit
2. Furt şi tentativă de furt, tâlhărie
3. Distrugerea bunurilor unor persoane
4. Distrugerea bunurilor şcolii
|
3.1.
3.2.
3.3.
3.4.
|
|
4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar
|
|
1. Consum de alcool
2. Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise
3. Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise
4. Automutilare
5. Determinarea sau înlesnirea sinuciderii
6. Suicid sau tentativă de suicid
7. Altă categorie
|
4.1
4.2.
4.3.
4.4.
4.5.
4.6.
4.7.
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32 |
|
METODE SPECIFICE PREDĂRII LITERATURII ROMÂNE
prof. Cornelia Lilă
Liceul Teoretic Novaci, jud. Gorj
Limba şi cultura, elemente fundamentale pentru viaţa unei societăţi, contribuie în egală măsură la modelarea vieţii sociale, la afirmarea individului... Read more
EDUCAȚIA ÎN SOCIETATEA GLOBALIZATÃ.
CONCEPTELE LIFELONG ȘI LIFEWIDE LEARNING
Alexandra Pepelea, profesor
Grup Școlar Tehnic de Transporturi Iași
Opțiunea pentru învãțarea pe tot parcursul vieții înseamnã, în societatea globalizatã de astãzi, acceptarea tuturor... Read more
IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la... Read more
BUNĂTATEA TE FACE MAI PUTERNIC
Profesor, Camelia Butnărașu,
Liceul Teoretic Emil Racoviţa, Galați
O persoană bună! ?
„Bună ziua! Vă scriu în speranţa că sunt gospodari care pot... Read more
PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE
prof. drd. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova
În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi... Read more
Evaluarea Nationala 2014
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test
Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala... Read more
FORMAREA UNOR VALORI CREŞTINE PREŞCOLARILOR
Portik Laura - educatoare
Grăd. P. P. Nr.1, Reghin
Preşcolarul este o personalitate în formare, „copilul de astăzi, este adultul de... Read more
EDUCAŢIE ŞI VULNERABILITATE SOCIALĂ
Prof. Răzvan Diaconu-Popovici
Abstract
Înţelegerea proceselor educaţionale din societatea românească contemporană este o necesitate în condiţiile producerii unor fenomene sociale de vulnerabilizare şi marginalizare a tinerilor absolvenţi care se... Read more
"Cu cât mai mult traiesc, cu atât mai bine îmi dau seama de cât de puternic si important este impactul atitudinii asupra vietii. Pentru mine, atitudinea este mai importantã decât…
O EXERIENŢĂ - BATH - MAREA BRITANIE
(COMENIUS - MOBILITĂŢI INDIVIDUALE)
Profesor pentru învăţământul primar, Daniela Popescu
Şcoala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, Bucureşti, sector 3
MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îţi apare…
FORMAREA CONTINUÃ e-LEARNING
Simona Maria Doncilã, profesor
Grup Şcolar „Demostene Botez” Trusesti - Botosani
Lumea de astãzi se bazeazã pe inovare rapidã. Pe mãsurã ce trece la o economie bazatã pe cunoastere,… MODALITĂŢI DE REALIZARE A EDUCAŢIEI MORALE
LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ
Profesor: Dumbravă-Brezoianu Simona
Grădiniţa cu Program Prelungit ,,Benedek Elek”- Sf.Gheorghe
REZUMAT
Educaţia morală este un proces continuu, toate disciplinele de învăţământ cu situaţiile educative…
ENERGIA, ÎNCOTRO?
Gălăţan Daniela,
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara
Este de aşteptat ca savanţii, laboratoarele lumii să-şi concentreze capacitatea de creaţie în direcţia aprofundării cunoaşterii şi a punerii în valoare a acelor… STILURI ŞI STRATEGII DE INTERVENŢIE
ALE CADRULUI DIDACTIC ÎN SITUAŢII DE CRIZĂ EDUCAŢIONALĂ
Prof. Cristina Lorincz
C.T. Iosif Şilimon, Braşov
Articolul pune problema situaţiilor de criză educaţională şi care ar…
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea…
Gradaţie de merit - 2011
Ordin nr. 5617/11.11.2010 şi anexele privind aprobarea Metodologiei şi a criteriilor de acordare a gradaţiei de merit în învăţământul preuniversitar
Emitent: MECT
Data emiterii:… OBIECTIVELE ŞI SARCINILE ACTIVITĂŢILOR MATEMATICE DIN GRĂDINIŢA DE COPII
Profesor învăţământ primar Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, Judeţul Timiş
Activităţile cu conţinut matematic din grădiniţa de…
|
|