|
|
Fisa de evaluare a activitatii didactice in inspectia pentru acordarea gradului didactic II |
Marţi, 19 Februarie 2013 17:56 |
Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială
pentru acordarea gradului didactic II
Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această fişă este anexa nr. 1 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 2 la metodologia 5.561/2011).
FIŞĂ DE EVALUARE a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II
|
Numele, iniţiala tatălui, prenumele cadrului didactic inspectat:
|
Numele avut înainte de căsătorie (acolo unde este cazul):
|
Funcţia didactică: .................. Specialitatea: ..................
|
Unitatea de învăţământ:
|
Data efectuării inspecţiei:
|
Inspector şcolar de specialitate/Metodist numit prin delegaţia nr. ....... din .............
|
(numele şi prenumele, funcţia didactică, specialitatea, gradul didactic, unitatea şcolară de la care provine)
|
I. ACTIVITATEA DIDACTICĂ
|
IA.
|
ACTIVITĂŢI VERIFICATE
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
Clasa
Tipul lecţiei
|
Titlul lecţiei
|
GRUPA DE INDICATORI
|
CRITERII DE EVALUARE
|
PUNCTAJ MAXIM
|
PUNCTAJ ACORDAT
|
|
|
|
|
|
|
|
IB.
|
PROIECTAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 10 p)
|
Documentare ştiinţifică
|
2
|
|
Definirea obiectivelor şi obiectivele operaţionale
|
2
|
|
Corelaţia dintre obiective şi celelalte componente ale actului didactic (conţinut, strategie, mijloace de învăţământ, forme de organizare, evaluare etc.)
|
6
|
|
IC.
|
DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR (maximum 40 p)
|
Reprezentarea conţinutului
|
2
|
|
Economia (esenţializarea) conţinutului
Gradul de structurare şi organizare a materialului (schema, pianul, structura logică etc.)
|
2
|
|
Puterea efectivă a conţinutului (de a genera idei noi, opinii, soluţii ele.)
|
2
|
|
Caracterul ştiinţific
|
2
|
|
Corelaţii intra-şi interdisciplinare, caracter practic-aplicativ
|
2
|
|
Corelaţia conţinutului cu strategia didactică şi cu tipul de interacţiune
|
4
|
|
Raportul dintre durata afectată solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor, în funcţie de specificul conţinutului, de tipul şi de varianta lecţiei, de particularităţile dezvoltării psihointelectuale etc.
|
6
|
|
Concordanţa naturii solicitărilor cu particularităţile conţinutului
|
4
|
|
Raportul dintre activitatea personală a elevilor şi activitatea frontală, în contextul dat
|
3
|
|
Activitatea elevilor la nivelul proximei dezvoltări
|
3
|
|
Organizarea colectivului şi a activităţii
|
1
|
|
Acţiuni logice de organizare şi prelucrare a informaţiei. Acţiuni strategice de dezvoltare
|
2
|
|
Impunere
|
1
|
|
Diferenţiere
|
2
|
|
Evaluarea
|
2
|
|
Crearea climatului afectiv-emoţional
|
2
|
|
ID.
|
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR (maximum 10 p)
|
Realizarea evaluării predictive (matricea conceptuală de bază)
|
1
|
|
Realizarea evaluării formative
|
1
|
|
Relaţia cerinţe-obiective
|
1
|
|
Realizarea progresului şcolar (raportul dintre rezultatele obţinute de elevi la începutul şi la finalul unei secvenţe de învăţare)
|
1
|
|
Preocuparea pentru motivarea notei şi formarea capacităţii de autoevaluare
|
1
|
|
Raportul dintre conţinutul evaluării şi conţinutul învăţării (cunoştinţe, priceperi, deprinderi, capacităţi, aptitudini, atitudini, interese etc.)
|
2
|
|
Raportul dintre notarea profesorului şi norma docimologică
|
1
|
|
Relaţia dintre preda re-învăţare, evaluare şi (compensare) ameliorare, pe parcursul activităţii didactice
|
2
|
|
IE.
|
CUNOAŞTEREA ŞI CONSILIEREA ELEVILOR (maximum 10 p)
|
Strategii de diferenţiere şi individualizare
|
4
|
|
Adaptarea exigenţelor la particularităţile de vârstă/individuale ale elevilor
|
3
|
|
Adaptarea exigenţelor la programul zilnic al elevilor
|
3
|
|
IF.
|
COMPETENŢE PSIHO-RELAŢIONALE (maximum 4 p)
|
În raporturile cu elevii
|
4
|
|
În raporturile cu părinţii
|
În raporturile cu cadrele didactice
|
În raporturile cu comunitatea locală
|
IG.
|
AUTOEVALUAREA (maximum 10 p)
|
Autoanaliza
|
5
|
|
Aprecierea obiectivă
|
5
|
|
II. ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI
(maximum 4 p)
|
4
|
|
III. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ
(maximum 8 p)
|
8
|
|
IV. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
(maximum 4 p)
|
4
|
|
PUNCTAJ TOTAL ACORDAT
Maximum 100 p
|
|
|
NOTA ACORDATĂ/CALIFICATIVUL ACORDAT
|
|
|
V. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
|
|
|
|
Pentru un punctaj de minimum 95 de puncte se acordă nota 10.
|
Minimum 35 puncte
|
Calificativ FB
|
Pentru un punctaj cuprins între 85 de puncte şi 94 de puncte se acordă nota 9.
|
Între 65 şi 84 de puncte
|
Calificativ B
|
Pentru un punctaj cuprins între 75 de puncte şi 84 de puncte se acordă nota 8.
|
Între 45 şi 64 de puncte
|
Calificativ S
|
Pentru un punctaj cuprins între 65 de puncte şi 74 de puncte se acordă nota 7.
|
Sub 45 de puncte
|
Calificativ I
|
Pentru un punctaj cuprins între 55 de puncte şi 64 de puncte se acordă nota 6.
|
|
Pentru un punctaj cuprins între 45 de puncte şi 54 de puncte se acordă nota 5.
|
|
|
Inspector/Metodist,
|
Candidat,
|
|
Director,
|
|
|
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 23 Februarie 2013 18:30 |
|
Informaţii generale
Din punct de vedere etimologic, drog, este un cuvânt de origine olandeză – droog.
În accepţia clasică, drogul este substanţa care, fiind absorbită de un organism viu, îi modifică... Read more
EDUCAȚIA PENTRU DEMOCRAȚIE – IMPERATIV AL SISTEMULUI EDUCAȚIONAL CONTEMPORAN
Soroiu Crina, profesor învățământ primar,
Școala Gimnazială, George Călinescu, Iași
Acest articol subliniază importanța noilor educații pe fondul evidențierii problematicii lumii contemporane, în toată... Read more
BISERICA ,,SFÂNTUL NICOLAE’’
DORHOI, JUDEŢUL BOTOŞANI
Profesor Adrian Şulic
Grup Şcolar ,,Regina Maria’’, Dorohoi, Botoşani
Prima mențiune documentară a oraşului Dorohoi datează din 6 octombrie 1407. Când boierii moldoveni reînnoiesc în oraşul Liov... Read more
DIMENSIUNEA EDUCATIVĂ A NARAŢIUNILOR ARHETIPALE
Prof. Anca Pascui,
Liceul Teoretic ,,Ioan Buteanu”, Şomcuta Mare, Maramureş
Următoarea lucrare a avut ca punct de plecare fascinaţia pe care omul de pretutindeni a resimţit-o faţă... Read more
POTENŢAREA EMPATIEI. O ABORDARE SINERGOLOGICĂ
Prof. Eugen Bartic-Bogdan
Şcoala Onişcani, com. Filipeşti, jud. Bacău
Amiază de 23 mai, anul nu contează. La a cincea oră din program, după formalităţile preliminare care-şi fac reclamă... Read more
STUDIUL BIODIVERSITĂȚII.
ACTIVIZAREA ELEVILOR ÎN CURSUL ORELOR DE BIOLOGIE
prof. Arjoca Mihaela,
Colegiul Tehnic “Ion Mincu” Timişoara
Rezumat: Biologia și ecologia sunt știintele care vor ajuta la evoluția și dezvoltarea întregii umanităti,... Read more
Calendar pentru examenul de Bacalaureat 2014
Iata calendarul pentru examentul de Bacalaureat 2014, sesiunea iunie-iulie 2014.
Read more
Reglementari generale
Asociaţia Profesorilor din România (APR) - înfiinţată în mai 2007 - este persoană juridică română, constituită ca organizaţie non-profit, democratică, independentă, apolitică, cu activitate civică şi sindicală, vizând să... Read more
Portofoliul profesorului
I. DATE PERSONALE
1. Structura anului şcolar
2. Încadrarea (clase, număr de ore)
3. Orarul
4. Fişa postului
5. Calendarul activităţilor pe anul în curs
6. Curriculum Vitae
7. Raport de autoevaluare
II. ACTIVITATEA DE LA… Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personaleStructura anului scolarOrarulFisa postuluiCurriculum VitaeRaport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolaraProgramele pentru optionalele propusePlanificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati…
DIN DATINILE, OBICEIURILE SI TRADITIILE RUSILOR LIPOVENI
DIN MUNICIPIUL BRAILA
Prof. dr. Ion Andronache,
Liceul Tehnologic „Constantin Brancoveanu”, Braila
Braila a fost si este un oras cosmopolit, unde toleranta fata de alte… USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards… ARGOURILE, ACRONIMELE, EMOTICOANELE ŞI
NOUL LIMBAJ FOLOSIT PE INTERNET
Profesor Camelia Kallos
Grupul Şcolar “Gheorghe Lazăr” Pecica, jud. Arad
Prezenta lucrare reprezintă un studiu pentru o activitate susținută cu ocazia zilei de… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI
2.1. CURRICULUM, CUNOŞTINŢE ŞI ABILITĂŢI
Specificitatea curriculumului educaţiei globale constă, în principal, în importanţa pe care educatorii şi şcolile care implementează acest proiect…
WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT?
Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach…
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul…
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica
modalitatea de admitere în clasa a IX-a
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a, pentru anul şcolar în curs,…
|
|