Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Vineri, 31 August 2012 00:00

Regulamentul de inspectie

a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si are urmatoarea structura:

 

CAPITOLUL I. Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1. Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar. Taxonomia inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar. Definitii. Niveluri

 

CAPITOLUL II. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1.   Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale   

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie

- SECTIUNEA a 3-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei

- SECTIUNEA a 4-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie

- SECTIUNEA a 5-a. Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 6-a. Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 7-a. Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB

 

CAPITOLUL III. Competentele si codul de conduita al inspectorilor

 

ANEXA Nr. 1 la regulament. METODOLOGIE de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

ANEXA Nr. 2 la regulament. RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 3 la regulament. RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 4 la regulament. Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale - model -

 

ANEXA Nr. 5 la regulament. Fisa de observare a lectiei - model -

 

ANEXA Nr. 6 la regulament. RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE - model -

 

ANEXA Nr. 7 la regulament. CHESTIONAR PENTRU ELEVI - model -

 

ANEXA Nr. 8 la regulament. CHESTIONAR PENTRU PARINTI - model -

 

ANEXA Nr. 9 la regulament. CHESTIONAR pentru personalul didactic - model -

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:29
 

Revista cu ISSN

Concursul National Viva la Musica 2016

CONCURSUL NAȚIONAL “VIVA LA MUSICA” 2016 Prof. Mihaiela Lazar Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău Concursul Național “Viva la musica”, aflat la cea de-a XVIII-a ediție,...

Read more

Educatia formala

EDUCATIA FORMALA   O definitie a  educatiei formale a fost data de  catre Philip Coombs, conform careia educatia formala este “sistemul educational structurat ierarhic si gradat cronologic, pornind de la scoala primara...

Read more

HORA - EXPRESIE A VITALITATII POPORULUI …

HORA – EXPRESIE A VITALITÃŢII POPORULUI ROMÂN Prof. Laura Mihaela Herman Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare   Hora, joc popular românesc, a devenit de-a lungul...

Read more

Tipare cosmogonice romanesti

TIPARE COSMOGONICE ROMÂNEŞTI   Prof. Iorga Violeta Teodora Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati     Cosmogonia reprezintã un punct de referintã pentru mitologia tuturor popoarelor. ªi pentru români, aceasta presupune trei etape de...

Read more

Calitate si eficienta didactica prin uti…

CALITATE ŞI EFICIENŢĂ DIDACTICĂ PRIN UTILIZAREA METODELOR MODERNE     Prof. Adriana-Cristina Rădoi Grădiniţa cu Program Prelungit Nr.1, Tg-Jiu       Implementarea educaţiei centrată pe copil prin utilizarea metodelor şi tehnicilor active de învăţare este din...

Read more

Proiect de parteneriat scoala familie

PROIECT DE PARTENERIAT ŞCOALĂ-FAMILIE Înv. Dana Gligor Școala Gimnazială Câmpeni Am realizat acest parteneriat pentru a consolida relația cu familiile elevilor și a-i...

Read more

Instrumente interactive in matematica

INSTRUMENTE INTERACTIVE ÎN MATEMATICĂ Prof. Buzea Gabriela, ȘcoalaGimnazială Nr. 56, București Rezumat : Articolul evidenţiază un exemplu prin care profesorii pot influenţa performanţele elevilor  pe care îi îndrumă, prin folosirea unor...

Read more

Formarea de competente prin lectiile de …

FORMAREA DE COMPETENŢE PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ Profesor, Popescu Marcela Paula Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa Cuprins: 1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire....

Read more