|
|
Tabel personal didactic promovati la examenele pentru obtinerea gradului didactic I |
Vineri, 15 Februarie 2013 15:02 |
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic I
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 4 la ordin nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 17 la metodologie 5.561/2011).
TABEL NOMINAL cu personalul didactic care a promovat probele pentru obţinerea gradului didactic I
|
................................
(unitatea de învăţământ/centru de perfecţionare)
Nr. ........./.............
|
Anul şcolar ..............
Sesiunea (seria) ..................
Categoria de personal ..................
Specializarea ..................
|
|
Nr. crt.
|
Numele, iniţiala prenumelui tatălui şi prenumele
|
Unitatea de învăţământ la care funcţionează şi localitatea
|
Gradul didactic II obţinut
|
Vechimea la catedră (ani, luni) de la obţinerea gradului didactic II, la 1 septembrie*)
|
Inspecţia specială
|
Recenzia lucrării metodico-ştiinţifice
|
Susţinerea lucrării metodico-ştiinţifice
|
Nota de promovare a examenului
|
Observaţii, menţiuni
|
Data efectuării
|
Media obţinută
|
Nota acordată
|
Data
|
Nota acordată
|
În anul
|
Cu media
|
Ziua
|
Luna
|
Anul
|
Ziua
|
Luna
|
Anul
|
1)
|
2)
|
3)
|
Nota medie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*) Anul în care se finalizează examenul de obţinerea gradul didactic I
1) Preşedinte
2) Conducător ştiinţific
3) Inspector de specialitate/Metodist
Rector,
|
|
Director,
|
Secretar-şef,
|
Tabelul nominal este alcătuit în conformitate cu datele din rapoartele de inspecţie specială, cu fişele de înscriere şi cu catalogul candidaţilor care au promovat probele pentru obţinerea gradului didactic I şi se înaintează Ministerului Educaţiei Naţionale în două exemplare, însoţit de adresă, atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 84 din data de 7 februarie 2013
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 16 Mai 2013 16:17 |
|
Metodologia cadru pentru mobilitatea personalului didactic
in anul scolar 2014-2015
Vezi Ordinul nr. 5451/12.11.2013 si anexa pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2014-2015.
Read more
REPERE ÎN SOCIALIZAREA ELEVILOR CU ADHD INCLUŞI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SPECIAL
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Aria curriculară, terapie educaţională complexă şi integrată, completează programul centrat pe predare-învăţare-evaluare, desfăşurat de... Read more
E L F E PARIS - ŞCOALÃ UNICÃ ÎN EUROPA
Prof. Dan Stroe
Colegiul Economic Buzãu
Se spune pe bunã dreptate cã Parisul este “orasul luminilor”. Am avut ocazia sã mã conving... Read more
DEZVOLTAREA DE COMPETENȚE PENTRU ELEVI PRIN PARTENERIATELE ȘCOLARE
Prof. Mihaela Corina Nicolae
Liceul de Arte Bălașa Doamna, Târgoviște
Proiectul internaţional Comunicare interşcolară, derulat în parteneriat cu școli europene și școli din... Read more
POLUAREA MEDIULUI
PROBLEMA NOASTRÃ A TUTUROR
Învãtãtor: Ciorbã Ramona Nicoleta
Şcoala cu clasele I-IV Popeni, Com. Cãiuti, jud. Bacãu
Mediul de pe Pãmânt - care ni... Read more
DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI
Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză,
Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara
Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în... Read more
LA PROTECTION DE L’ENVIRONNEMENT EST
NOTRE RESPONSABILITÉ A TOUS
Prof. Mira Magdalena
Liceul Tehn. Constantin Brâncuşi, Piteşti
« C'est une triste chose de songer que la nature parle et que le genre humain... Read more
TEMATICA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
ABORDARE DIDACTICĂ
În vederea realizării unei educaţii rutiere eficiente, continue şi coerente a preşcolarilor şi elevilor, educatorilor li se recomandă:
- abordarea transdisciplinară (utilizarea contextelor rutiere ca studii... Read more
EFECTELE MEDIA ASUPRA
DEZVOLTĂRII PERSONALITĂŢII PREŞCOLARULUI
Educatoare Portik Laura
Grădiniţa P. P. Nr. 1 Reghin
Rezumat
Referatul ţine să atragă din atenţia asupra efectelor negative pe care le are televizorul şi calculatorul asupra minţii…
Oferta scolara pentru elevii din clasele primare
Incepand cu anul scolar 2013-2014 in oferta scolara a elevilor din clasele primare au aparut disciplinele optionale „Filosofia pentru copii”, „Educatia pentru societate” si… Principalele tipuri de droguri
1. Haşişul şi marihuana
2. Opiacee
3. Halucinogene
4. Amfetamine
5. Sedative şi somnifere
6. Cocaina
7. Crack-ul
8. Droguri sintetice (designer drugs) - Ecstasy
9. Droguri…
STILURI DE INVÃŢARE ŞI INTELIGENŢE MULTIPLE
ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE
Prof. Simona Pisoi
Colegiul National Carol I, Craiova
Reforma învãtãmântului românesc se realizeazã sub semnul unei noi conceptii cu privire la pregãtirea elevilor, impusã…
ANEXA Nr. 2
la regulament
RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
Raport scris individual pe arie tematica/domeniu
Aria tematica/Domeniul: ................................................................................................................................................
Inspector: .................
Calificativ .....................
Pe baza criteriilor si…
Admitere invatamant liceal si profesional 2016
Vezi ORDIN OMECS nr. 5082/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2016-2017,… ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR
Profesor Muşat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text.…
PRINCIPIILE ÎNVĂŢĂRII INCLUZIVE PRIN COOPERARE
Prof. Popa Brînduşa-Georgiana
Liceul Tehnologic ”Mihai Busuioc” Pașcani
Educaţia incluzivă prevede schimbarea și adaptarea continuă…
FRANCOFONIA ÎN ROMÂNIA
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Momentul care marchează intrarea României în structurile internaţionale ale francofoniei, l-a constituit cea de-a IV-a Conferinţă a…
|
|