|
|
Modele de cereri miscarea cadrelor didactice 2011 2012 |
|
STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII
DE LA NECESITATE SOCIALÃ LA REALITÃŢILE EDUCAŢIONALE
Prof. grad 1 Bechir Ghiulnar
Liceul Teoretic “Callatis”, Mangalia
Creativitatea este o trãsãturã complexã a personalitãtii umane, constând în capacitatea de a... Read more
Planificare model pentru fizica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model... Read more
OBICEIURI ALE MEGLENOROMÂNILOR
Prof. Ida Iuliana
Şcoala Generală Nr. 3 Zărneşti, Braşov
Articolul prezintă câteva obiceiuri ale comunității meglenoromâne din comuna Cerna, județul Tulcea. Acestea sunt aduse în atenția noastră de un grup... Read more
 STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a... Read more
ELEVUL - PARTENERUL DASCĂLULUI
înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Îndemnul adresat în urmă cu două secole de Jean Jacques Rousseau ”începeţi dar prin a vă cunoaşte copiii” se află... Read more
TRADIŢII ŞI OBICEIURI SPECIFICE SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ
COLINDELE
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
“Fără obiceiurile şi tradiţiile noastre, fără portul şi limba noastră, nu am putea să ne numim... Read more
RESURSE WEB ONLINE
STUDIU ŞTIINŢIFIC
Prof. Grecu Daniela,
Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova
Google Docs, platformele Moodle, iTeach, INSAM, Wallwisher, RealTime Board reprezintă printre cele mai utilizate resuse web în procesul de predare-învaţare-evaluare.... Read more
L' ATTAQUE DU MOULIN
(fragment)
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
La nouvelle L' attaque du Moulin, publieé en 1877, s'... Read more
REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timișoara
Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în…
VALORIZAREA TEXTELOR CU CARACTER ISTORIC
Prof. înv. primar: DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
„Cunoscând istoria, eroii, tradiţia, ne facem mai sociabili, mai altruişti, mai iubitori de… PROFESORUL BUN – ÎNTRE REALITATE ŞI DEZIDERAT
Alexandra Pepelea, profesor
Schimbarea mentalităţii asupra modului de formare a profesorilor este esenţială. Pregătirea iniţială vizează introducerea viitorului cadru didactic, prin activităţi teoretice şi practice…
ANEXA Nr. 7
la regulament
Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
CHESTIONAR PENTRU ELEVI
- model -
Iti place cum se desfasoara orele de curs in scoala ta?
a)…
Imaginea unei funcȚii
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de…
METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU
Prof. Pătruț Anișoara Ramona
Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți
Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun.…
METODE INTERACTIVE DE
PREDARE - ÎNVĂŢARE - EVALUARE
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Motto: „Să nu-i educăm pe copii… Bacalaureat 2011 - Rezultate
Pe masura centralizarii, rezultatele si notele pentru judetele tarii pot fi vazute si pe pagina online edu.ro, site-ul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Rezultatele sunt actualizate periodic,… CHESTIONAR
Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA
20 elevi chestionaţi; 2 absenţi
Ţi-a plăcut lecţia CLIL?
a) Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.
“Mi-am dorit să facem…
|
|