|
|
Planificare model pentru matematica invatamant gimnazial |
Luni, 13 Mai 2013 17:45 |
Planificare model pentru matematica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul gimnazial, disciplina matematica: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
PROJET DIDACTIQUE
Școala Gimnazială Corobăi, Drăgotești
Profesor: Patrascu Margareta-Diana
CLASSE: III
OBJET: le français
SUJET DE LA LEÇON: l’article défini;
TYPE DE LA LEÇON: acquisition des nouvelles connaissances;
Niveau: A1
Langue: 1
Lieu de travail: la... Read more
USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards... Read more
Planificare model pentru fizica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model... Read more
STRATEGII DE OPTIMIZARE A ACTIVITĂŢILOR ÎN ORELE DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PENTRU CICLUL GIMNAZIAL
Profesor Bezman Adriana Liliana,
Şcoala Gimnazială Sf. Cuv. Parascheva, comuna Smârdan, jud. Galaţi
Articolul vizează inventarierea unor metode... Read more
EDUCAȚIA DIGITALĂ ÎN ȘCOALA ROMÂNEASCĂ
Profesor Magaz Vasilica Georgeta
Liceul Teoretic “ Callatis”, Mangalia
Rezumat - Acest secol este fără îndoială, secolul culturii digitale. Educaţia digitală este una din preocupările de bază... Read more
RESURSE EDUCAȚIONALE INTERACTIVE CU INSTRUMENTUL POST-IT
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: În acest articol este prezentat instrumentul Post-It, cu ajutorul căruia... Read more
EXPERIMENTUL DIDACTIC - METODĂ FUNDAMENTALĂ ÎN STUDIUL BIOLOGIEI
Profesor: Cocoş Alina Magdalena,
Şcoala Gimnazială "ŞT.O.IOSIF", Tecuci
Rezumat: Pornind de la definiţia experimentului ca metodă fundamentală în învăţarea biologiei, articolul aduce în... Read more
EDUCAŢIA INCLUZIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela
GPN COŞEŞTI-ARGEŞ
,,Eu sunt copilul! Tu ţii în mâinile tale destinul meu.Tu determini în cea mai mare măsură, dacă voi reuşi sau... Read more
ROLUL FACTORILOR EDUCATIVI IN
PREVENIREA ŞI COMBATEREA VIOLENŢEI ÎN ŞCOALĂ ŞI FAMILIE
Profesor învățămînt primar PRISECARU VIOLETA
Şcoala Gimnazială “Ion Ghica” Tortoman, jud. Constanţa… ABANDONUL ŞCOLAR
CAUZE ŞI MODALITĂŢI DE PREVENIRE
Andone Crenguţa - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov
O educaţie adevărată, reală se fundamentează în familie, apoi ea se continuă în grădiniţă şi şcoală prin…
CONCEPTE PEDAGOGICE ALTERNATIVE – FILOSOFIA WALDORF ŞI MONTESSORI
Prof. Alexandru Colţan
Şcoala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiş
Conceptele şcolii Waldorf şi Montessori au apărut în România odată cu liberalizarea pieţei…
STUDIU PRIVIND ISTORICUL LOCALITĂŢII GLIMBOCA
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic “Regele Ferdinand” Timişoara
În acest studiu am căutat să ilustrez câteva date semnificative din istoria unui loc fascinant, aproape mitic pentru…
RITMICITATEA CITIRII
(studiu de cercetare pedagogică)
Prof. înv. primar Dobrea Monica
Şcoala cu cls. I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Nu este alta mai frumoasă şi mai de folos…
EMINESCU ȘI JUNIMEA
(studiu)
Prof. Vartolomei Maria
Școala Gimnazială "I. Gr. Teodorescu - Ruseni" - Neamț/
Colegiul Tehnologic ˮSpiru - Haretˮ Piatra - Neamț
Dacă în planul criticii Titu…
HORA – EXPRESIE A VITALITÃŢII POPORULUI ROMÂN
Prof. Laura Mihaela Herman
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare
Hora, joc popular românesc, a devenit de-a lungul… FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE
Institutor, Olaru Viorica,
Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila
Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,…
ŞANSE EGALE PENTRU COPIII PROVENIŢI DIN MEDII DEFAVORIZATE
Prof. CORD MARILENA
Școala Gimnazialā Cālāƫele, Judeƫul Cluj
Prima cerinţă a educaţiei incluzive este de a diminua până la a elimina toate formele…
|
|