Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa psihopedagogica a elevului acte de violenta
Joi, 13 Decembrie 2012 00:00

Fişă psihopedagogică

 

Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.

UNITATEA  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT

 

FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ

 

 

I.         DATE DE IDENTIFICARE

 

Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____

Unitatea şcolară ___________________________________

Clasa ____________

Data şi locul naşterii ________________________________

 

 

II.       DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL

 

1.      Familia – tabel sintetic:

Numele şi prenumele

(se vor scrie  initialele)`

Anul naşterii

Pregătirea şcolară/profesională

Profesia

Tata:

________________

 

 

 

 

Mama:

_________________

 

 

 

 

Fraţi şi surori

 

 

 

 

 

 

 

2.      Tipul de familie:

► normală

► tata ( mama) decedat

► părinţii despărţiţi

► uniune consensuală

► părinţi vitregi (unul sau amândoi)

► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________

 

3.       Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________

____________________________________________________________________________;

4.      Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________

____________________________________________________________________________;

 

 

III.     DATE MEDICALE DESPRE ELEV

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

 

IV.    REZULTATELE ACTIVITĂŢII  ELEVULUI

 

1.       Situaţia şcolară:

 

Clasa

Calificativul/

Media anuală

Calificativul/Media la purtare

Disciplinele cu rezultatele

Absenţe

Obs.

Cele mai bune

Cele mai slabe

Motivate

Nemotivate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

V.     CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR

 

1.      Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):

□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;

□ – manifestă interes inegal, fluctuant;

□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;

□ – obişnuit inactiv;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

2.      Disciplina la lecţii:

□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;

□ – disciplinat;

   indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;

□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

3.      Conduita generală a elevului, nota la purtare:

□ – cu abateri disciplinare grave;

□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;

□ – conduită corectă, cuviincioasă;

□ – este un exemplu de conduită;

 

 

            DIRECTOR,                          Consilier psihopedagog,                                Diriginte,                   

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Fisa psihopedagogica a elevului acte de …

Fişă psihopedagogică   Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în...

Read more

Echivalare studii universitare de scurta…

Echivalare studii universitare de scurta durata   Printr-o nota a MEN nr. 5211 din 08.10.2013 suntem informati privind organizarea unei noi sesiuni de echivalare (sesiunea 2013-2014) pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar...

Read more

Metode de gandire critica - aplicatii - …

Metode de gandire critica - aplicatii - Vestitorii primaverii

„VESTITORII PRIMĂVERII” de George Coşbuc    (Aplicaţii ale metodelor de gândire critică)       1. SPARGEREA GHEŢII   Scrie mai jos numele păsărilor pe care le cunoşti: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------   · Descrie-o pe cea care pe care o ştii cel...

Read more

Avaritia - un vechi motiv literar

AVARIŢIA - UN VECHI MOTIV LITERAR                                                                                                     prof. Rodica Ioana Obreja  Colegiul de Ştiinţe „Grigore Antipa” Braşov     Acest articol prezintă un vechi motiv literar, avariţia,din clasicisam până la realism, prin prezentarea câtorva personaje...

Read more

Cunoasterea copilului - tratare individu…

 CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ     Institutor Mihaela CUCU Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman       A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege...

Read more

Regulamentul de inspectie a unitatilor d…

Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar   Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si...

Read more

Aptitudinile

APTITUDINILE     Potrivit manualelor de psihologie, prin aptitudine intelegem o serie de „realitati” psihice si chiar psihofiziologice, cum ar fi predispozitiile sau capacitatile. In sensul larg, aptitudinea reprezinta o expresie a potentialului adaptativ...

Read more

Componente ale comunicarii nonverbale

COMPONENTE ALE COMUNICĂRII NONVERBALE   Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov     Teoriile contemporane ale comunicării, influenţate de discipline atât de diverse ca lingvistica enunţării, psihologia, sociologia,...

Read more