|
|
Comisii MECTS privind Legea Educatiei Nationale |
Miercuri, 23 Februarie 2011 09:02 |
Implicarea Asociatiei Profesorilor din Romania
in elaborarea unor metodologii care decurg din Legea Educatiei Nationale
Stimati colegi,
In calitate de partener al MECTS, Asociatia Profesorilor din Romania contribuie la punerea in aplicare a Legii Educatiei Nationale (regulamente, norme metodologice, instructiuni, ordine de punere in aplicare a prevederilor).
In acest sens, am fost invitati sa alegem patru metodologii la care sa lucram, din cateva zeci propuse de MECTS.
Din Lista de metodologii 1 ISJ am ales:
3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta,
18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice.
Din Lista de metodologii 2 MECTS am ales:
21. Aprobarea Curriculumului National (planuri - cadru si programe),
42. Metodologie privind procedura si criteriile de selectie pentru corpul national de experti.
Menirea noastra (a profesorilor, a dascalilor) este sa daruim! Noi modelam mintea si sufletul, deopotriva! Sa nu ramanem nepasatori cand putem sa schimbam ceva! Trebuie doar sa speram si sa credem in mai bine! Lucram in sistem, cunoastem cel mai bine problemele, greutatile si lacunele acestui sistem! Sa punem umarul la treaba si sa venim cu idei constructive!
Multumim tuturor celor care si-au manifestat pana acum interesul de a colabora in aceste comisii de lucru. De asemenea, ne adresam tuturor celor care mai cred in profesia de dascal, cu rugamintea de a va anunta disponibilitatea de a participa in aceste echipe de lucru si, in acest sens, asteptam propunerile dumneavoastra in elaborarea acestor documente.
Asteptam sprijinul, ideile si sugestiile dumneavoastra la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.
Cu respect,
Lazar Mihaiela
Asociatia Profesorilor din Romania
REPREZINTA ASOCIATIA PROFESORILOR IN COMISIILE MECTS SAU ISJ!
Cei care doriti sa reprezentati Asociatia Profesorilor ca expert in diferite comisii (grupuri de lucru) ale MECTS sunteti rugati sa ne scrieti la asociatia_profesorilor@yahoo.com.
Mai jos gasiti
1. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale – care vor fi transmise spre elaborare inspectoratelor scolare
2. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale
Cei care doriti sa colaborati ca membri pe diferite comisii, va rugam sa ne transmiteti comisia in care doriti sa lucrati si un rezumat al ideilor si sugestiilor d-voastra.
Pentru a reprezenta Asociatia Profesorilor in aceste comisii va trebui sa aveti recomandarea presedintelui asociatiei. Va trebui sa ne consultam in permanenta asupra documentelor in lucru.
Atasam protocolul de colaborare incheiat intre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si Asociatiile profesionale din educatie, inclusiv Asociatia Profesorilor din Romania.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 12 Aprilie 2011 20:23 |
|
LEGĂTURILE FUNCȚIONALE DINTRE ROFESOR, ELEV ȘI PĂRINTE
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Rolul conducător în procesul de educație îl are fără îndoială școala, dar în calitatea sa... Read more
1. Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar
1.1 Școala ca organizație
Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare... Read more
IMPORTANȚA EDUCAȚIEI FIZICE ȘCOLARE ȘI ROLUL PROFESORULUI ÎN DEFINIREA MODELULUI ABSOLVENTULUI DE LICEU
Prof. Curticăpean Aurelian
Liceul Tehnologic "Dr. Ioan Șenchea" Făgăraș
Educaţia fizică este „singura disciplină din programa şcolară care urmăreşte pregătirea... Read more
VALORIFICAREA DOCUMENTELOR AUTENTICE ÎN LIMBA FRANCEZĂ
Prof. Mihaela COCU
Liceul Tehnologic de Marină, Galaţi
Documentele autentice reprezintă pentru elevi şi profesori o poartã deschisã spre actualitate, spre tot ce e nou în limba... Read more
FRUMOSUL – FENOMEN ESTETIC DE BAZÃ
ŞI CATEGORIE CENTRALÃ A ESTETICII
prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Frumosul reprezintã un fenomen complex deosebit de fluid si prin urmare greu... Read more
PROBLEMATICA RISCURILOR SPECIFICE ÎN EDUCAŢIA COPIILOR SUPRADOTAŢI
Prof. Popovici Diaconu Răzvan
Abstract
Studiul realizat urmăreşte să evidenţieze riscurile generate de incapacitatea sistemelor educaţionale de a integra în mod corespunzător elevii cu potenţial... Read more
O experientã unicã!
Honeywell Educators @ Space Academy (27 iunie - 2 iulie 2009)
U.S. Space&Rocket Center, Huntsville – Alabama – U.S.A.
Mã numesc Lidia Mînzã si sunt profesor de chimie la Colegiul... Read more
PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul... Read more
Opiniile marilor oam…OPINIILE MARILOR OAMENI DE CULTURĂ DESPRE TRADUCERE
Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sanandrei, Timis
Traducerile au jucat şi continuă să joace un mare rol, fiind un important mijloc de comunicare în… Inscrierea in invata…
Înscrierea în învăţământul primar 2013
A fost publicat în Monitorul Oficial nr. 162/2013 Ordinul MEN nr. 3434/2013 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru… lecturi limba si lit…LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A IX-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a IX-a:Lucian Blaga - VersuriM. Cărtărescu - Poeme de amor, Poveste adevăratăI. L. Caragiale -… Componente ale comun…COMPONENTE ALE COMUNICĂRII NONVERBALE
Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română
Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov
Teoriile contemporane ale comunicării, influenţate de discipline atât de diverse ca lingvistica enunţării, psihologia, sociologia,… Droguri - clasificar…Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central… Le discours rapporte…LE « DISCOURS RAPPORTE » (DR)
– UN USAGE MODERNE
Lector ILIE MINESCU
Universitatea de Vest TIMIŞOARA
Parler de discours rapporté, de discours direct et indirect est un usage moderne pour désigner des faits grammaticaux… Tratarea diferentiat…
STUDIU- TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR- MODALITATE DE STIMULARE A RANDAMENTULUI ȘCOLAR
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Diferenţierea şi individualizarea instruirii constituie o problemă pedagogică veche, dar… Amprenta alternative…AMPRENTA ALTERNATIVELOR EDUCAŢIONALE ASUPRA ELEVULUI
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, jud. Botoşani
Moto:’’Daţi-mi un peşte şi voi mânca azi, învăţaţi-mă să pescuiesc şi voi avea ce mânca… Evaluarea Nationala …
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru…
|
|