|
|
Platforma de prezentare a ofertelor de educatie non formala pentru saptamana Scoala altfel |
Duminică, 19 Februarie 2012 00:00 |
Platformă de prezentare
a ofertelor de educaţie non-formală
pentru săptămâna „Şcoala altfel”
Ministerul Educaţiei, Cercetrării, Tineretului şi Sportului a deschis o platfomă online de înregistrare a ofertelor organizaţiilor non-guvernamentale din domeniul educaţiei şi ale Consiliului Naţional al Elevilor (CNE), în cadrul Programului „Şcoala altfel".
Utilizând http://www.scoalaaltfel.edu.ro/, elevii, părinţii şi cadrele didactice pot fi la curent atât cu cu ofertele educaţionale ale ONG-urilor care activează în judeţul lor, cât şi cu cele ale CNE, în aşa fel încât să aibă posibilitatea de a alege o gamă cât mai variată de activităţi non-formale pentru săptămâna „Şcoala altfel”.
Iniţiativa vine ca urmare a întâlnirii dintre Secretarul de stat pentru învăţământul preuniversitar, Oana Badea, cu organizaţiile non-guvernamentale care activează în domeniul educaţiei non-formale şi cu Biroul executiv al Consiliului Naţional al Elevilor, din data de 3 februarie 2012. În cadrul discuţiilor, reprezentanţii organizaţiilor au salutat includerea, în calendarul structurii anului şcolar 2011-2012, a unei săptămâni de educaţie non-formală. Atât membrii Consiliului Naţional al Elevilor, cât şi reprezentanţii ONG-urilor şi-au manifestat interesul pentru existenţa unei cât mai variate oferte pentru unităţile de învăţământ, care să aducă în programul acestora elementul de educaţie non-formală.
Platforma http://www.scoalaaltfel.edu.ro/ adună, până în acest moment, ofertele a peste 100 de organizaţii non-guvernamentale din toată ţara. Nu în ultimul rând, aici se regăsesc propunerile de proiecte ale membrilor Consiliului Naţional al Elevilor. Precizăm că ONG-urile care doresc, se pot înscrie în continuare, până la data de 24 februarie 2012, ora 10.00. Decizia cu privire la demararea şi modul de implementare a proiectelor la nivel local aparţin ONG-urilor şi conducerilor unităţilor de învăţământ.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:10 |
|
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (IV)
Prof. Silvia Baltă
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei material este constituit din totalitatea... Read more
STUDIU- O EDUCAŢIE DE CALITATE PRIN INOVAȚIE ȘI DIVERSIFICARE
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
"Viitorul unei naţiuni este hotărât de modul în care aceasta îşi pregăteşte tineretul", afirma încă... Read more
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
DEZVOLTAREA PSIHOPEDAGOGICĂ A ŞCOLARULUI MIC
prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
Copilăria este perioada în care dezvoltarea psihică a copiilor... Read more
STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara
Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie... Read more
Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ
Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ... Read more
POEZII ȘI CÂNTECE FOLOSITE LA FESTIVITATEA
DE ABSOLVIRE A CLASELOR A VIII-A
Prof. Șomcutean Crina Ramona
Liceul Tehnologic Traian-Vuia Tăuții Măgherăuș, Maramureș
În acest articol doresc să fac... Read more
DEZVOLTAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Obiectivul primordial al adulţilor care se ocupă de creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor este dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale.... Read more
PITAGORA PRINTRE NUMERE PRIME ŞI DIVIZIBILITATE
Prof. Popp Loredana
Liceul Pedagogic „Carmen Sylva” Timişoara
Am să încep povestea mea cu un citat al lui Emerson, în eseul "Despre prietenie" unde acesta spune… AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti
Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii…
STUDIU DE CAZ
DESPRE CAUZELE ALBIRII RECIFURILOR DE CORALI
Prof. Dimitriu Alina
Grup Școlar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Recifurile de corali sunt printre cele mai diverse…
Structura anului şcolar 2013-2014 în dezbatere publică
Ministerul Educației Naționale a lansat în dezbatere publică, până la data de 31 mai, proiectul de Ordin de ministru privind structura anului școlar 2013-2014.…
INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENȚE
ÎN ȘCOALA ROMÂNEASCĂ, REALITATE SAU FICȚIUNE?
Prof. de psihopedagogie specială Martinconi Noemi,
Centrul Școlar Pentru Educație Incluzivă ,,Alexandru Roșca Lugoj”
Societatea este în continuă schimbare, totul evoluează într-un ritm mai… METODE DE INTERACŢIUNE EDUCAŢIONALĂ
Prof. Laura Herman
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Dincolo de accentul informaţional care devine tot mai puţin monopol al şcolii, aspectul formativ şi motivaţional al acesteia se poate…
SISTEME MECATRONICE
-articol de specialitate-
Prof. JIANU CAMELIA
COLEGIUL TEHNIC REȘIȚA, CARAȘ-SEVERIN
Conceptul de mecatronică s-a născut în Japonia, la începutul deceniului al optulea al secolului trecut.
…
Admitere invatamant liceal si profesional 2016
Vezi ORDIN OMECS nr. 5082/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2016-2017,…
METODA ”LOOKING THROUGH THE KEY- HOLE”
Profesor: Enache Beatrice- Ionela
Școala Gimnazială „Al. Piru”, com. Mărgineni, jud. Bacău
Învățarea limbii engleze presupune parcurgerea și însușirea a numeroase teme legate de gramatică,…
|
|