|
|
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial |
Joi, 04 Aprilie 2013 14:35 |
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, disciplina limba spaniola.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
STUDIUL-TENDINȚE ECOEDUCAȚIONALE ÎN LUMEA DE AZI
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara
Rezumat: Ecologia dezvoltă comportamente și atitudini corecte, față de mediul înconjurător și formele de viată... Read more
PLAN DE ACȚIUNE PENTRU INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂȚI
Profesor învățământ primar Popa Constantina
Școala Gimnazială Luncoiu de Jos, jud. Hunedoara
Integrarea școlară este un proces de adaptare a copilului... Read more
STILURI DE INVÃŢARE ŞI INTELIGENŢE MULTIPLE
ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE
Prof. Simona Pisoi
Colegiul National Carol I, Craiova
Reforma învãtãmântului românesc se realizeazã sub semnul unei noi conceptii cu privire la pregãtirea elevilor, impusã... Read more
EXPERIMENTUL DIDACTIC - METODĂ FUNDAMENTALĂ ÎN STUDIUL BIOLOGIEI
Profesor: Cocoş Alina Magdalena,
Şcoala Gimnazială "ŞT.O.IOSIF", Tecuci
Rezumat: Pornind de la definiţia experimentului ca metodă fundamentală în învăţarea biologiei, articolul aduce în... Read more
OPTIMIZAREA PROCESULUI DE PREDARE
PRIN DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Vidra, jud. Alba
O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la... Read more
PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI
– O PERMANENTĂ PROVOCARE
Profesor Petruţ Steliana
Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia
Definiţia şi caracteristicile personalităţii
A ne cunoaşte elevii este... Read more

TEMA IUBIRII ȘI MOTIVUL CUPLULUI ÎN ROMANUL MAITREYI
(Exemplu de proiectare a activității didactice)
Marincaș Marinela Adriana, profesor
Liceul de Arte ,,Regina Maria”... Read more
COPAC DE HÂRTIE
Elev: Roşu Ruxandra
Profesor coordonator: Mînză Lidia, CNVA Galaţi
Necesitatea ocrotirii naturii
Pornim de la faptul că societatea umană este un subsistem al ecosferei, ca atare este integrată în ecosferă şi... Read more
PLEDOARIE PENTRU ŞCOALA INCLUZIVĂ
Profesor pentru învățământul preșcolar Roșca Oana
Grădinița ,,Curcubeul Copilăriei” Craiova
Noul tip de şcoală, cea incluzivă, trebuie să recunoască diferite cerinţe educaţionale ale copiilor,… PROIECTAREA DIDACTICÃ – O ACŢIUNE
CONTINUÃ ŞI UNITARÃ
Prof. Musat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
Motto: „Socrate spunea cã acei care stiu ce este fiecare lucru sunt în stare sã explice si…
PARTICIPAREA CA RESPONSABILITATE A ELEVILOR
Profesor lb. engleză Simedre Daniela Ana
Liceul Teoretic “Tudor Vianu”, Giurgiu
Rezumat: Prin participare ne referim la implicare în adoptarea deciziilor care vizează individul sau comunitatea…
ROMÂNII DE PESTE HOTARE
- studiu de caz -
Prof. Dimitriu Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?…
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.… ROLUL, LOCUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu clsasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza…
POLUAREA MEDIULUI
PROBLEMA NOASTRÃ A TUTUROR
Învãtãtor: Ciorbã Ramona Nicoleta
Şcoala cu clasele I-IV Popeni, Com. Cãiuti, jud. Bacãu
Mediul de pe Pãmânt - care ni… ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE ȘI IMPACTUL ACESTORA ASUPRA DEZVOLTĂRII PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI
Prof. RĂȘCHITOR SIMONA
Școala gimnazială C-TIN PANTIRU GRINȚIEȘ, NEAMȚ
Oricât ar fi de importantă educaţia realizată prin procesul de învăţământ, aceasta nu… ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE
Prof. Teodorescu Lacramioara
Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea
Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa…
|
|