|
|
Statut
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:51 |
Capitolul IV. Dispozitii finale
Art. 18 Modificarea statutului
· Modificãrile sau completãrile la prezentul statut se fac prin hotãrâri ale AG prin votul a cel putin 2/3 din membrii asociatiei.
Art. 19 Mijloace de identificare si reprezentare
· Stampila organizatiei
· Simbolurile organizatiei
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:40 |
Citeşte mai mult... [Capitol IV]
|
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:48 |
Capitolul III. Structura APR
A. Structura organelor de conducere
- Adunarea Generalã a APR - denumitã în continuare AG
- Comitetul Director al APR - denumit în continuare CD
- Presedintele si vicepresedintii APR
- Secretarul General
B. Structura organelor constitutive
- Departamente
- Birou de informatii si coordonare
C. Structura organelor de control
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:40 |
Citeşte mai mult... [Capitol III]
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47 |
Capitolul II. Membrii APR
- membri activi
- membri sustinãtori
- membri de onoare
- membri fondatori
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39 |
Citeşte mai mult... [Capitol II]
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:45 |
Capitolul I. Reglementãri generale
Art. 1 APR
- Denumirea organizatiei este „Asociatia Profesorilor din România" denumitã în continuare APR.
- APR este organizatia profesorilor din România. În consecintã, APR reprezintã si apãrã drepturile cadrelor didactice universitare si preuniversitare, contribuie la nevoile educationale, sociale si culturale ale acestora.
- APR este o organizatie democraticã, independentã, apoliticã, cu activitate civicã si sindicalã.
- APR este persoanã juridicã în România.
- APR este o organizatie non-profit.
Art. 2 Sediul social
APR are sediul social în Cluj-Napoca, cod 400020, strada Constantin Daicoviciu nr. 15, etaj 4, birou 405. Sediul poate fi schimbat ori de câte ori va fi nevoie prin hotãrârea Comitetului Director.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39 |
Citeşte mai mult... [Capitol I]
|
|
|
|
|
|
EDUCAȚIA RAȚIONAL-EMOTIV-
COMPORTAMENTALĂ ÎN CADRUL ORELOR DE LICEU
Prof. ec. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină
Rezumat
Lecţiile care utilizează educaţia raţional – emotiv... Read more
JOCURI GEOGRAFICE UTILIZATE ÎN STUDIEREA
GEOGRAFIEI ÎN GIMNAZIU
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Articolul îşi propune exemplificarea câtorva jocuri geografice care pot fi aplicate in cadrul... Read more
POSTMODERNISMUL – REPERE TEORETICE
Prof. Nedea Ramona
Colegiul Tehnic Buzău
Articolul de faţă îşi propune să prezinte câteva repere teoretice legate de postmodernism, termenul cel mai controversat dintre toate. Sunt prezentate, succint,... Read more
Structura anului şcolar 2013-2014
A apărut structura anului şcolar 2013-2014. Se pare că anul şcolar 2013-2014 va avea 36 de săptămâni de cursuri, însumând 176 de zile lucrătoare şi va fi... Read more
INTERVIU CU ALEXANDRU MACEDONSKI ÎN POETICA SA
(1854-1920)
Miron Costina Violeta
Prof. drd. la Şcoala cu cls. I-VIII, Tălpaş
Alexandru Macedonski, care a dat expresie atât de adâncă unor conflicte de... Read more
STRATEGII PENTRU EDUCAREA GUSTULUI PENTRU LECTURÃ
ÎN RÂNDUL ELEVILOR
prof. Cristina CIUCÃ
Şcoala cu clasele I-VIII, Bâsca-Chiojdului, jud. Buzãu
Eveniment cultural – constituind altãdatã un privilegiu – lectura cãrtilor devine în zilele noastre... Read more
METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET
Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã
Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati
Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose... Read more
EXPERIENȚE DE ÎNVĂȚARE GENERATE DE JOCUL DIDACTIC MATEMATIC LA ȘCOLARII MICI, ABORDATE DIN TREI PERSPECTIVE DIFERITE
Marinescu Gabriela, Prof. învățământ primar
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec”Araci, jud. Covasna
... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Prof. drd. Herţa Diana Elena - SAM Istria, judeţ Constanţa
Prof. drd. Ciocănel Cristina - Şc. „George Enescu” Năvodari, judeţ Constanţa
Rezumat
Creativitatea pedagogică defineşte modelul… INTEGRAREA COPIILOR CU DIZABILITĂŢI
ÎN ŞCOALA PUBLICĂ
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Dizabilitatea face parte din existenţa umană, fiind o latură a dimensiunii universale a umanităţii. Ea este cea mai… Scurt istoric
Încă din cele mai vechi timpuri oamenii au cunoscut proprietăţile drogurilor. Acestea erau folosite în cadrul ceremoniilor religioase, al ritualurilor mistice, în scopuri terapeutice, dar şi pentru a induce…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 4-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie
Art. 33. -
In urma derularii activitatilor de inspectie, vor fi…
Corpul National de Experti in Management Educational 2013 seria 1
In Monitorul Oficial nr. 98 din 19 februarie 2013 a fost publicat Ordinul nr. 3179/2013 al ministrului Educatiei Nationale privind aprobarea…
Festivalul National de Arte pentru Liceeni - LicArt 2013
Festivalul National de Arte pentru Liceeni – LicArt, cel mai mare concurs pentru elevii din Romania, organizat de Clubul Noua ne pasa! si Ministerul… USING SOCIAL NETWORKS TO TEACH ENGLISH
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
In 2007, the British Council led a research activity about how the internet affected students ‘preferences as regards… POSTMODERNISMUL
Georgeta-Irina Rusu,
Şcoala Gimnazială ,,Ion Creangă"Bacău
Un curent controversat apărut ca o reacţie la modernism, postmodernismul s-a manifestat cu precădere după cel De-al Doilea Război Mondial, în toate domeniile: filosofie,…
STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a…
|
|