Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Training profesori Junior Achievement Romania pentru ore altfel
Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:42

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”

 

Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la prima sesiune de training online live, oferită în direct de Junior Achievement România (JA). Tehnologia, o platformă de web conferencing folosită până acum doar în business, a permis conectarea cu costuri reduse a cadrelor didactice din 24 de judeţe, inclusiv din mediul rural, păstrând în acelaşi timp caracterul interactiv necesar pregătirii participanţilor.

 

Junior Achievement foloseşte pentru prima dată în pregătirea cadrelor didactice această tehnologie utilizată inclusiv de universităţi ca Harvard Business School, avantajele soluţiei fiind atât eficienţa crescută a costurilor cât şi accesul facil la traininguri live inclusiv pentru învăţători şi profesori din mediul rural.  

 

Trainingul a oferit învăţătorilor informaţii pentru implementarea modulelor JA la clasă, pachete educaţionale care pregătesc elevii pentru succes în economia de piaţă prin activităţi learning by doing desfăşurate în peste 950 de instituţii din România în anul şcolar 2011-2012.  Cei 85 de învăţători participanţi au primit explicaţii despre conţinutul programelor educaţionale JA pentru clasele I-IV (Noi înşine, Familia mea, Comunitatea noastră, Oraşul nostru, Economia ţării), despre ce presupune metodologia learning by doing şi recomandări pentru colaborarea cu consultantul voluntar (profesionist sau antreprenor din comunitate care doreşte să investească în educaţie prin participarea la o oră la clasă).

 

3.000 de cadre didactice vor beneficia de astfel de traininguri în cursul acestui an şcolar, acestea continuând cu sesiuni dedicate tuturor celorlalte programe JA.

 

*85 de profesori din 36 de localităţi şi oraşe (24 de judeţe): Băltăreţi, Beclean, Bobohalma, Botoşani, Braşov, Bucureşti, Caiuţi, Câmpulung, Caracal, Certeju de Sus, Chişineu-Criş, Constanţa, Craiova, Cugir, Deva, Dofteana, Drăgăşani, Iaşi, Întorsura Buzăului, Lugoj, Mateşti, Medgidia, Nicolae Bălcescu, Oradea, Piatra-Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Sărat, Roman, Săcele, Slatina, Suceava, Şura Mare, Târgu Mureş, Tecuci, Tinca, Valea Popii.

 

Despre Junior Achievement

Junior Achievement România, organizaţie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din 1.000 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. 

Pentru detalii accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:48
 

Revista cu ISSN

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

12. Alcoolul     Alcoolul nu este considerat întotdeauna un drog, fiind acceptat de societate. Cu toate astea, alcoolul este într-adevar un drog, iar folosirea lui abuzivă a crescut, până la a deveni,...

Read more

Dezvoltarea socio-emotionala

DEZVOLTAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău Obiectivul primordial al adulţilor care se ocupă de creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor este dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale....

Read more

Asigurarea calitatii in educatie

ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE   Prof. Gălăţan Daniela Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara   Învăţământul este considerat ca un furnizor de servicii în care se includ învăţarea, evaluarea şi orientarea elevilor. În acest context,...

Read more

Audio and visual aids in teaching englis…

AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE   Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti   Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii...

Read more

Studiu comparativ intre educatia formala…

STUDIU COMPARATIV ÎNTRE EDUCAŢIA FORMALĂ, INFORMALĂ ŞI NONFORMALĂ prof. Mihaela Butoi Colegiul Național ”Grigore Moisil”, Onești „Educația există pe întreg parcursul vieții și nu are o destinație finală” - John...

Read more

Scoala Altfel activitati pentru clasele …

ACTIVITATEA NR. 1 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi   1.     Grupa de vârstă: copiii din clasele primare 2.     Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi...

Read more

Efectul Prometeu si deficientele unei cu…

EFECTUL PROMETEU ŞI DEFICIENŢELE UNEI CULTURI POPULARE   Prof. Maghiar Adina S08 „Arany Janos”, Salonta               În lumea istorică există o ortogeneză a culturilor care se constituie într-o teorie a culturilor şi care...

Read more

Familia factor stimulativ al potentialul…

FAMILIA - FACTOR STIMULATIV AL POTENŢIALULUI CREATIV AL COPILULUI   Cojocaru Anişoara, profesor în învăţământul primar Colegiul Naţional ,,Roman – Vodă”, Roman   Rezumat Din experienţa mea de peste treizeci de ani la catedră, pot spune...

Read more