|
|
Modificari si completari la metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic 2014 |
Scris de administrator
|
Marţi, 18 Februarie 2014 15:24 |
Modificari si completari la metodologia cadru privind mobilitatea
Vezi OMEN 3080/2014 - Ordinul Ministerului Educatiei Nationale pentru modificarea si completarea Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2014-2015, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 5451/2013.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 21 Februarie 2014 18:29 |
|
DIMITRIE GUSTI – ÎNTEMEIETORUL ŞCOLII MONOGRAFICE ROMÂNEŞTI
Prof. Dr. Nadia Vesa
Şcoala Gimnazială Vidra, Judeţul Alba
Filosof, sociolog şi estetician, membru al Academiei Române, fondator al Şcolii monografice de la Bucureşti, Dimitrie Gusti... Read more
DEZVOLTAREA PROFESIONALĂ
PRIN INTERMEDIUL PROIECTELOR EUROPENE
Prof. Bejinariu Iulian- Manuel
Colegiul Național de Informatică „Spiru Haret”, Suceava
Am încercat să scriu această lucrare în urma celor două mobilități... Read more
VIOLENŢA ÎN ŞCOALĂ - MODALITĂŢI DE PREVENIRE
Profesor Aurelia Nae
Şcoala „George Poboran”, Slatina, Olt
Violenţa în şcoală este o realitate pe care n-o putem nega şi nici neglija. Lucrul cel... Read more
DIFFÉRENCE / DIFFÉRANCE SAU
INSTABILITATEA LIMBAJULUI LA DERRIDA
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
„Celebra definiţie a lui Saussure, conform căreia limba este un sistem alcătuit din diferenţe... Read more
STUDIUL POSIBILITĂŢILOR
DE OBŢINERE A ENERGIEI PRIN BIOCONVERSIE
Prof. Gălăţan Daniela,
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara
Printre posibilităţile de conversie cu eficienţă mare se numără şi procesele de bioconversie care... Read more
CREATIVITATEA ȘI STIMULAREA POTENȚIALULUI CREATIV LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ
Comoli Doina, prof. înv. primar
Școala Gimnazială Nr. 96, București
Creativitatea marchează întreaga personalitate și... Read more
PLEDOARIE PENTRU ŞCOALA INCLUZIVĂ
Profesor pentru învățământul preșcolar Roșca Oana
Grădinița ,,Curcubeul Copilăriei” Craiova
Noul tip de şcoală, cea incluzivă, trebuie să recunoască diferite cerinţe educaţionale ale copiilor,... Read more
AMINTIREA UNUI MARE SCRIITOR - MARIN PREDA
Prof. Gîju Laura,
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti
Rostesc Marin Preda şi deja emoţiile mă cuprind. Deşi pentru unii ar fi doar un anonim... Read more
Acord restrangere de activitate si pretransfer consimtit 2014
Vezi modelul adresa de instiintare referitor la acordurile emise pentru transfer pentru restrangere de activitate/pretransfer prin consimtamant intre unitatile de invatamant pentru anul…
LITERATURA MAGHIARÃ
ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE
JOKAI MOR - “OMUL DE AUR”
Prof. Rainea Adela Roxana
Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor
REZUMAT
Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate… COMUNICAREA DIDACTICĂ ŞI MANAGERIALĂ ÎN ŞCOALĂ.
STUDIU DE CAZ ÎN UNITATEA ŞCOLARĂ
ALEXANDRU MACEDONSKI, MELINEŞTI, DOLJ
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Absolventă a Masteratului Management Educaţional Preuniversitar
Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea…
METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE LA MATEMATICĂ
Prof. GARCEA FLORIN CATALIN
ŞCOALA GENERALĂ NR. 1 – MOTRU
Acest articol prezintă metodele alternative de evaluare, care… Proiectele educative scolare si extrascolare
FREINET: PEDAGOGIE NOUVELLE OU NOUVELLE PEDAGOGIE?
Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIS
La pédagogie nouvelle n'est pas un courant homogène puisque s'y côtoient des approches relevant de divers courants en…
Lecturi obligatorii pentru clasa a V-a
Literatura română
Ion Agârbiceanu
Nepoata lui moş Mitruţ
Vasile Alecsandri
Ostaşii noştri
Dimitrie Bolintineanu
Legende istorice
Ion Al. Brătescu-Voineşti
Întuneric şi lumină
I. L. Caragiale
Momente şi schiţe
Ion Creangă
Poveşti, povestiri, amintiri
B. Şt. Delavrancea
Neghiniţă
Petre Dulfu
Poveştile lui… STRATEGII DE INTEGRARE A ELEVILOR CU C.E.S.
ÎN ORA DE LIMBA ROMÂNĂ
Prof. Magdalena Cotlerenco-Medeleanu
Şcoala cu clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu”, Brăila
Integrarea şcolară este un proces de includere în şcolile de masă… RELAȚIA POFESOR – ELEV ÎN CONTEXT MODERN
Rotariu Corina - Daniela
Liceul Tehnologic „Alexandru VlahuȚă” Șendriceni
Rezumat
Relaţia profesor - elev a constituit un obiect de reflecţie pentru teoreticienii tuturor timpurilor. Ea…
|
|