|
|
Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic II |
Marţi, 19 Februarie 2013 17:56 |
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic II
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 1 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 2 la metodologia 5.561/2011).
FIŞĂ DE EVALUARE a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II
|
Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:
|
Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):
|
Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................
|
Unitatea de învăţământ:
|
Data efectuării inspecţiei:
|
Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............
|
(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)
|
I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ
|
IA.
|
ACTIVITĂŢI VERIFICATE
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
GRUPA DE INDICATORI
|
CRITERII DE EVALUARE
|
PUNCTAJ MAXIM
|
PUNCTAJ ACORDAT
|
|
|
|
|
|
|
|
IB.
|
PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 10 p)
|
Documentare ştiinţifică
|
2
|
|
Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale
|
2
|
|
Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)
|
6
|
|
IC.
|
DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 40 p)
|
Reprezentarea conţinutului
|
2
|
|
Economia (esenţializarea) conţinutului
Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, pianul, structura logică etc.)
|
2
|
|
Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii ele.)
|
2
|
|
Caracterul ştiinţific
|
2
|
|
Corelaţii intra-şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ
|
2
|
|
Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune
|
4
|
|
Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.
|
6
|
|
Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului
|
4
|
|
Raportul dintre activitatea personală a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat
|
3
|
|
Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări
|
3
|
|
Organizarea colectivului şi a activităţii
|
1
|
|
Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare
|
2
|
|
Impunere
|
1
|
|
Diferenţiere
|
2
|
|
Evaluarea
|
2
|
|
Crearea climatului afectiv-emoţional
|
2
|
|
ID.
|
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 10 p)
|
Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuală de bază)
|
1
|
|
Realizarea evaluării formative
|
1
|
|
Relaţia cerinţe-obiective
|
1
|
|
Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)
|
1
|
|
Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare
|
1
|
|
Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)
|
2
|
|
Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică
|
1
|
|
Relaţia dintre preda re-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare, pe parcursul activităţii didactice
|
2
|
|
IE.
|
CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 10 p)
|
Strategii de diferenţiere şi individualizare
|
4
|
|
Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor
|
3
|
|
Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor
|
3
|
|
IF.
|
COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 4 p)
|
În raporturile cu elevii
|
4
|
|
În raporturile cu părinţii
|
În raporturile cu cadrele didactice
|
În raporturile cu comunitatea locală
|
IG.
|
AUTOEVALUAREA (maximum 10 p)
|
Autoanaliza
|
5
|
|
Aprecierea obiectivă
|
5
|
|
II. ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI
(maximum 4 p)
|
4
|
|
III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ
(maximum 8 p)
|
8
|
|
IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
(maximum 4 p)
|
4
|
|
PUNCTAJ TOTAL ACORDAT
Maximum 100 p
|
|
|
NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT
|
|
|
V. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
|
|
|
|
Pentru un punctaj de minimum 95 de puncte se acordă nota 10.
|
Minimum 35 puncte
|
Calificativ FB
|
Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 de puncte se acordă nota 9.
|
Între 65 şi 84 de puncte
|
Calificativ B
|
Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.
|
Între 45 şi 64 de puncte
|
Calificativ S
|
Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.
|
Sub 45 de puncte
|
Calificativ I
|
Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.
|
|
Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.
|
|
|
Inspector/Metodist,
|
Candidat,
|
|
Director,
|
|
|
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 23 Februarie 2013 18:30 |
|
PROBLEME DE INTEGRARE A COPIILOR
CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE
Inst. Cristina Laura
Şcoala cu clasele I-IV Susag, Comuna Craiva, Judetul Arad
Ca fiintǎ socialǎ, omul... Read more
EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ – RESURSĂ PENTRU DEZVOLTAREA COMUNITĂȚILOR MULTICULTURALE
Profesor învățământ primar: Vultur Daniela Maria
Școala cu clasele I – VIII, Dudeștii Noi, Timiș
Abordarea interculturală, nu este o nouă știință ci o... Read more
ÎNVĂȚAREA PRIN PROIECTE
Iosifescu Cristina Corina – profesor informatică
Liceul Tehnologic “Petre Ionescu Muscel” Domnești – Argeș
Tehnologia modernă ocupă din ce în ce mai mult loc atât în viața noastră,... Read more
METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET
Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã
Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati
Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose... Read more
LES ARTICULATEURS DU DISCOURS
Lector univ. Ilie Minescu
Universitatea de Vest din Timisoara
La langue française est pleine de mots et de locutions qui, utilisés adéquatement, permettent d’exprimer les idées... Read more
MODALITĂŢI DE GESTIONARE A SITUAŢIILOR
DE AGRESIVITATE LA VÂRSTA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. înv. primar DINESCU LAURA MAGDALENA
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 31, Constanţa, jud. Constanţa
Cuvinte – cheie: stadii de dezvoltare- perioada şcolară... Read more
METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA
EXAMENULUI NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Vezi metodologia privind organizarea şi desfăşurarea examenului naţional de definitivare (definitivat) în învăţământ.
Capitolul I
Dispoziţii generale
Art. 1 Prevederile Metodologiei privind... Read more
FAMILIA: REFUGIU, ÎNCHISOARE SAU ŞCOALA A IUBIRII?
Profesor Şulic Adrian
Şcoala cu clasele I –VIII, Nr. 1, Dorohoi, Botoşani
,,Sentimentele de stimă pot apărea doar într-o atmosferă unde diferenţele între indivizi sunt apreciate,... Read more
CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC
LA NIVEL DE SECTOR DE ACTIVITATE
INVATAMANT PREUNIVERSITAR
A fost semnat Contractul Colectiv de Munca unic la nivel de sector de activitate invatamant preuniversitar, negociat si semnat… Informaţii generale
Din punct de vedere etimologic, drog, este un cuvânt de origine olandeză – droog.
În accepţia clasică, drogul este substanţa care, fiind absorbită de un organism viu, îi modifică…
STUDIU- „ŞCOALA PĂRINŢILOR” - UN MIJLOC DE ÎMBUNĂTĂŢIRE
A CALITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL PREUNIVERSITAR
înv. Marc Aurica,
Școala Gimnazială Cîmpeni
"Spune-mi și o să uit. Arată-mi și poate n-o să-mi amintesc. Implică-mă… BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FILM INDUSTRY
Burghiu Iuliana-Florina,
Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi
This article is a theoretical attempt to present the background of the early film industry, which…
Grupuri de lucru evaluari clasele II-IV-VI in anul scolar 2015-2016
Vezi APEL PENTRU SELECTIA CADRELOR DIDACTICE in grupurile de lucru pentru evaluarile nationale de la finalul claselor…
Modificări şi completări la Legea Educaţiei Naţionale
Guvernul României a aprobat în şedinţa de miercuri, 30 mai, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011.… EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un… „POVESTEA FOII DE HÂRTIE”
(proiectul ce a reprezentat România...)
Prof. Ofelia Cornelia POPA
Şcoala Gimnazială Panticeu, judeţul Cluj
Rezumatul lucrării
Prin acest proiect interdisciplinar, derulat la nivelul Şcolii Gimnaziale Panticeu, am dorit să contribuim la… MICUL ESTE FRUMOS,
MARELE ESTE SUBLIM – IMMANUEL KANT
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
“Există un efect estetic bazat pe ineditul şi imprevizibilitatea dintotdeauna a frumosului.…
|
|