Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura portofoliului invatatorului
Miercuri, 15 Septembrie 2010 13:58

Structura portofoliului invatatorului


Partea I - Date personale
Structura anului scolar
Orarul
Fisa postului
Curriculum Vitae
Raport de autoevaluare lunar / semestrial

Fisa de evaluare anuala


Programa scolara
Programele pentru optionalele propuse
Planificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati de invatare)
Proiecte didactice (debutanti)
Teste de evaluare (testele initiale, formative,  testele sumative pentru fiecare unitate de invatare sau date la sfarsit de semestru sau an scolar)
Titlurile portofoliilor intocmite de elevi
Caietul pentru inregistrarea rezultatelor elevilor
Lista materialului didactic existent
Copii fise de asistente la ore efectuate de catre responsabilul comisiei metodice si de catre membrii CEAC din scoala 

Partea a II-a - Activitatea la catedra


Partea a III-a - Performante ale elevilor si ale cadrului didactic
Calendarul concursurilor scolare
Subiecte propuse la concursuri scolare
Tabel nominal cu elevii selectionati si pregatiti pentru concursuri
Rezultatele obtinute la diferite faze (tabel)

Carti educationale, reviste scolare, articole elaborate de catre cadrul didactic in ultimii 5 ani

Partea a IV-a - Proiecte educationale in desfasurare si activitati extracuriculare

Copii ale proiectelor si programelor educationale desfasurate

 

Partea a V-a - Perfectionare efectuata in ultimii 5 ani
Acte doveditoare

 

Partea a VI-a - Alte materiale

Scrisori metodice, regulamente, publicatii, adrese MECTS, ISJ, etc.

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:01
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

A study in expressing feelings in poetry

A STUDY IN EXPRESSING FEELINGS IN POETRY   Profesor Ştefănescu Adriana Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara     In expressing feelings, some of the pupils have to fight the tendency of becoming too explicit and...

Read more

Platforma integrata pentru metodologii e…

Lansarea platformei integrate pentru metodologiile Examenelor si programelor nationale dezvoltate de MECTS   Secretarul de Stat pentru invatamant preuniversitar, domnul Stelian Fedorca, a participat miercuri, 31 octombrie, la conferinta de lansare a proiectului...

Read more

Analyse contrastive points theoriques

ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES   Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”, Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi               L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une...

Read more

Arta Baroca Muzicala

ARTA BAROCÃ MUZICALÃ – studiu de specialitate –   Prof. Gloria Ghidiceanu Liceul Teoretic “Henry Coand[” – Craiova     Termenul "baroc" s-a folosit cu sens peiorativ, dorind sã se arate dispretul fatã...

Read more

Parteneriatele educationale modalitati d…

PARTENERIATELE EDUCAŢIONALE MODALITĂŢI DE COMUNICARE ÎNTRE ŞCOALĂ ŞI COMUNITATE   Ştefănescu Adreana profesor psihopedagog, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională Speranţa Timişoara   Rezumat: Articolul surprinde aspecte legate de importanţa încheierii unui parteneriat educaţional precum...

Read more

Inspectia scolara generala a unitatilor …

CAPITOLUL II  Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar   SECTIUNEA a 2-a Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie   Art. 20. -     Inspectorul coordonator al echipei realizeaza urmatoarele activitati preparatoare...

Read more

Insuccesul scolar

INSUCCESUL ŞCOLAR   Profesor Teodorescu Lãcrãmioara Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud.Vrancea   Motto: “Voinţa, iniţiativa, perseverenţa, rãbdarea  sunt elemente care garanteazã succesul.”               Insuccesul  şcolar reprezintă ansamblul pierderilor şcolare ale căror efecte se repercutează negativ asupra integrării...

Read more