Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dezvoltare personala proiect de dezvoltare integrata
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Februarie 2015 19:25

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ

Prof. înv. primar Lupşac Mariana

Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

 

DATA:

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

CLASA: I B

PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana

ARIA CURRICULARĂ: DEZVOLTARE PERSONALĂ

UNITATEA TEMATICĂ: BUCURIILE IERNII

DISCIPLINA ŞCOLARĂ:  DEZVOLTARE PERSONALĂ

SUBIECTUL: Elemente simple de limbaj nonverbal – expresii faciale

FORMA DE REALIZARE: Activitate integrată

TIPUL LECŢIEI:  consolidarea şi sistematizarea cunoştinţelor

 

COMPETENŢE SPECIFICE:

ü      DEZVOLTARE PERSONALĂ

2.1. Asocierea emoţiilor de bază cu elemente simple de limbaj nonverbal şi paraverbal

 

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

a) obiective cognitive:

O1. să asocieze emoţiile cu diferite comportamente;

O2. să coloreze cu culori potrivite casetele identificând emoţiile de bază;

O3. să identifice emoţiile de bază într-un context prezentat (limbaj verbal);

O4. să mimeze trăirea unei emoţii de bază.

 

b) obiective psiho-motrice:

O1. să păstreze o poziţie corectă a corpului pe durata desfăşurării lecţiei;

O2. să lucreze ordonat cu materialele puse la dispoziţie;

 

c) obiective afective:

O1. valorificarea capacităţii de cooperare şi de lucru organizat;

 

STRATEGII DIDACTICE:

·        METODE ŞI PROCEDEE:  conversaţia, explicaţia, exerciţiul, munca independentă

·        MIJLOACE DIDACTICE: scrisoare, cutia emoţiilor, figuri care sugerează emoţii, fişe de  

                                                           lucru, lipici, bileţele pe care sunt scrise fragmente din poveşti,

                                                           buline roşii, planşă cu un copac, fulgi veseli, fulgi trişti;

·        FORME DE ORGANIZARE: frontal, individual, pe grupe

DURATA:  30 min + 15 min activitate în completare

 

Descarcă proiectul de activitate

 

BIBLIOGRAFIE:

☺*** Programa şcolară pentru clasa I, anexa 2 la OMECTS nr. 3419/19.03.2013, Bucureşti, 2013

Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici – program de formare de tip „blended learning” pentru cadrele didactice din învăţământul primar, suport de curs METCS, 2013

 

☺Adina Grigore, Cristina Toma, Dezvolare personală pentru clasa I- fişe de lucru, Editura Ars Libri, Argeş, 2013

 

☺Băban Adriana, ,,Consiliere educaţională”, Editura ASCR, Cluj-Napoca, 2003

 

☺Breben, Silvia, ,,Jocuri pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preşcolară şi şcolară mică”, Ed. Reprograph, Craiova, 2010

 

Revista cu ISSN

Violenta in scoala agresiunea

VIOLENŢA ÎN ŞCOALĂ. Agresiunea.   Profesor: Teodorescu Lăcrămioara Şcoala cu clasele I-VIII Faraoanele           ,, Atâta timp cât oamenii vor folosii violenţa pentru a combate violenţa, aceasta va exista întotdeauna printre noi ,, Michael...

Read more

Alege scoala Proiect de prevenire a aban…

ALEGE ŞCOALA PROIECT DE PREVENIRE A ABANDONULUI ŞCOLAR Coordonator proiect, Prof. Lepădatu Liliana Şcoala Gimnazială Parava, Jud. Bacău Elevii proveniţi din familii defavorizate, în pericol de abandon şcolar şi fără...

Read more

Cultura muzicala romaneasca la inceputul…

  CULTURA MUZICALĂ ROMÂNEASCĂ LA ÎNCEPUTUL SECOLULUI XX Prof. Achim Maria Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj Alimentată în secolul XIX din muzica romantică și din...

Read more

Integrarea copiilor cu deficienta de auz

INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENŢĂ DE AUZ   Martinconi Noemi, profesor de psihopedagogie specială Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă ,,Alexandru Roşca Lugoj”   Deoarece pierderea auzului la vârste mici determină imposibilitatea dezvoltării normale a limbajului şi,...

Read more

Principii de formare interculturala a ca…

PRINCIPII DE FORMARE INTERCULTURALĂ A CADRELOR DIDACTICE                                                          Prof. Popescu Mihaela, Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj      Societatea actuală impune formarea cadrelor didactice şi din perspectivă interculturală. În acest sens, Camilieri distinge o...

Read more

BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FIL…

BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FILM INDUSTRY Burghiu Iuliana-Florina, Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi               This article is a theoretical attempt to present the background of the early film industry, which...

Read more

Planificare model pentru abilitati pract…

Planificare model pentru abilitati practice invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Suflet garbov in preajma luminii

SUFLET GÂRBOV ÎN PREAJMA LUMINII Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca Rezumat: Despre Dumnezeu nu trebuie să taci....

Read more