|
|
Eliberarile si numirile in functie de inspector si director |
Marţi, 05 Iunie 2012 00:00 |
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar general şi inspector şcolar adjunct în perioada august - septembrie 2012.
La nivelul inspectoratelor şcolare există 42 de posturi de inspector şcolar general, 60 de posturi de inspector şcolar general adjunct, 42 de posturi de director pentru casele corpului didactic şi 1 post de director la Centrul de Formare Continuă în Limba Germană din Mediaş.
Până la data de 5 iunie 2012, au fost emise ordine de eliberare din funcţie pentru 24 de inspectori şcolari generali, dintre care 13 prin demisie şi 11 prin încetarea detaşării. Pentru funcţiile de inspector şcolar general adjunct au fost emise 21 de ordine de eliberare din funcţie, dintre care 6 prin demisie şi 15 prin încetarea detaşării, în timp ce pentru funcţia de director al Casei Corpului Didactic au fost emise 2 ordine de eliberare din funcţie din cauza încetării detaşării.
Mai jos vă prezentăm proiectul de calendar al desfăşurării concursurilor:
20 iulie 2012 - anunţarea concursului în presa centrală (de către MECTS) şi locală (de către inspectoratul şcolar)27 iulie - 3 august 2012 - înscrierea candidaţilor
30 iulie 2012 - emiterea ordinelor privind numirea comisiei de elaborare a subiectelor, respectiv a comisiei de concurs
06 - 08 august 2012 - depunerea dosarelor candidaţilor la MECTS
10 august 2012 - stabilirea programului concursului
20 - 27 august 2012 - desfăşurarea concursului/afişarea rezultatelor
21 august 2012 - 3 septembrie 2012 - înregistrarea eventualelor contestaţii
30 august 2012 - 12 septembrie 2012 - rezolvarea contestaţiilor şi comunicarea către petenţi a rezultatelor finale
15 septembrie 2012 - emiterea ordinelor de numire
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENŢĂ DE AUZ
Martinconi Noemi, profesor de psihopedagogie specială
Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă ,,Alexandru Roşca Lugoj”
Deoarece pierderea auzului la vârste mici determină imposibilitatea dezvoltării normale a limbajului şi,... Read more
NEGRUL ŞI PALIDUL ÎN POEZIA BACOVIANĂ
Ştefan Lucian MUREŞANU, PhD
Motto: "În poezie m-a obsedat întotdeauna un subiect de culoare. Pictura cuvintelor sau audiţie colorată.[...] Îmi place mult vioara. Melodiile au avut... Read more
Ordin pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor pentru acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, emis de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Read more
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.... Read more
EXPERIENŢA INTERACTIVĂ eLEARNING
Prof. Gabriela Gorgan
Şcoala Gimnaziala Petriş, Bistriţa – Năsăud
Educaţia în secolul XXI presupune elaborarea unor evaluări bazate pe standarde şi obiective în corelaţie cu competenţele cheie ale secolului, cu... Read more
ANEXA Nr. 9
la regulament
CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)
___________
*)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
- model -
In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor... Read more
STUDIU DE CAZ
DESPRE CAUZELE ALBIRII RECIFURILOR DE CORALI
Prof. Dimitriu Alina
Grup Școlar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Recifurile de corali sunt printre cele mai diverse... Read more
FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?
Prof. Terchilă Elena
Liceul Teologic Tg-Jiu
Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a... Read more
CERINŢE DEONTOLOGICE PRIVIND ACTIVITATEA
PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE
Art.33. Personalul didactic de predare trebuie să cunoască drepturile şi obligaţiile legale în vigoare ce îi revin în unitatea de învăţământ în care funcţionează.
Art.34.… THE ROLE OF SELF-KNOWLEDGE IN THE DEVELOPMENT OF PERSONAL AND PROFESSIONAL LITERACY
PROFESOR JIANU CAMELIA
COLEGIUL TEHNIC REŞIŢA, CARAŞ-SEVERIN
Self-knowledge helps you develop your own potential. It helps to identify obstacles, and… ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR
Profesor Muşat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text.…
SESIUNEA SPECIALĂ LA
EXAMENUL DE BACALAUREAT
PENTRU ELEVII COMPONENŢI
AI LOTURILOR OLIMPICE
Colegiul Naţional Pedagogic „Ştefan cel Mare" şi Colegiul Tehnic de Comunicaţii „Nicolae Vasilescu - Karpen" din Bacău vor găzdui, în perioada 19… Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar
Catalogul manualelor şcolare valabile în învăţământul preuniversitar
Disciplina matematica
2010-2011
CLASA a V-a
Titlul manualului
Clasa
Autorii
Editura
Mod de achiziţie
Matematică
a V-a
Petre Chirtop, Valentin Radu, Mariana Roşu, Gabriela Ross
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
Alina Birta, Mitea Mariana
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
George Turcitu, C-tin Basarab, T.… Consiliul Elevilor
Termenul limita pentru depunerea candidaturilor a fost modificat.
Avand in vedere interesul elevilor manifestat fata de alegerea reprezentantilor in Scoala/ judet/ regiune, va aducem la cunostinta ca termenul limita in…
ÎNVĂŢAREA PRIN FOLOSIREA METODELOR INTERACTIVE
ÎN CICLUL PRIMAR
Prof. înv. primar GLIGOR DANA
Școala Gimnazială Vidra, Jud. Alba
Învăţarea este una dintre…
PLÂNSUL BACOVIAN ŞI REVELAREA MOTIVATĂ
A UNEI DESCĂRCĂRI INTERIOARE
Ştefan Lucian Mureşanu, PhD
Motto: În haine negre, întunecate, / Eu plâng în parcul de mult părăsit... / Şi-a mea serenadă s-a rătăcit,…
|
|