|
|
Evaluarile nationale pentru clasele II IV si VI calendar |
Scris de administrator
|
Vineri, 25 Aprilie 2014 11:10 |
Evaluarile nationale pentru clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, amanate cu aproape o luna - calendar
Evaluarile Nationale la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, programate sa aiba loc incepand cu 6 mai, au fost amanate cu o aproape o luna, a anuntat ministrul Educatiei, Remus Pricopie. Astfel, elevii vor fi supusi testarilor incepand cu 28 mai, conform urmatorului calendar:
· 28 mai 2014: Clasa a IV-a - Limba romana
· 29 mai 2014: Clasa a IV-a – Matematica
· 30 mai 2014: Clasa a IV-a - Limba materna
· 2 iunie 2014: Clasa a II-a - Scris-citit Limba romana
· 3 iunie 2014: Clasa a II-a - Scris-citit Limba materna
· 4 iunie 2014: Clasa a II-a – Matematica
· 5 iunie 2014: Clasa a VI-a - Limba si comunicare
· 6 iunie 2014: Clasa a VI-a - Matematica si Stiinte ale naturii
Testele sunt de nivel mediu si seamana cu evaluarile internationale, precum PISA, care se practica de 30 de ani in lume si la care Romania participa din anul 2000, pe baza de esantion.
In urma acestor evaluari nationale e necesar sa fie stabilite niveluri de performanta, iar notele nu vor fi trecute in catalog. Evaluarile se vor desfasura in clasa, elevii nu vor fi separati cate unul in banca, insa testele vor fi pe mai multe numere, astfel incat doi elevi care stau unul langa celalalt nu vor avea acelasi subiecte. De asemenea, nu vor fi camere video, iar notele nu vor fi facute publice.
Este prima evaluare organizata la nivel national, cu teste care combina informatiile de la mai multe materii si ii pun pe elevi sa gandeasca, un model diferit de examenele de pana acum. Care vor fi rezultatele? Vom vedea ...
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
JOC DIDACTIC
(PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979)
prof. Irina Ariton
Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești
Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane... Read more
Subiecte simulari Evaluarea Nationala 2014
Elevii claselor a VIII-a au sustinut in 18 februarie 2014 simulare la proba scrisa de limba si literatura romana, in 19 martie 2014 simulare la proba... Read more
ROLURILE PROFESORULUI ÎN MANAGEMENTUL
CLASEI DE ELEVI
Profesor Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor cel mai des întâlnite în relația cu clasa de elevi
Cuvinte cheie: rol,... Read more
HORA – EXPRESIE A VITALITÃŢII POPORULUI ROMÂN
Prof. Laura Mihaela Herman
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare
Hora, joc popular românesc, a devenit de-a lungul... Read more

LES TECHNIQUES ALTERNATIVES D’EVALUATION.
LE PORTFOLIO
ILIE MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
Le portfolio est une méthode alternative d’évaluation qui a attiré l’attention et l’intérêt des professeurs. Il était nécessaire de trouver... Read more
MODALITĂŢI DE GESTIONARE A SITUAŢIILOR
DE AGRESIVITATE LA VÂRSTA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. înv. primar DINESCU LAURA MAGDALENA
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 31, Constanţa, jud. Constanţa
Cuvinte – cheie: stadii de dezvoltare- perioada şcolară... Read more
Modificări şi completări la Legea Educaţiei Naţionale
Guvernul României a aprobat în şedinţa de miercuri, 30 mai, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011.... Read more
ASPECTE METODICE ȘI PEDAGOGICE ÎN PARCURGEREA LA CLASĂ A STUDIILOR PENTRU PIAN
Prof. Atudoroae Alexandra
Liceul de Artă ”Ștefan Luchian” Botoșani
Abordarea studiilor... Read more
THE CHARACTER’S SPEECH AND LANGUAGE IN JOHN STEINBECK’S THE GRAPES OF WRATH
Profesor Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic “Constantin Brancuşi”- Piteşti
Steinbeck’s characters are simple people and so is their language.They don’t have… RECUPERAREA RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au…
ACTIVITĂŢI DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Accidentul rutier reprezintă una dintre cele mai grave forme de vătămare înregistrate la nivel mondial conform rapoartelor internaţionale şi a datelor statistice înregistrate. După malformaţii congenitale şi… SCHIMBĂRI ÎN PROGRAMA DE ÎNVĂțĂMÂNT DIN TOAMNĂ
MEN aduce schimbări privind programa de învățământ pentru anul școlar 2014-2015. Se pare că cei mai afectați vor fi elevii din clasele I-IV.
Astfel, Ministerul… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI
2.1. CURRICULUM, CUNOŞTINŢE ŞI ABILITĂŢI
Specificitatea curriculumului educaţiei globale constă, în principal, în importanţa pe care educatorii şi şcolile care implementează acest proiect… CE ESTE EVALUAREA REZULTATELOR ŞCOLARE?
Prof. DOBREA MONICA
Şcoala cu cls. I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
Procesul de învăţământ reprezintă subsistemul praxiologic al sistemului de învăţământ, finalizat la nivelul…
PERSPECTIVE MODERNE ÎN ABORDAREA
STRATEGIILOR DE INSTRUIRE
Profesor: Broboană Maria
Liceul Tehnologic P.S Aurelian-Slatina
Teoria inteligențelor multiple multiple-corolare instrucționale.
Contrazicând afirmația că rațiunea,… PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE
prof. drd. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova
În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi… POEZII ȘI CÂNTECE FOLOSITE LA FESTIVITATEA
DE ABSOLVIRE A CLASELOR A VIII-A
Prof. Șomcutean Crina Ramona
Liceul Tehnologic Traian-Vuia Tăuții Măgherăuș, Maramureș
În acest articol doresc să fac…
|
|