|
|
Eliberarile si numirile in functie de inspector si director |
Marţi, 05 Iunie 2012 00:00 |
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general şi inspector şcolar adjunct în perioada august - septembrie 2012.
La nivelul inspectoratelor şcolare există 42 de posturi de inspector şcolar general, 60 de posturi de inspector şcolar general adjunct, 42 de posturi de director pentru casele corpului didactic şi 1 post de director la Centrul de Formare Continuă în Limba Germană din Mediaş.
Până la data de 5 iunie 2012, au fost emise ordine de eliberare din funcţie pentru 24 de inspectori şcolari generali, dintre care 13 prin demisie şi 11 prin încetarea detaşării. Pentru funcţiile de inspector şcolar general adjunct au fost emise 21 de ordine de eliberare din funcţie, dintre care 6 prin demisie şi 15 prin încetarea detaşării, în timp ce pentru funcţia de director al Casei Corpului Didactic au fost emise 2 ordine de eliberare din funcţie din cauza încetării detaşării.
Mai jos vă prezentăm proiectul de calendar al desfăşurării concursurilor:
20 iulie 2012 - anunţarea concursului în presa centrală (de către MECTS) şi locală (de către inspectoratul şcolar)27 iulie - 3 august 2012 - înscrierea candidaţilor
30 iulie 2012 - emiterea ordinelor privind numirea comisiei de elaborare a subiectelor, respectiv a comisiei de concurs
06 - 08 august 2012 - depunerea dosarelor candidaţilor la MECTS
10 august 2012 - stabilirea programului concursului
20 - 27 august 2012 - desfăşurarea concursului/afişarea rezultatelor
21 august 2012 - 3 septembrie 2012 - înregistrarea eventualelor contestaţii
30 august 2012 - 12 septembrie 2012 - rezolvarea contestaţiilor şi comunicarea către petenţi a rezultatelor finale
15 septembrie 2012 - emiterea ordinelor de numire
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ministerul Educaţiei a prelungit termenul de depunere
a contestaţiilor pentru Evaluarea Naţională la clasa a VIII-a
Ministerul Educaţiei Naţionale a decis prelungirea intervalului orar alocat pentru depunerea de contestaţii la Evaluarea Naţională... Read more
PERCEPŢIE ŞI DEFENSIVITATE ÎN CONSUMUL DE DROGURI LA ADOLESCENŢI
Dolhan Ana Felicia - Profesor
Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Oradea
Rezumat:
Lucrarea de faţă îşi propune să surprindă temele majore în jurul cărora se construiesc... Read more
SCRIEREA ÎN VIAȚA DE ZI CU ZI
Ielciu Lucica, profesoară de limba și literatura română
Școala Gimnazială Nicolae Titulescu, Cluj-Napoca
A scrie înseamnă înainte... Read more
PREOCUPÃRI LITERARE
PREMERGÃTOARE CERCULUI LITERAR DE LA SIBIU
Nevodenszki Sorina, institutor
Şcoala cu clasele I – VIII Sânandrei, jud. Timis
Victor Iancu, renumit estetician al perioadei interbelice, se aflã printre cei mai... Read more
ŞANSE EGALE PENTRU COPIII PROVENIŢI DIN MEDII DEFAVORIZATE
Prof. CORD MARILENA
Școala Gimnazialā Cālāƫele, Judeƫul Cluj
Prima cerinţă a educaţiei incluzive este de a diminua până la a elimina toate formele... Read more
APLICAȚII ALE TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Profesor învățământ primar Popa Constantina
Școala Gimnazială Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara
Teoria inteligenţelor multiple reprezintă o altenativă a muncii diferenţiate, o... Read more
PRINCIPIILE EDUCAȚIEI MORALE
Prof. înv. primar: Vaida Ioana
Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău
Educația morală de tip școlar... Read more
ROLUL FACTORILOR EDUCATIVI IN
PREVENIREA ŞI COMBATEREA VIOLENŢEI ÎN ŞCOALĂ ŞI FAMILIE
Profesor învățămînt primar PRISECARU VIOLETA
Şcoala Gimnazială “Ion Ghica” Tortoman, jud. Constanţa... Read more
Metodologia privind evaluarea/reevaluarea, aprobarea,
achiziţionarea şi gestiunea manualelor şcolare
în învăţământul preuniversitar în dezbatere publică
Ministerul Educaţiei Naţionale a lansat marţi, 21 mai, în dezbatere publică, până la data de 30…
VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE
Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează… Effects of Soft Drink Consumption on Nutrition and Health
Author: Mihail Robert - Theodoru
Teacher: Mînză Lidia
Institution: “Vasile Alecsandri” High School
The term soft drink refers to a beverage that does not contain…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 3-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei
Art. 26. -
Inspectia scolara generala va fi deschisa de catre coordonatorul…
SATISFACȚIA FAȚA DE VIAȚĂ A ELEVILOR
DE LA ȘCOALA SANITARĂ POSTLICEALĂ ”CAROL DAVILA” PETROȘANI
Prof. Bălan Anca
Școala Sanitară Postliceală ”Carol Davila ” Petroșani
În lumina cercetărilor efectuate pe tema calității vieții în… PREDAREA CREATIVĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Exigențele vieții contemporane și nevoia de a face față problemelor și schimbărilor din diferite sectoare de activitate… MECANISME DE ASIGURARE A CALITATII LA NIVELUL SCOLII
La nivelul fiecarei organizatii furnizoare de educatie din Romania se infiinteaza Comisia pentru evaluarea si asigurarea calitatii.
Organizatia furnizoare de educatie elaboreaza si adopta…
VALENŢE EDUCATIVE ALE METODELOR INTERACTIVE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Învăţarea autentică se petrece în măsura în care învăţătorul acceptă copilul aşa cum este…
METODA PROIECTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR
Înv. Gajdo Eszter
Şcoala Gimnazială „Orbán Balázs”
Acest articol îşi propune să prezinte rolul, importanţa şi etapele proiectului în procesul instructiv-educativ desfăşurat la nivelul învăţământului…
|
|