|
|
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special |
Miercuri, 01 Mai 2013 11:19 |
Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamant special, disciplina terapia tulburarilor de limbaj: clasele I-X.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (IV)
Prof. Silvia Baltă
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei material este constituit din totalitatea... Read more
MANAGEMENTUL EDUCAȚIONAL ȘI FAMILIA
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Școala este instituția organizată de societate pentru instruire și educare, care contribuie astfel prin influențele sale specifice,... Read more
TUTUNUL ŞI EFECTELE FUMATULUI ASUPRA ORGANISMULUI
Prof. Camelia Veronica Cosma
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău
În societatea actuală acest viciu ”legal” este tot mai mult preferat... Read more
LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A X-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a IX-a:G. Bălăiţă - Lumea în două zileA. Babeti, M. Mihăieş, M. Nedelciu - Femeia... Read more
ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE PROIECT
Prof. Mihalcea Carla
Scoala nr. 1, Pantelimon - Ilfov
Proiectul este deopotrivă activitate de învăţare şi modalitate de evaluare, cu un profund caracter formativ.
Avantajele... Read more
EFICIENȚA PEDEPSELOR ȘI RECOMPENSELOR
ÎN REZOLVAREA SITUAȚIILOR CONFLICTUALE
Prof. Maria-Lavinia Moldovan
Liceul Tehnologic Băicoi
Rezumat
Pedepsele și recompensele au rolul „de a regla” conflictele școlare ce intervin în momentul refuzului elevului de... Read more
Planificare model pentru stiinte invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model... Read more
ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ ŞI DE RECUPERARE PENTRU ELEVII
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cu certitudine există elevi cu dificultăţi de învăţare la matematică, în unele clase numărul acestora fiind relativ mic... Read more
GAME - EMBEDDED CLASSES OF ENGLISH
AS A FOREIGN LANGUAGE
Prof. Simona Pisoi
Colegiu Naţional Carol I, Craiova
In the last few years, there has been an emphasis on the development of… Sfaturi pentru părinți și decalog antidrog
Iată 10 sfaturi pentru părinţi pentru a-şi ţine copiii aproape de ei şi departe de droguri:
1. Fii parte activă din viaţa lor! Fă-ţi timp… Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea si functionarea consortiilor scolare
ANEXA Nr. 3
la regulament
RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................
2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................
3. Echipa de inspectie:…
PREDAREA INTEGRATÃ
LA CLASELE I-IV
Inst. Nicolau Mariana
Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt
Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot…
STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE
Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra,
Şcoala Gimnazială Nr. 1…
ROLUL FAMILIEI ÎN RELAŢIA ŞCOALĂ-COMUNITATE
Înv. Marc Aurica,
Şcoala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Educaţia este o acţiune la care îşi dau concursul şcoala, familia, întreaga societate. Colaborarea între toţi factorii educaţionali,… JOCUL DE ROL
Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea
Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani
Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele…
ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES
Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”,
Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi
L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une…
|
|