Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lecturi limba si literatura romana pentru clasa a XI-a
Scris de administrator   
Marţi, 08 Iulie 2014 12:00

LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A XI-A

Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a XI-a:
Tudor Arghezi - Versuri
Ion Barbu - Versuri
Lucian Blaga - Versuri
G. Călinescu - Scrinul negru
M. Eliade - Nunta în cer
Titu Maiorescu - Jurnal
C. Noica - Sentimentul românesc al fiinţei
Mihail Sebastian - Jurnal
Nichita Stănescu - Versuri
N. Steinhardt - Jurnalul fericirii
Vasile Voiculescu - Călătorie spre locul inimii
Lecturi Suplimentare Literatura Româna pentru clasa a XI-a:

Literatura română:
Tudor Arghezi - Cuvinte potrivite, Flori de mucegai, Testament
George Bacovia - Plumb, Scântei galbene
Ion Barbu - Joc secund, Uvedenrode
Lucian Blaga - Hronicul şi cântecul vârstelor, Meşterul Manole
Mateiu Caragiale - Craii de curtea veche
George Călinescu - Bietul Ioanide, Cartea nunţii, Enigma Otiliei
Mihai Eminescu - Fragmentarium, Proză literară
Hortensia Papadat-Bengescu - Concert din muzică de Bach, Drumul ascuns, Fecioarele despletite
Camil Petrescu - Patul lui Procust, Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, Un om între oameni
Liviu Rebreanu - Ciuleandra, Ion, Pădurea spânzuraţilor, Proştii, Răscoala
Mihail Sadoveanu - Fraţii Jderi


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Vineri, 08 August 2014 22:04
 

Revista cu ISSN

Curentele de avangarda

CURENTELE DE AVANGARDĂ   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI TIMIŞ     Un modernism categoric, de frondă, alcătuind aşa-zisa mişcare de avangardă artistică, a fost promovat la reviste precum „Contimporanul” (1922-1732), ”Punct”...

Read more

Educatie si vulnerabilitate sociala

EDUCAŢIE ŞI VULNERABILITATE SOCIALĂ   Prof. Răzvan Diaconu-Popovici   Abstract Înţelegerea proceselor educaţionale din societatea românească contemporană este o necesitate în condiţiile producerii unor fenomene sociale de vulnerabilizare şi marginalizare a tinerilor absolvenţi care se...

Read more

Metode alternative de evaluare proiectul…

METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE: PROIECTUL ŞI PORTOFOLIUL   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei Timiş     PROIECTUL Constituie o metodă complexă de evaluare, individuală sau de grup, recomandată profesorilor pentru evaluarea sumativă....

Read more

Pregatire si grafic examene pentru gradu…

Pregătire şi grafic examene pentru gradul didactic II la Universitatea Sibiu   Află informaţii privind perioada şi cursurile de pregătire organizate de Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Drept, pentru gradul...

Read more

Pregatire pentru gradul didactic II la U…

Pregătire pentru gradul didactic II la Universitatea Braşov   În perioada 10-13 iulie 2013, la Universitatea Braşov, se organizează cursuri / consultaţii de pregătire la metodica specialităţii şi pedagogie, pentru cadrele didactice...

Read more

L approche communicative Quelques defini…

L’APPROCHE COMMUNICATIVE. QUELQUES DEFINITIONS   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   Le français est une langue vivante; on ne l'enseignera donc pas comme une langue morte. Enseigner le français consiste à apprendre aux...

Read more

Dimensiunile crizei educationale in Roma…

DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA Negoiţă Anca-Roxana Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova REZUMAT: Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel...

Read more

Cazul vocativ

CAZUL VOCATIV Profesor Nae Mihaela, Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti Cazul vocativ are o situaţie diferită faţă de celelalte patru cazuri, deoarece nu apare decât la substantivele care...

Read more