|
|
S-a modificat calendarul examenului de bacalaureat |
Marţi, 31 Mai 2011 00:00 |
S-a modificat
calendarul examenului de bacalaureat
Proba D de evaluare a competenţelor digitale va începe pe 10 iunie, cu 3 zile mai devreme decât era planificat.
Ministerul Educaţiei a luat această decizie în urma discuţiilor dintre direcţiile de specialitate ale ministerului şi comisiile judeţene de bacalaureat, se precizează în comunicatul de presă.
Principalele argumente invocate pentru această schimbare sunt:
- Codul Muncii prevede că prima şi a doua zi de Rusalii sunt zile de sărbătoare legală în care nu se lucrează;
- dificultatea probelor pe care absolvenţii de clasa a XII-a le vor susţine în data de 20 iunie, proba de evaluare a competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională (înţelegerea textului audiat şi probă scrisă).
Perioada de desfăşurare a probei D de evaluare a competenţelor digitale se va menţine la 5 zile şi se va încheia tot pe 17 iunie.
Calendarul examenului de bacalaureat 2011- modificat
Sesiunea iunie-iulie 2011
23 - 27 mai 2011 Inscrierea candidatilor la prima sesiune de examen
27 mai 2011 Incheierea cursurilor pentru clasa a XII-a/a XIII-a
6 - 8 iunie 2011 Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana – proba A
8 - 10 iunie 2011 Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba materna – proba B
13 – 17 iunie 2011 Evaluarea competentelor digitale – proba D
20 - 23 iunie 2011 Evaluarea competentelor lingvistice intr-o limba de circulatie internationala – proba C
27 iunie 2011 Limba si literatura romana – proba E)a) – proba scrisa
28 iunie 2011 Limba si literatura materna – proba E)b) – proba scrisa
29 iunie 2011 Proba obligatorie a profilului – proba E)c) – proba scrisa
1 iulie 2011 Proba la alegere a profilului si specializarii – proba E)d) – proba scrisa
3 iulie 2011 Afisarea rezultatelor
4 iulie 2011 Depunerea contestatiilor (orele 08:00 – 12:00)
5 - 7 iulie 2011 Rezolvarea contestatiilor
8 iulie 2011 Afisarea rezultatelor finale
Mai multe date despre calendarul examenului de bacalaureat gasiti aici.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 05 Iunie 2011 07:25 |
|
4. Amfetamine
Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".
Preparate înregistrate de... Read more
L’IMPORTANCE DE LA LECTURE AU PRIMAIRE
Prof. Octavian Horia Minda
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Timiş
L'acquisition de la lecture se fait progressivement, à partir du développement des compétences langagières... Read more
ASPECTE METODICE ȘI PEDAGOGICE ÎN PARCURGEREA LA CLASĂ A STUDIILOR PENTRU PIAN
Prof. Atudoroae Alexandra
Liceul de Artă ”Ștefan Luchian” Botoșani
Abordarea studiilor... Read more
1. Droguri de petrecere (party drugs)
1. "Poppers"
Substanţa: Amilnitrit, butilnitrit, aditivi, de ex. solvenţi organici
Formă de consum:
Poppers se inhalează şi în nici un caz nu se ingerează (beau). Efectul... Read more
STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII
DE LA NECESITATE SOCIALÃ LA REALITÃŢILE EDUCAŢIONALE
Prof. grad 1 Bechir Ghiulnar
Liceul Teoretic “Callatis”, Mangalia
Creativitatea este o trãsãturã complexã a personalitãtii umane, constând în capacitatea de a... Read more
ROLURI ALE PROFESORULUI
Prof. Maghiar Adina
Şcoala cu clasele I-VIII „Arany Janos”, Salonta
Pentru a rezolva problemele actuale ale conducerii cu succes a procesului educaţional, profesorul trebuie format adecvat şi în sens managerial.... Read more
COMUNICARE ŞI FEED-BACK ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Jud. Botoşani
Comunicarea reprezintă un sistem de transmitere a unor mesaje care pot... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
1. CONTEXT
- SCOP ŞI OBIECTIVE
2. CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI
3. PERSPECTIVE ŞI METODE
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
5. REPREZENTAREA ROMÂNIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI
6. RESURSE INFORMAŢIONALE
Read more
VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE
Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează…
Calendarul si structura anului scolar 2016-2017
A fost publicat în Monitorul Oficial, partea I, nr. 552 din 21 iulie, Ordinul MENCS nr. 4577/2016 privind structura anului şcolar 2016-2017.
Noul an… LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES
LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina
La cinématographie c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport… De ce trebuie să ţinem cont când impunem reguli copiilor?
Ce puteţi face pentru a evita „alunecările de teren” din viaţa de familie?
- Fixaţi reguli adaptate vârstei copilului.
- Aveţi grijă ca… Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
ROLUL EDUCAȚIEI ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITĂȚII
Prof. Nadia Breazu
Colegiul Tehnic Motru
Cuvinte cheie: educabilitate, ineism, ambientalism, interacţionism, repere psiho-genetice
Rezumat. Numai omul poate învăţa. Puterea educaţiei…
Metodologie de evaluare externa a calitatii educatiei in invatamantul preuniversitar
Vezi Metodologia de evaluare externa a calitatii educatiei in invatamantul preuniversitar, publicata in Monitorul Oficial 11 din 8 ianuarie 2013 (M.… TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată…
SUCCESUL ȘCOLAR. PERSPECTIVA FINLANDEZĂ
Prof. Alexandru Colțan
Școala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiș
În ultima decadă, sistemul educațional finlandez a atins constant…
|
|