Modalitatea de admitere in clasa a IX a nu se modifica |
Marţi, 05 Februarie 2013 15:50 |
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica
modalitatea de admitere în clasa a IX-a
Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a, pentru anul şcolar în curs, 2012-2013.
Metodologia privind Evaluarea Naţională la finalul clasei a VIII-a, aprobată prin OMECTS nr. 5.606/31.08.2012, care vizează accesul în învăţământul liceal, rămâne valabilă în forma în care a fost adoptată.
Ministerul Educaţiei Naţionale nu a operat şi nici nu va opera vreo modificare pentru anul şcolar în curs. Elevii se vor pregăti pentru susţinerea examenelor naţionale aşa cum deja s-a prevăzut prin actele oficiale emise de instituţia noastră.
În deciziile sale, Ministerul Educaţiei Naţionale se bazează pe principiul stabilităţii, dar şi pe dialogul continuu şi constructiv cu toţi actorii implicaţi în sistemul de educaţie - elevi, studenţi, cadre didactice, sindicate şi părinţi. Drept urmare, orice modificare fundamentală pe care reprezentanţii Ministerului Educaţiei Naţionale o analizează va fi, înainte de toate, supusă dezbaterii publice.
Biroul de presă, www.edu.ro
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ADOLESCENTUL, EDUCAȚIA ȘI LUMEA
Apostol Elena-Alina, profesor limba engleză,
Șc. Gimnazială Nr.7, Buzău
O perspectivă sociologică asupra formării identității, la vârsta adolescenței. Literatura de specialitate prezintă în mod sugestiv și... Read more
Interpretarea rezultatelor la Chestionar pentru cadrele didactice
de la Mark Twain International School
Education Technology for World Class Learning
La prima întrebare, referitoare la scopul utilizării calculatorului în timpul programului, cadrele didactice... Read more
Legenda ghiocelului
A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos.
Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai... Read more
 10. Metadona
Metadona este un opioid produs pe cale sintetică, cu efect similar morfinei, elaborată în anul 1942 de fabrica de vopsele Hoechster. A fost patentată în anul 1953 şi... Read more
PRINCIPIILE ÎNVĂŢĂRII INCLUZIVE PRIN COOPERARE
Prof. Popa Brînduşa-Georgiana
Liceul Tehnologic ”Mihai Busuioc” Pașcani
Educaţia incluzivă prevede schimbarea și adaptarea continuă... Read more
ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ
Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA
Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu
Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:... Read more
ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele V-VIII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. Denumirea activităţii: CERCETĂŞIA ESTE... Read more
WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT?
Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach... Read more
COMMENT MOTIVER LES ELEVES
A APPRENDRE UNE LANGUE ETRANGERE?
Profesor: Popescu Mihaela
Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari
Le present étude a pour objectif principal de faire quelque considérations méthodologiques sur la motivation des élèves.…
MANAGEMENTUL EDUCAȚIONAL ȘI FAMILIA
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Școala este instituția organizată de societate pentru instruire și educare, care contribuie astfel prin influențele sale specifice,…
ŞCOALA – UN SPAŢIU AL VIOLENtEI?
Prof. Melania top
ªcoala Generalã Nr. 31, Brasov
Motto:
Violenta este ultimul refugiu al omului incompetent. (Isaac Asimov)
On parle toujours… Bacalaureat 2011 - Rezultate
Pe masura centralizarii, rezultatele si notele pentru judetele tarii pot fi vazute si pe pagina online edu.ro, site-ul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Rezultatele sunt actualizate periodic,… VALENŢE EDUCATIVE ALE PROGRAMULUI
,,SPRING DAY IN EUROPE”
Prof. Oltea Preluca
Şcoala cu clasele I-VIII “Ion Creangã” Suceava
O zi de primãvarã pare, la prima vedere, o zi ca oricare, una din zilele…
INTUIŢIA ÎN CICLUL GIMNAZIAL
Andrei Roxana, profesor
Grup Şcolar “Gheorghe Asachi”, Galaţi
Odată cu trecerea la gimnaziu, intuiţia evoluează către abstract, adică obiectele se pot înlocui cu desene sau scheme, materialul intuitiv venind…
DELTA DUNĂRII
Dimitriu Astrid-Alina,
Prof. Grup Şcolar Agricol, Alexandria, jud. Teleorman
Aşezare, întindere
Dunărea, izvorând din Germania, adunând afluenţii din zece ţări şi traversând patru capitale, după un traseu de 2.860 Km, formează…
STUDIUL BIODIVERSITĂȚII.
ACTIVIZAREA ELEVILOR ÎN CURSUL ORELOR DE BIOLOGIE
prof. Arjoca Mihaela,
Colegiul Tehnic “Ion Mincu” Timişoara
Rezumat: Biologia și ecologia sunt știintele care vor ajuta la evoluția și dezvoltarea întregii umanităti,… MARI MATEMATICIENI AI ANTICHITĂŢII
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI
Euclid din Alexandria
Euclid din Alexandria originar din Damasc(ca. 325 î. Hr, 265 î. Hr) a fost un matematician grec care a…
|