Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Documente necesare pentru coordonatorul de proiecte si programe educative
Sâmbătă, 28 Aprilie 2012 15:50

Documente necesare pentru

coordonatorul de proiecte şi programe educative

 

 

¢     Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative

¢     Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ

¢     Curriculum vitae

¢     Banca de date: norme, instrucţiuni regulamente, programe, proiecte educative, planuri cadru consiliere/dirigenţie etc.

¢     Rapoarte periodice: semestriale, anuale (vizate de director); Planuri manageriale: anuale, semestriale

¢     Graficul inspecţiilor la orele de dirigenţie (data, clasa, diriginte, tema, observaţii)

¢     Consiliul consultativ - educaţie permanentă din şcoală - structură, componenţă nominală (diriginţi, coordonator proiecte şi programe, cadre didactice, învăţători, psihologul şcolar, elevi, părinţi)

¢     Lista profesorilor metodişti din unitatea de învăţământ şi a profesorilor formatori naţionali şi locali din unitatea de învăţământ

¢     Probleme ridicate la activităţile cadrelor didactice

¢     Lista şefilor de catedre din unitatea de învăţământ

¢     Contribuţii personale în cercetarea ameliorativă a problematicii postului- iniţiative

¢     Rezultate deosebite ale elevilor şi cadrelor didactice obţinute la concursuri, festivaluri etc.

¢     Calendarul proiectelor educative la nivel naţional, judeţean

¢     Programul proiectelor/activităţilor educative (data, tema, clasa, prof. responsabili, parteneri, observaţii)

¢     Proiecte şi programe în parteneriat (titlul, perioada desfăşurării, prof. responsabil, parteneri, observaţii, protocolul de colaborare ataşat)

¢     Evidenţa documentelor specifice primite de la I.S.J.

¢     Consiliul elevilor la nivel de şcoală - componenţă, date de contact şi regulament de organizare şi funcţionare, proiecte propuse/derulate

¢     Comitetul/Asociaţia de părinţi la nivel de şcoală - componenţă, date de contact

¢     Curriculum şcolar/planificări avizate (consiliere şi orientare); Oferta curriculară - opţionale (de exemplu, educaţie pentru sănătate, educaţie pentru cetăţenie democratică)

¢     Bază date - scadenţar MECTS

 

 

Revista cu ISSN

Abordarea SciFiEd

Partea I Abordarea SciFiEd   Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate   Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei...

Read more

Rolul competentelor in contextul dezvolt…

ROLUL COMPETENŢELOR ÎN CONTEXTUL DEZVOLTĂRII STRATEGIILOR ŞI POLITICILOR COMUNITARE ÎN DOMENIUL EDUCAŢIEI Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău Intr-o societate bazată pe cunoaştere, competenţele sub formă de cunoştinţe,...

Read more

Directii expresioniste in poezia lui Ion…

DIRECŢII EXPRESIONISTE IN POEZIA LUI ION BARBU Institutor: Nevodenszki Sorina Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Jud. Timis   “În poezia mea, ceea ce ar putea trece drept modernism nu este...

Read more

Dovleacul

DOVLEACUL prof. Arjoca Mihaela Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara Rezumat: Dovlecul și nucul, plante cu simbolistică spirituală și importanță în viața omului. Cuvinte cheie: doveleac,...

Read more

Jocuri geografice utilizate in studierea…

JOCURI GEOGRAFICE UTILIZATE ÎN STUDIEREA GEOGRAFIEI ÎN GIMNAZIU   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune exemplificarea câtorva jocuri geografice care pot fi aplicate in cadrul...

Read more

Colindam colind strabun

Colindam colind strabun

Colindam colind strabun  

Read more

Program Scoala Altfel activitati pentru …

ACTIVITATEA NR. 2 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi 1.       Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII 2.       Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual 3.      ...

Read more

Nanotehnologiile notiuni introductive

I. NOŢIUNI INTRODUCTIVE         I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?       Cuvântul Nano provine din limba greacă şi înseamnă “pitic”.  Un nanometru este a miliarda parte  (10-9) dintr-un metru.  Nanotehnologia poate fi definită ca...

Read more