Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Training profesori Junior Achievement Romania pentru ore altfel
Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:42

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”

 

Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la prima sesiune de training online live, oferită în direct de Junior Achievement România (JA). Tehnologia, o platformă de web conferencing folosită până acum doar în business, a permis conectarea cu costuri reduse a cadrelor didactice din 24 de judeţe, inclusiv din mediul rural, păstrând în acelaşi timp caracterul interactiv necesar pregătirii participanţilor.

 

Junior Achievement foloseşte pentru prima dată în pregătirea cadrelor didactice această tehnologie utilizată inclusiv de universităţi ca Harvard Business School, avantajele soluţiei fiind atât eficienţa crescută a costurilor cât şi accesul facil la traininguri live inclusiv pentru învăţători şi profesori din mediul rural.  

 

Trainingul a oferit învăţătorilor informaţii pentru implementarea modulelor JA la clasă, pachete educaţionale care pregătesc elevii pentru succes în economia de piaţă prin activităţi learning by doing desfăşurate în peste 950 de instituţii din România în anul şcolar 2011-2012.  Cei 85 de învăţători participanţi au primit explicaţii despre conţinutul programelor educaţionale JA pentru clasele I-IV (Noi înşine, Familia mea, Comunitatea noastră, Oraşul nostru, Economia ţării), despre ce presupune metodologia learning by doing şi recomandări pentru colaborarea cu consultantul voluntar (profesionist sau antreprenor din comunitate care doreşte să investească în educaţie prin participarea la o oră la clasă).

 

3.000 de cadre didactice vor beneficia de astfel de traininguri în cursul acestui an şcolar, acestea continuând cu sesiuni dedicate tuturor celorlalte programe JA.

 

*85 de profesori din 36 de localităţi şi oraşe (24 de judeţe): Băltăreţi, Beclean, Bobohalma, Botoşani, Braşov, Bucureşti, Caiuţi, Câmpulung, Caracal, Certeju de Sus, Chişineu-Criş, Constanţa, Craiova, Cugir, Deva, Dofteana, Drăgăşani, Iaşi, Întorsura Buzăului, Lugoj, Mateşti, Medgidia, Nicolae Bălcescu, Oradea, Piatra-Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Sărat, Roman, Săcele, Slatina, Suceava, Şura Mare, Târgu Mureş, Tecuci, Tinca, Valea Popii.

 

Despre Junior Achievement

Junior Achievement România, organizaţie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din 1.000 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. 

Pentru detalii accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:48
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Inventarea si dezvoltarea fotografiei

INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere...

Read more

Impactul migratiei parintilor asupra cop…

 IMPACTUL MIGRAŢIEI PĂRINŢILOR ASUPRA COPIILOR RĂMAŞI SINGURI ACASĂ   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila     Rezumat: Copii lăsaţi singuri acasă, în grija bunicilor sau a altor rude, dar şi cei...

Read more

Folosirea povestilor in predarea limbii …

FOLOSIREA POVEȘTILOR ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE Profesor: Buruiană Mihaela                                       Liceul Tehnologic “Tudor Vladimirescu”, com. Tudor Vladimirescu, jud. Galați             Cuvinte cheie: poveşti în limba engleză, ciclul primar De ce poveşti? Valoarea educațională...

Read more

Rolurile manageriale ale cadrului didact…

ROLURILE MANAGERIALE ALE CADRULUI DIDACTIC Macarie Cristina, prof. pedagogie Liceul Vocaţional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureş Delimitarea unor roluri specifice managerului clasei de elevi a fost determinată de evoluţia în timp...

Read more

Studiu privind rezolvarea conflictelor l…

STUDIU PRIVIND REZOLVAREA CONFLICTELOR LA NIVELUL CLASEI DE ELEVI   Prof. Curticăpean Diana Liceul Tehnologic ”Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș     Studiul de față iși propune să prezinte principalele modalităţi de rezolvare a conflictelor apărute la nivelul...

Read more

Studiu privind impactul divortului asupr…

STUDIU PRIVIND IMPACTUL DIVORTULUI ASUPRA COPIILOR   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Divorțul își pune amprenta asupra copilului de orice vârstă, consecințele materializându-se la nivel emoțional, comportamental, intelectual și...

Read more

Modalitati de dezvoltare a gandirii crit…

MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI   Institutor: Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                  Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în...

Read more

Retard de limbaj_dislalie, tahilalie

RETARD DE LIMBAJ - DISLALIE. TAHILALIE - Studiu de caz   Institutor: Anton Simona Marinela şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani     Nume subiect: Emilian Vârstã: 6 ani si 5 luni Clasa I Nevoia specialã: Retard de...

Read more