|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
CRITERII ELIMINATORII
1. Respectarea fişei proiectului;
2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)
3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
OBS.
|
1.
|
Relevanţa: 50 puncte
|
|
|
|
|
1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
|
1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);
|
|
|
|
|
1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare (10 p).
|
|
|
|
|
1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).
|
|
|
|
|
1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)
a. număr de elevi implicaţi (5 p)
b.activităţi interdisciplinare (10 p)
c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)
|
|
|
|
|
2.
|
Originalitate: 30 puncte
|
|
|
|
|
a. temă (2 p);
|
|
|
|
|
b. activităţi (10 p);
|
|
|
|
|
c. conţinut (10 p);
|
|
|
|
|
d. metode (3 p);
|
|
|
|
|
e. metode de evaluare (5 p);
|
|
|
|
|
3.
|
Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte
|
|
|
|
|
|
TOTAL
|
|
|
|
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
|
CABINETUL DE ISTORIE, SPAŢIUL DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE ŞI LOCUL DE PROMOVARE A ISTORIEI ŞCOLARE
Mihon Adela-profesor de istorie
Şcoala Gimnazială Câmpeni
Şcoala Gimnazială Vidra
Acest articol evidenţiază... Read more
METODE INTERACTIVE DE
PREDARE - ÎNVĂŢARE - EVALUARE
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Motto: „Să nu-i educăm pe copii... Read more
DEGRADAREA TERENURILOR DIN AREALUL SATULUI MUCHEA,
COMUNA SILIŞTEA, JUDEŢUL BRĂILA
prof. Vasile Octavian COSMESCU
Liceul de Arta „Haricleea Darcle”, Braila
Generalităţi
În cuprinsul lucrării am prezentat principalii agenţi şi procese fizicogeografice, naturale şi antropice... Read more
Plan cadru pentru invatamantul profesional 2014
Vezi OMEN 3152, cu privire la planurile cadru pentru invatamantul profesional de stat cu durata de 3 ani pentru anul scolar 2014-2015.
Read more
RULES TO FOLLOW AT THE OFFICE
Burghiu Iuliana-Florina
Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi
The article is a translation from Romanian into English of some rules which almost every employee should respect at... Read more
CHARLES GOUNOD ŞI DOCTORUL FAUST
Prof. Gloria Ghidiceanu
Şcoala Gimnazială Mihai Viteazul, Craiova
Charles Gounod s-a născut la Paris, la 17 iunie 1818, fiu al unor artişti (tatăl pictor şi gravor, mama... Read more
STUDIU DESPRE GENEZA METAFOREI ŞI
SENSUL CULTURII DE LUCIAN BLAGA
Prof. Dr. Elena Nadia Vesa
Şcoala cu Clasele I-VIII, Vidra, Judeţul Alba
Motto: Destinul omului este creaţia.
Pornind de la scurta prezentare a... Read more
Planificare model pentru limba franceza invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
ELEVI CU TULBURĂRI DE ÎNVĂŢARE
Învăţător Radu Emilia Rodica
Şcoala cu clasele I –VIII Nr. 19 „Avram Iancu” Timişoara
Sintagma „tulburări de învăţare” este cunoscută în literatura de specialitate sub diverse denumiri:…
CAPITOLUL II
Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs
Art. 3. -
(1) Cererile de inscriere la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, potrivit…
MESERIA DE A FI PĂRINTE …
Prof. Gabriela Gorgan
Şcoala Gimnazială Petriş, Bistriţa Năsăud
Trebuie să ne examinam felul de a gândi, conştiinţa şi comportamentul dacă dorim să auzim apelul care ne invită…
FARMECUL OBICEIURILOR ȘI TRADIȚIILOR POPULARE
OGLINDITE ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRAȘCOLARE
Prof. înv. primar, Ioniță Titiana - Carmen
Şcoala Gimnazială Nr.1 Nămoloasa, Galați
Motto: „A păstra obiceiul din părinţi şi strămoşi şi…
STERILITATEA
Prof. Cosma Camelia Veronica
Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău
Sterilitatea la femei
Cauzele care duc la sterilitate feminină sunt numeroase. Pentru ca femeia să rămână însărcinată şi să ducă sarcina la termen… LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du… GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE
Prof. Maşala Oana-Maria
Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău
Vezi articolul ...
SCURTĂ PRIVIRE ASUPRA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI ROMÂNESC
DE AZI ŞI DE MÂINE
profesor Moise Iuliana Daniela
Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău, jud. Buzău
Orice reformă, oricât de…
DESPRE VÂRSTĂ ȘI ÎMBĂTRÂNIRE
Prof. Arjoca Mihaela
Colegiul Tehnic “Ion Minu”, Timisoara
Rezumat: Îmbătrânirea celulară este un proces care interesează știinta.
Cuvinte cheie: celulă, gene, metabolism, îmbătrânire
Viața! Timpul!…
|
|