Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Mai 2012 12:05

- Revistă naţională de educaţie -

ISSN 2065 - 3239

 

Preşedinte APR: Şumãlan Dan

Redactor şef: Lazar Mihaiela

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-11.90.80

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

Revista "Interferenţe în educaţie" este înregistrată cu cod ISSN 2065-3239.

 

Revista “Interferenţe în educaţie”, revista oficialã a Asociaţiei Profesorilor din România, îşi propune să abordeze aspecte variate ale problematicii educaţiei: realităţi şi noutăţi educaţionale, proiecte, parteneriate, articole şi studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învăţământului preuniversitar şi universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmaţiile şi concluziile cuprinse în articole, colectivul de redacţie declinându-şi orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicaţii.

 

Dacă aveţi un articol şi doriţi să îl publicaţi în această revistă, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Termen limită pentru a trimite un articol: data de 5 a fiecărei luni. Revista apare în format online.

 

Toţi cei care doresc să trimită articole pentru a fi publicate în revistă, sunt rugaţi să respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisă în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrării va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele şi calitatea autorului, precum şi instituţia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la dreapta (Times New Roman 12, Bold);

- după un rând, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – după caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- după un rând se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării (scris italic), editura, oraşul, anul apariţiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie să conţină în mod obligatoriu referinţe bibliografice (posibil şi un rezumat într-o limbă de circulaţie internaţională).

Transmiteţi materialul în format .doc.

Revista apare lunar, pe data de 8, în format online.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 15 Februarie 2020 16:24
 

Revista cu ISSN

Utilizarea instrumentului fishbone in ac…

UTILIZAREA INSTRUMENTULUI FISHBONE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Instrumentul Fishbone permite realizarea de resurse educaționale interactive. În...

Read more

Metodologia si criteriile privind acorda…

Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit 2013   Vezi Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicate in Monitorul Oficial 17 din 9 ianuarie 2013 (M....

Read more

Studiu valentele utilizarii softurilor e…

STUDIU – VALENŢELE UTILIZĂRII SOFT-URILOR EDUCAŢIONALE ÎN CICLUL PRIMAR   înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Educaţia trebuie să pregătească individul pentru ritmul accelerat al schimbării în societatea în care trăim,...

Read more

Cartea si importanta lecturii

CARTEA ŞI IMPORTANŢA LECTURII                                                                                                      Prof. DOBREA MONICA Şcoala cu clasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău     Motto: „Carte frumoasă, cinste cui te-a scris Încet gândită, gingaş cumpănită; Mâinile mele, care te-au deschis.” (T....

Read more

Rolurile profesorului in managementul cl…

ROLURILE PROFESORULUI ÎN MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI         Profesor Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești   Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor cel mai des întâlnite în relația cu clasa de elevi Cuvinte cheie: rol,...

Read more

Studiu privind relatia dintre implicarea…

STUDIU – PRIVIND RELAŢIA DINTRE IMPLICAREA ELEVILOR ÎN ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ŞI COMPORTAMENTELE LOR AGRESIVE     Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov     Acest studiu are la bază ideea...

Read more

O zi la scoala cu albinutele vesele

 O ZI LA ŞCOALĂ CU ALBINUŢELE VESELE   Prof. înv. primar Doamna Nicoleta-Ionela, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița Prof. înv. primar Elena Istrate, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița                 Articolul...

Read more

Fenomenul bullying in mediul scolar si m…

FENOMENUL “BULLYING” ÎN MEDIUL ŞCOLAR - CAUZE, FORME, CONSECINŢE, MĂSURI ANTI-BULLYING Prof. Florea Corina - Paula Liceul Tehnologic „Nicolae Dumitrescu”, loc. Cumpăna, jud. Constanţa Fenomenul “bullying” a depăşit, de...

Read more